• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?





    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.



    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 20:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    Gelukkig ontweek ik zijn armen en sprong ik gemakkelijk in een boom waarna ik na een tijdje achter hem opdook en zijn handen vastpakte, 'Geef je al op?' Vroeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Brennanzer schreef:
    (...)
    [Kom af eh, kga sebiet waarschijnlijk weer mijn haarmet dip dye doen me ethel.]

    ma neje, we gaan sebiet frieten eten!
    uit de frituur eh
    een wonder!
    is sterf! haha


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ace
    "Vergeet het maar." gromde ik. Ik trok mijn armen naar boven, zodat ze over me heen vloog. Het zou normaal niet gelukt zijn, maar ik gaf met mijn gave een extra stoot. Nu stond ze weer voor me. Ik ging weer in aanvalshouding staan en hield haar bewegingen in de gaten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    'Jammer' Zeg ik grijnzend waarna ik kijk hoe hij zich op heeft gesteld, gemakkelijke plaatsen om hem te raken, zoals onder zijn ribben en in zij buik.
    Gemakkelijk en snel pokete ik met twee vingers net onder zijn ribben, iets wat gemakkelijk was en normaal best veel pijn deed. Even snel stond ik geluidloos achter hem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    Ik gromde en voelde dat mijn aanvallen wanhopiger werden. Ik wou overgaan op instinct, maar wanneer ik dat zou doen was het zeker verloren. Ik onderdrukte de drang en probeerde met mijn verstand te vechten. Ik draaide me snel naar haar om en keek ook eens goed naar haar houding. Alles goed gedekt, behalve miss... Ik maakte en schijnbeweging naar haar schouder, schampte die net en schopte ondertussen tegen haar knie. Wanneer ze nu viel, zou ik meteen op haar springen en mijn kracht in het voordeel laten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    Ik vloekte binnesmonds toen ik op de grond belande ergens voelde ik de aandrang om te blijven liggen om te zien wat hij zou gaan doen, hij stond er klaar om iets te doen, en ik was niet van plan om hopeloos te blijven liggen, gemakkelijk draaide ik me een eindje naar links en probeerde ik op te staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    Ik sprong op haar, maar kreeg haar niet helemaal te pakken. Haar armen waren nog steeds vrij. Ik kneep mijn armen om haar middel, maar was wel voorzichtig. Als nieuweling was mijn greep sterk en dodelijk. Ik wou geen slachtoffers maken. Ik wist 1 hand te pakken te krijgen en klemde het langs haar lichaam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    'Waar heb je leren vechten?' Vroeg ik hem terwijl ik een uitweg probeerde te bedenken, met één hand kon ik al veel doen, ik pakte de hand die mijn andere hand tegen mijn lichaam klemde en draaide die naar achter waarna ik onder zijn arm door zijn hand op zijn rug draaide.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    Doordat ik mijn handen niet meer had om haar vast te pinnen, gebruikte ik mijn gewicht waar. Ik ging zwaar op haar liggen.
    "Hier. Elena heeft het me geleerd." De woede gaf me een boost en ik rukte mijn arm los. "Ik ben redelijk goed." gromde ik, terwijl ik haar armen weer probeerde te pakken te krijgen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    'Mischien moet je proberen helder na te blijven denken' Zeg ik waarna ik zijn armen gemakkelijk los liet en weer in een boom plaatsnam, vanaf hier kon ik en gemakkelijk zien wat hij deed en gemakkelijk terug aanvallen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Nou ja. Laat dat nu net het punt zijn waar ik nog moet aan werken." Ik keek naar haar op. Hmm, in de boom had ze een voordeel, maar wat als ze niet meer in die boom zat?
    Ik concentreerde me op haar en met veel moeite wist ik haar te laten zweven. Zo de boom uit. Toen ze vlak boven me hing, liet ik haar vallen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {WHAAA.. SIRIUSLY.. NET EEN SPIN KOMT AAN ZO'N DRAADJE NET BOVEN MIJ NAAR BENEDEN.. UGH..}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Maargoed.. Ik ga even naar buiten.. See you later}


    Don't be like the rest of them, darling

    [haha, ok! Laterz]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {De spin heb ik vermoord btw XD}

    Alice Cullen

    'En dan zeg je dat mijn gave oneerlijk is' Zeg ik waarna ik nog net op mijn voeten beland en ervoor zorg dat hij me niet gemakkelijk aan kan vallen, ik moest toegeven hij was er best goed in.


    Don't be like the rest of them, darling