• Ik slaap op zolder en daarom is het op zulke warme dagen altijd snikheet hier op mijn kamer. Ik had mijn raam dus wagenwijd open staan en zoals ik vaker doe, kijk ik altijd even naar buiten.. Meestal naar de sterren en de maan. Ik vond/vind de maan deze avond erg mooi, dus ik besloot mijn camera er maar bij te pakken, ook om tevens mijn nieuwe lens uit te proberen. Ben namelijk helemaal gek op fotografie! Inieder geval, ik sta dus wat te kutten met mijn camera, gewoon even wat dingen uitproberen. Wat denk je? Schijnt iemand zo een vervelend groen laserlampje recht in mijn gezicht. Ik natuurlijk gelijk wegduiken, vind die dingen zo irritant! Volgens mij hebben ze een feestje, hoor namelijk alleen maar wat dronken gepraat en irritant gelach.. Anyway, wie vind die laserlampjes ook altijd zo irritant? Vooral als ze echt recht in je gezicht schijnen!

    Of zoals in die actie films dat je beschoten wordt. :W

    Probeer es Battlefield 3 te spelen, dan vind je ze pas irritant D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Op school werden vriendinnen en ik een x onder ''schot'' gehouden door die laserkrengen. Maar het was wel creapy, want je zag niet waar ze vandaan kwamen, en we hadden echt overal gekeken waar we konden. Dus toen voelde we ons ongemakkelijk xd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Op school werden vriendinnen en ik een x onder ''schot'' gehouden door die laserkrengen. Maar het was wel creapy, want je zag niet waar ze vandaan kwamen, en we hadden echt overal gekeken waar we konden. Dus toen voelde we ons ongemakkelijk xd.
    Ik begrijp helemaal wat je bedoeld! Ik voelde me net ookwel even ongemakkelijk, schrok ook even aan 't begin.. Vind die dingen gewoon irritant, ook mede doordat je nooit weet waar 't vandaag komt of wie 't doet!

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 1:46 ]

    Aske schreef:
    Of zoals in die actie films dat je beschoten wordt. :W
    Haha en dat was precies mijn tweede gedachten! :Y)

    Of van die jochies die dan vanuit het raam dat doen als je op straat loopt. So funny :\


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Bumbleblee schreef:
    (...) Ik begrijp helemaal wat je bedoeld! Ik voelde me net ookwel even ongemakkelijk, schrok ook even aan 't begin.. Vind die dingen gewoon irritant, ook mede doordat je nooit weet waar 't vandaag komt of wie 't doet!


    Ze zouden die dingen moeten verbieden. :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb sowieso een hekel aan mensen die triest genoeg zijn om lampjes in iemands gezicht te schijnen voor de lol omdat ze niets beters te doen hebben.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tigger schreef:
    Probeer es Battlefield 3 te spelen, dan vind je ze pas irritant D:


    Protip: IR sight en je ziet ze niet meer als je inzoemt.

    Andante schreef:
    Of van die jochies die dan vanuit het raam dat doen als je op straat loopt. So funny :\
    Precies! En dan loop je daar met zo een pokerface.. 'don't look and pretend like you don't even care' haha. Voel me op zulke momenten, nouja nogal ongemakkelijk! (cat)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 10:43 ]

    Mijn zusje scheen daar telkens mee in mijn ogen.

    Akarin schreef:
    (...)

    Protip: IR sight en je ziet ze niet meer als je inzoemt.


    IR sights zijn voor noobs. Komt nog es bij dat alles op dat klote ding groen word als ze meer dan 20 meter van je vandaan staan en dan zie je ze niet meer.

    Gelukkig speel ik hardcore mode, dus als teamleden het leuk vinden om te doen schiet ik ze gewoon neer :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja vreselijk, laatst was ik alleen thuis, schijnt iemand met zo'n kutlaserlampje naar binnen *zucht*


    ailoveejoee.