• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:49 ]


    El Diablo.

    Finn

    Ik hoor buiten de sirene van een ambulance en houd Rachel dicht tegen me aan totdat ze haar komen ophalen. Het voelt op één of andere manier veiliger.

    [Ik moet weg :(. Als jullie willen mogen jullie mijn karakter wel overnemen als dat nodig is?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [nooooolkun je niet nog een kwartiertje?]
    Rachel
    Ik hoor wat herrie en voel finn tegen me aan.
    "finn?" krijg ik er peipend uit en kijk met spleet ogen naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zag dat ze naar mij keek en ik werd nog roder. Waarom moet ik nou rood worden. Ik frunnik aan het gras. "Je was te lang stil," Merkte ze op en keek mij aan. "Wil je er over praten?" zeg ze lachend daarna en deed haar ogen weer dicht. 'Nee' zeg ik nu lachend. 'En jij dan, hoe zit het met jouw liefde?' vraag ik nu aan haar en kijk haar onderzoekend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    [horen quinn en blaine geen sirene naar zed toe komen?]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Met gesloten ogen, likte ik even lachend over mijn lippen voordat ik begon te praten.
    "Na vorig jaar wil ik het rustig aan doen," Ik deed mijn beide ogen weer open en ging wat rechter zitten. "zodat ik me op andere dingen kan concentreren."
    Ik sloeg mijn benen over elkaar en wiebelde wat met mijn voeten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Nee, ze zijn doof. Hahahaha, XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ik probeer wat te rekken.]

    Finn

    'Finn?' hoor ik Rachel zachtjes zeggen. 'Je bent wakker.' zeg ik en ik voel een golf van opluchting. 'Rach, je wordt zo naar het ziekenhuis gebracht.' zeg ik om haar voor te bereiden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [goezo]
    Rachel
    Ik dacht even na over wat hij zei."hoezo" vroeg ik zacht.
    Ik begreep het niet, wie en waarom moest iemand naar het zieknhuis.
    Mijn ogen voelde zwaar maar ik won de strijd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    "Na vorig jaar wil ik het rustig aan doen," Ze deed haar beide ogen weer open en ging wat rechter zitten. "zodat ik me op andere dingen kan concentreren." zei ze vervolgens. 'Begrijpelijk' zeg ik knikkend en keek haar aan. Ik plukte wat grassprietjes uit de grond.

    (Ik moet dalijk gaan, ik kan nog wel een paar keer reageren, maar dan houdt het op. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ah, hmmm ok dan :') ]


    Quinn

    Ik wilde net nog wat zeggen toen ik naderende sirenes hoorde, waardoor ik recht veerde.
    "Hoor je dat?" Met grote ogen speurde ik alles af opzoek naar de richting van het geluid, wat stopte aan onze school. "Ze komen voor onze school, wat zou er aan de hand zijn?"
    Ik krabbelde recht en stak een hand naar hem uit.
    "Kom, ik wil het weten." Glimlachte ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [hihihih


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Hoezo?' vraagt ze zwakjes waarna ze weer bijna buiten bewustzijn raakt. 'Luister goed naar me.' fluister ik naar haar, haar vraag ontwijkend. Ik zie mensen met een brancard naar ons toe rennen. 'Ik laat je niey alleen, wat er ook gebeurd.' fluister ik terwijl ik haar optil en haar op de brancard leg.

    [ik moet nu echt gaan, mijn zus wordt gek en mb ouders ook.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte zwak, en voelde de brandcard onder me en ik werd vast gemaakt aan dadt ding. ik stak zwak mijn hand uit naar Finn. Mijn ogen werden zwaar.
    Nee ik wou naar Finnkijken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga ook zo tot moregn wss rond een uur of 7 half 8 dat ik er ben.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Pilssbury

    Ik ben rustig alles in mijn kantoor aan het schoonmaken als ik ineens twee broeders met een brancard voorbij zie rennen. Een paar seconde blijf ik stokstijf staan om te bedenken wat er in hemelsnaam aan de hand kan zijn. Dan gooi ik al mijn spullen neer, knal de deur open en begin achter de broeders aan te sprinten.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.