• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:49 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik schudde licht mijn hoofd "ik wil naar je kijken" zei ik glimlachend.
    Ik knipper met mijn ogen en doe alsof ik niet meer moe ben.
    "Zijn sebastiaan en santana nog in het ziekenhuis?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik moet zo ff stoppen de burenkomen ff maar je kent me]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ben binnen een halfuur terug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Als het goed is wel,' zeg ik terwijl ik even twijfel of ik ze zal halen. Maar toch wil ik niet weg van Rachel. 'Ze komen zo wel.' zeg ik terwijl ik bij haar op bed ga liggen en haar tegen me aan drukt, zodat haar hoofd op mijn borst rust. 'Ik denk toch dat je moet proberen te slapen.' zeg ik.

    [Oké]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik blijf tot mijn ma boos word]
    Rachel
    Ik knik naar hem en nestel mijn hoofd op zijn borst en zucht.
    "ik ben niet moe" tuurlijk moest mijn veradelijke mond gaan geuwen en ik weet het net te onderdrukken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    We besluiten om toch maar te gaan kijken.
    We zien Finn ook op het bed liggen.
    'Beginnen we hier ook al' mompel ik.


    El Diablo.

    [tot straks]
    Racdhel
    Ik keek langs Finn en zag Sebas, ik glimlachte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik zucht even door Sebastians opmerking, terwijl ik er wel de humor van in zie. 'Wat brengt jou eigenlijk hier, je mag Rachel niet eens.' zucht ik tegen Sebastian.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Nee, maar zo heb ik een excuus om niet naar les te gaan' grijns ik.
    Ik leun tegen een muur, en kijk naar de twee.


    El Diablo.

    Rachel
    Ik luister half naar de jongens en ik voel hoe mijn ogen dichtvallen.
    Langzaam viel ik in slaap.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik zucht en besluit het maar zo te laten, voor Rachel. Ik merk dat ze toch ingedut is en glimlach even naar haar. Ik ben zo blij dat er niks ernstig aan de hand is.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik droomde over Finn en ik. We waren in een parkje en lachen bij wat water. Finn kuste me en langzaam ging het over in een vrij partij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Gaat vanavond nog steeds door?' vraag ik zachtjes aan Sebastian en Santana. Niet dat ik nog mee zou gaan nu Rachel zo zwak is, maar ik ben er wel benieuwd naar. Ik denk even aan Santana's plan en bijt heel even op mijn lip om niet te glimlachen. Ik weet niet wat haar plan is, maar ik weet zeker dat het geniaal is.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik haal mijn schouders op.
    'Voor mij wel' grijns ik.
    Ik lach kort, en grijns weer.


    El Diablo.

    Emma Pillsbury
    Ik loop verder door de gangen en zie dan het Glee lokaal in zicht komen. Ik klop zachtjes op de deur en steek mijn hoofd om het hoekje. Ik zie Will me verbaasd aankijken. 'Emma, ik verwachtte je helemaal niet' Ik zucht, hoe ga ik dit vertellen? 'Dat weet ik Will, maar ik moet je even wat vertellen' Ik kijk hem aan en gebaar dat hij even moet gaan zitten, ik twijfel even, maar dan neem ik naast hem plaats. 'Rachel ligt in het ziekenhuis' Ik kijk hem even aan om te zien hoe hij het opneemt. Geschokt kijkt hij me aan. 'WAT?' Roept hij als het nieuws tot hem doordringt. Voor ik het door heb, heb ik zijn hand al gepakt om hem te kalmeren, en het werkt. 'Rustig maar, ze heeft niks ernstigs' Zeg ik er snel achteraan. Ik bloos even als ik merk wat ik gedaan heb. Snel vervolg ik mijn zin 'Maar het leek me een goed idee om even langs te gaan, denk je niet?' Ik ontwijk zijn blik en kijk naar de instrumenten achter hem.

    Will Schuester
    Rachel in het ziekenhuis? Wat is er aan de hand? Hoe komt dat? Allemaal vragen schieten door mijn hoofd. 'Ja, zullen we nu gelijk gaan dan?' Vragend kijk ik haar aan, maar ik zie dat ze mijn blik ontwijkt. 'Ja dat is goed' Antwoord ze dan zachtjes. Ik wil net opstaan als ik merk dat ze mijn hand vastgepakt heeft, even bloos ik, maar dan sta ik toch op zonder haar hand los te laten.

    -even een tijdsprong-
    Samen lopen we door het ziekenhuis naar de juiste etage. Een knorrige mevrouw achter de balie had ons geholpen. We lopen over de gang naar de juiste kamer en dan klop ik even op de deur om hem daarna te openen. Ik kijk naar binnen en zie niet alleen Rachel, maar ook Finn in een bed liggen en Santana en Sebastian ook in de kamer staan. Samen lopen we naar het bed toe en gaan zachtjes in de stoelen zitten die er staan.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.