• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?





    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.



    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 20:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [OOOOhh!!! cute!!! Sorry ben doeloos, thirz is er niet dus kunnen mijn personages niet verder! (huil) hooplijk is ze snel terug]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Elena
    Ik liep achter haar aan en zoals te verwachten liep er niemand in deze gang. Natuurlijk hoopte ik wel nog dat niemand ons hier zou horen.

    [Sorry dat ik gisteren niet meer gereageerd had. Er was een vriendin gekomen, daarna kwamen haar ouders en broers toe. Dan nog twee vrienden en hun ouders. Hebben we zitten racen (eerst gewonnen, daarna zwaar verloren), voetballen (we waren maar met 2 meisjes en met 4 jongens), gezwommen en geboeft.
    @femke: moest het "plan" me deze maxime zijn, het was al lang gelukt, keb gistere 2 kusse van hem gad en 2 bijna kusse]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 9:53 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Sorry dat ik gisteren de hele tijd niet online was. K heb gewoon veel aan mijn hoofd.]

    Renesmee Carlie Cullen
    "Hoe heet je?"
    Ik hem hem arrogant aan. "Ja duh. Hoe heet jíj?"
    "Valentijn," zegt hij dood normaal.
    Ik rolde met mijn ogen. "Dat weet ik ook wel, knuppel."
    "Waarom vraag je het dan?"
    Ik slaak een diepe zucht. Dit gaat nog een laaaaaaange dag worden, Trouwens...
    "Hoe laat is het?"
    Valentijn keek op een grote klok die aan de muur hing. Blijkbaar, want zijn grote hoofd zat ervoor zodat ik m niet kon zien!
    "Half tien 's avonds, schat," zei hij met een vreselijke ondertoon. Maar goed, het is half tien.
    "Hey knuppe;," zei ik na een minuutje stilte.
    "Wat?" vroeg hij geirriteerd.
    "Kun je me een deken en een kussen brengen? Heel erg bedankt."
    "Waarom heb je dat nou weer nodig?"
    Ik kneep mijn ogen samen, dat zag hij toch wel.
    "Omdat ik wel wil slapen. Breng me mijn KUSSEN!"


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    Ace
    Ik grinnikte, terwijl ik opnieuw rechtuit aanviel. Ik wou recht op haar op botsen en haar bij haar middel grijpen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {@Martha1Dx Zou je mijn personage's niet willen besturen? of zeggen wat ze doen.. Because I think its anoing.. }

    Valentijn Emilio Scagotti

    Enigsins geergerd haal ik een kussen en een deken uit één van de aangrenzende vertrekken, 'Hier' Zeg ik waarna ik het naar haar toe gooi, 'Ga je nog vertellen hoe je heet?' Vraag ik haar terwijl ik tegen de muur aan ga zitten, als ik niet dood kon gaan zou ik me dood vervelen, het liefst zou ik weer naar buiten gaan en Elena opzoeken, of in ieder geval de frisse lucht inademen.

    Alice Cullen

    Ik ontwijkte zijn aanval even makkelijk als hij aanviel en schopte zijn voeten onder hem weg zodat hij weer viel, 'Je hooft er bij houden' Zei ik met mijn vrolijke stem waarna ik weer in mijn aanvals houding ging staan, op de grond zou ik hem ook kunnen aanvallen, maar mijn voorkeur ging toch meer uit naar de lucht op met beide voeten op de grond.

    Bella

    Na een tijdje lopen hoorde ik duidelijk het kloppende hartje van Renesmee, alleen was het nog ver weg en er zouden waarschijnlijk meer mensen zijn. 'Ik kan haar horen, maar het is ver weg' Zei ik tegen Elena, ergens verbaasde het me over hoe groot Volturi was, in iedergeval had ik er de eerste keer dat ik hier was niet veel op gelet.


    Don't be like the rest of them, darling

    [kimmie wat waren de laatste reactie's van Manora en Sake? Heb geen zin om te zoekne]


    Remember to be ridiculous.

    [mischien kunnen er een paar mensen van de Volturi Bella en Elena ontdekken want die zijn op het moment in Volturi.. }

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:32 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    Ik knikte en als ik goed luisterde kon ik een snel kloppend hart horen. Ik had niet meteen een drang naar haar bloed, en dat was maar best ook. Rustig liepen we verder, richting het geluid.

    [zit bij Yara dus post even met haar profiel.]
    Ace
    Ik sprong overeind en kafferde me inwendig uit. Hoe vaak had Elena het niet gezegd? Niet frontaal aanvallen, dat is wat ze verwachten!
    Ik verplichtte mezelf te kalmeren, maar toen dat niet lukte, besloot ik mijn woede te gebruiken.
    Ik liet haar weer zweven en deed iets helemaal onverwachts. In plaats van haar ergens tegen te laten vliegen, liep ik op haar af en trok haar naar beneden. Doordat ik aan haar voet trok en tegelijkertijd mijn gave uitzette, kwam ze met zo'n vaart naar beneden dat het onmogelijk was om niet te vallen. Toen ze neerkwam sprong ik meteen op haar, gebruik makend van mijn kracht.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alice Cullen

    Hij dacht in iedergeval enigsins helder na, dat was iets, als techniek in iedergeval. Doordat hij aan mijn voet getrokken had en direct zijn gave uitzette viel ik naar beneden en belande ik onhandig op mijn rug, toen ik neerkwam storte hij zich al snel met al zijn kracht boven op me, gelukkig had ik net mijn handen voor me kunnen zetten en drukte ik hem met een beetje moeite van me af, hij was nogsteeds een nieuweling, iets waardoor hij enigsins in het voordeel was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    Ze duwde me omhoog, maar in plaats van recht te staan, rolde ik mezelf om. Ondertussen haar meetrekkend. Nu lag zij bovenop mij, maar ik wist dat ik op de grond meer kansen had. Ik was sterker.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alice Cullen

    Waarschijnlijk nam zijn woede af, doordat ik merkte dat hij snel en slimmer handelde, inplaats van dat hij gewoon recht op stond nadat ik hem duwde rolde hij zichzelf om en trok mij ook mee, op de grond had hij een voordeel, maar met twee voeten op de grond had ik enigsins een voordeel. Ik kreeg mezelf overeind waarna ik een eindje van hem af ging staan, blij dat ik weer op twee voeten stond.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    Ik knikte en als ik goed luisterde kon ik een snel kloppend hart horen. Ik had niet meteen een drang naar haar bloed, en dat was maar best ook. Rustig liepen we verder, richting het geluid.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ace
    Ik sprong opnieuw recht. "Zeg." zei ik, terwijl ik een schijnbeweging naar rechts maakte. "We hebben geen regels gemaakt over wanneer het gevecht afgelopen is."
    Ik greep naar haar rechterarm en draaide die achter haar rug.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Bella

    Waarom waren er zoveel gangen? Vroeg ik mezelf geiriteerd af, doordat renesmee vlak bij was wilde ik er snel naar toe en hier snel weg, en had geluk met het fijt dat er nog niemand van de volturi te zien was 'Waar is iedereen denk je?' Vroeg ik aan Elena.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Cullen

    'Bedenk eens wat' Zeg ik waarna ik met mijn linkerarm de arm die mijn rechteram vast had wegtrok en me omdraaide en al snel in mijn aanvals houding terug viel.


    Don't be like the rest of them, darling