• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?





    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.



    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 20:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    'Ik heb geen idee, maar zolang we niet betrapt worden kan het me niet veel schelen.' zei ik onbezorgd en stapte rustig door. Ik hoorde het geklop van haar hart alsmaar luider en luider worden. 'We zijn er bijna' zei ik opgelucht.


    Ace
    "Hmm." Ik deed een uitval naar links, maar in plaats van haar te raken, duwde me zelf af. Ik sprong over haar heen en kwam achter haar terecht. Ik greep haar bovenarmen en zette mijn tanden tegen haar keel.
    "Nu?" vroeg ik grijnzend.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [@TheRumIsGone
    Sorry, anders had ik zo'n kort stukje, en dat vind ik niet zo leuk, haha]

    Renesmee Carlie Cullen
    Ik leg mijn kussen neer en leg mijn deken er netjes over heen. "Mijn naam is Renesmee. Hoe kan het dat je dat niet weet? Nu ik 'erbij hoor', hoor jij dat toch wel te weten?" Ik wachtte niet eens op antwoord. Geen idee of hij nog iets zij, maar ik rekte me uit en ging onder de deken liggen, op de harde vloer. Met mijn hoofd een kwartslag gedraaid viel ik zo in slaap.


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    Alice Cullen

    'Dat ik oneerlijk' Zei ik grijnzend waarna ik mijn arm lostrok, 'In ieder geval goed gevochten' Voeg ik er nogsteeds grijnzend aantoe.

    Bella

    Een glimlach vormde er op mijn gezicht toen ik ook merkte dat ze er bijna waren, maar zo gemakkelijk kon het toch niet zijn? Of wel? Ik nam mezelf voor om er verder niet aan te denken en volgde het geluid van Renesmee haar kloppende hart dat nog maar een paar kamers verder was.


    Don't be like the rest of them, darling

    {XD Maakt niets uit}

    Valentijn Emilio Scagotti

    Het was duidelijk dat ze niet wachte op een andwoord en ze draaide zich om en viel duidelijk in slaap, 'Lekker slapen' Zei ik met een kort lachje, ergens vond ik het wel ironisch dat niemand hoevde te slapen en zij zo als een blok in slaap viel, waardoor ik mezelf ook probeerde te herinneren hoe het was.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:53 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    We stapten verder en als snel stonden we voor de deur van de kamer waar we moesten zijn. Ik keek haar aan en wachtte op haar reactie om de deur te openen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Bella

    Ik keek even naar de deur die ik daarna opendrukte, binnen lach renesmee en daar een paar meter vandaan zat de jongen die ik een tijdje geleden ook bij Elena had gezien.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Bedankt." grijnsde ik. "Ik train er al mijn hele vampierleven voor."
    Ik fronste mijn voorhoofd.
    "Eigenlijk is dat de enige reden dat ik ben veranderd. Om te vechten."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    'Wat wil je dan doen als er niets meer is om voor of tegen te vechten?' Vroeg ik hem geinteseert, waarschijnlijk had hij daar nog niet eens over na gedacht, zelf wist ik niet wie mij verandert had en kon ik me niets herinneren van de tijd voor mijn verandering.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Nou, dat bedoel ik niet echt. Er was een tijd dat ik dacht dat ik persoonlijkere redenen was veranderd." ik haalde lichtjes mijn schouders op.
    "Ik zou waarschijnlijk toch altijd vechten." Al was het maar om te tonen dat ik toch niet hulpeloos was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    Ik stapte ook naar binnen en zag dat Renesmee lag te slapen. Niet veel verder zag ik Valentijn zitten. Zonder dat ik het besefte kwam er weer een gigantisch glimlach op mijn gezicht.
    'Valentijn.' zei ik stil en glimlachte naar hem.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Manora
    'Geeen idee,' Zucht ik, 'Waar wonen jullie eigenlijk.' Vraag ik op het moment dat ik op mijn horloge kijk.

    Sake
    'Dát zal een probleem zijn!' Zeg ik sarcastisch, 'Maar aangezien we dan aangevallen worden door onze eigen clan... Laten we maar gaan!' We rennen naar een groepje bomen en blijven daar staan. Er word een helikopter ingezet.
    'Gelukkig hebben vampiers geen lichaamstemperatuur,' Grijns ik als ik me iets bedenk. 'Nahuel, hoe hoog is jou lichaamstemperatuur?'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Dat was volgens mij het laatste stukje...]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Alice Cullen

    Ik knikte begrijpend, al kon je niet je hele bestaan blijven vechten.. Op het laatst zou er niets meer zijn om te vechten of je zal een gevecht verliezen.. Dacht ik twijfelend 'Wat wil je gaan doen?' Vroeg ik hem terwijl ik zelf over mijn keuzes nadacht, mischien kon ik over een jaar of twee nog een keer bij mijn familie kijken, of er heen gaan en van een afstand kijken.

    Valentijn Emilio Scagotti

    Toen er plots twee mensen naar binnen liepen keek ik op, mijn hart sprong op toen Elena ook binnen kwam, het was gevaarlijk voor haar dat ze hier was, als iemand anders haar zou snappen zou ik niet weten hoe ze er uit kwam.
    'Elena' Zei ik glimlachend waarna ik opstond en naar haar toe liep, 'Wat doe je hier?' Vroeg ik haar.

    Bella

    'Renesmee' Fluisterde ik terwijl ik naar haar ging zitten, ze was aan het slapen, en haar aanwezigheid alleen al maakte het dat er een gilmlach op mijn gezicht verscheen, we zouden hier samen weg gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Nu of later in mijn leven?" vroeg ik grijnzend.
    "Nu weet ik niet en later in mijn leven... daar heb ik ook niet echt een beeld over. In ieder geval wil ik hier weg. Ik ga ze nog even helpen met dat volturiprobleem en daarna... tja, dan trek ik de weide wereld in.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    'We komen Renesmee redden, zodat ze terug bij haar familie kan zijn.' legde ik uit terwijl ik naar Bella en Renesmee keek. Ik zag die glimlach op zijn gezicht en kon het niet laten terug te glimlachen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe