• Nou dit is zo tof! Ik kwam net thuis van het joggen, deed de koelkast open en zag dat er nog één blikje litchi sap was. Ik deed het dus open, dronk een paar slokken en zette het op tafel om me even te gaan omkleden. Na een minuut of 5 kom ik terug de keuken in zie ik dat heel het blikje op is!
    Nou blijkbaar had m'n moeder ook zin in sap en heeft ze HEEL het blikje opgedronken. Oké, het is m'n moeder, maar toch! Ze had ook de helft kunnen nemen, het was het laatste blikje, en ik had er ook nog zin in.. Ik zei dus tegen haar dat ik het egoïstisch vond om alles op te drinken, begon ze helemaal door te draaien dat ik een ondankbare trut ben? Hmm, oké dan.
    Nu weigert ze dus om vandaag te koken, dus dat wordt vandaag of naar bed gaan zonder eten, of van die noodles in een doosje klaarmaken. Toppie.

    Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben met zulke ouders.. :(


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Kuch,gelukkig heb ik een lieve moeder.
    Maar kan jij zelf niks koken of bakken?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik ga zo vaak zonder eten naar bed, omdat mijn ma niet kookt als pa avond dienst heeft.

    Ik maak eigenlijk nooit ruzie met mijn papa , ik kan niet boos zijn op hem en omgekeerd ook niet. Wij zijn beide perfect verdraagzaam, dus de sfeer zit hier meestal goed.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Is iets delen met je moeder dan zo erg? >.<


    comfort in c h a o s

    Mijn ouders doen dat gelukkig niet. Maar die zijn blij als ik juist wel eet, dus die zouden dat nooit van hun leven doen. Die zouden dan waarschijnlijk een andere straf bedenken en die 2 uur later vergeten 8D
    Wel een beetje vage reactie. Mijn moeder zou juist denken: oh, die is al open, dus die hoef ik niet op te drinken. En die vraagt om een slok als ik beneden ben.


    To live would be an awfully big adventure

    Dan maak je toch zelf wat of ga je naar de frietkraam?
    Nou mijn moeder eet weleens mijn eten op, maar als ik er iets van zeg gaat ze juist iets nieuws voor me halen.


    Take risks and conquer your fears.

    Hmmmmm nee ik herken dit niet. Gelukkig.
    ~no food is no life.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Rembrandt schreef:
    Kuch,gelukkig heb ik een lieve moeder.
    Maar kan jij zelf niks koken of bakken?


    Nope, het enigste wat ik kan klaarmaken is een spiegelei, en er zijn geen eieren meer :(


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Pericles schreef:
    Dan maak je toch zelf wat of ga je naar de frietkraam?
    Nou mijn moeder eet weleens mijn eten op, maar als ik er iets van zeg gaat ze juist iets nieuws voor me halen.


    Dacht ik ook al aan, maar ik leef echt in the middle of nowhere, dus het eerste frietkraam ligt hier zo'n 10km vandaan.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Austen schreef:
    Is iets delen met je moeder dan zo erg? >.<


    Ik zou het niet zo erg hebben gevonden als ze nu de helft van dat blikje had genomen, maar nu heeft ze het gewoon helemaal leeggedronken.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Noodles! _O_


    Full of envy behind that anonymous mask

    BlGBANG schreef:
    Hmmmmm nee ik herken dit niet. Gelukkig.
    ~no food is no life.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ben ik dan de enige die vind dat jij nu egoïstisch doet?

    Faux schreef:
    (...)

    Ik zou het niet zo erg hebben gevonden als ze nu de helft van dat blikje had genomen, maar nu heeft ze het gewoon helemaal leeggedronken.

    En daarom is ze egoïstisch? Jij bent degene die egoïstisch doet.


    comfort in c h a o s

    Gerrie schreef:
    Ben ik dan de enige die vind dat jij nu egoïstisch doet?


    Waarom? Omdat ik ook zin had in dat drankje?
    Als een drankje open is dan ga je er normaal niet zomaar aan drinken, laat staan het leeg drinken. Ik zou er totaal geen problemen mee hebben moest ze de helft hebben gedronken, maar niet alles, dat doe je gewoon niet zonder het te vragen. Ook al is het m'n moeder.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.