• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd door LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:19 ]


    The universal language of art.

    (Me gusta Jasperos)

    Jasper:

    Ik sloeg mijn arm weer om haar heen. "Mis jij iemand, nu je op vakantie gaat?"
    Ik dacht even na. "Ik ga alleen mijn hond missen." Het was de waarheid, ik ging echt alleen hem missen. Ik was opnieuw opzoek naar een leu liedje. Ik kon alleen niks passends vinden."En jij?"

    (Ik zeg meestal schmé als ik iets leuk vind, ik heb alleen geen idee meer waar het vandaan komt. En de naam Jasper. Mijn crush heet so....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Jasperos is ubercoole naam (: dat was een stuk minder genant dan vlaamse friet xd]

    Jacky
    Hij sloeg zijn arm weer om me heen. En zei: 'Ik ga alleen mijn hond misen.' en ik hoorde dat het de waarheid was. 'En jij?' vroeg hij. Ik dacht even na, ik miste altijd mijn moeder, maar mijn vader, broer en zus, die miste ik niet zo. Niet zo erg tenminste. 'Eigenlijk niemand, behalve me moeder.' en een kleine brok vormde zich in mijn keel, en ik slikte hem gauw weg.

    [Wauw, wat een toeval C: hahahahh schmé dat klinkt ook leuk, maar ik heb ook geen flauw idee waar het vandaan komt xd. Ik zeg vaak dude als iemand iets doet, holy moly als ik ergens van denk: wow, of als er iets mis gaat. En ook crap, als er iets mis gaat. Dat zijn de 3 standaard bij mij ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Mijn standaart dingen: No shit, sherlock/ schmé/ fuck this shit. & gast)

    Jasper:

    Ze vertelde dat ze alleen haar moeder ging missen. Ik kon het me wel voorstellen."Hoe heet je moeder? Is ze een beetje aardig?" Vroeg ik gapend. Ik was nogsteeds moe aangezien ik nog niet echt geslapen had. Ik dacht aan Blaze die helemaal alleen, met mijn ouders, thuis zat.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky

    'Hoe heet je moeder? Is ze een beetje aardig?' vroeg Jasper gapend. Er vormde een brok in mijn keel, alweer. Ik probeerde hem weg te slikken maar het lukte niet. Maar ik gaf toch antwoord.
    'Ze heet May White, mijn tweede naam is naar haar vernoemd, en ik ben er trots op. En ja, ze was heel aardig.' ik hoopte dat hij de tijdverandering niet zou merken, en te moe was om de brok in mijn keel te horen. Ik deed mijn ogen dicht, bang dat er anders tranen kwamen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Oke, mooi zo." Ik dacht te hebben gehoord dat ze zei was, maar liet het
    voor wat het was. "Ik ga nog even slapen." Kongig ik aan en doe mijn ogen
    weer dicht.

    (Ik moet gaan er staat een boze brombeer naast mijn bed, die zegt: Als je hem nu niet uitzet, pak ik hem af. -.-)


    We've lived in the shadows for far too long.

    ]Oke, dat klinkt als mijn maag een boze brombeer, maar die kan niet naast jouw bed staan. Ik zie je later deze dag wel weer.]

    Jacky
    'oke, mooi zo,' zei Jasper. Als hij al had gehoord dat ik verleden tijd sprak, dan zei hij er niets over. 'Ik ga nog even slapen,' kondigt Jasper aan.
    'Is goed, ik ook.' waarna ik heel even heen en weer draai tegen hem aan, en dan in slaap val.

    [Ik ga ook slapen, me gusta Jasperos C: goodnight (of wat er van over is) Jacky off]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hoe verschrikkelijk, ga je om half 3 proberen te slapen. Lig je tot half 4 wakker omdat je heel veel hoest, keelpijn, en vaak wakker wordt. Heb je het voornemen om lekker uit te slapen, en dan wordt je om 8 uur wakker en kan je niet meer verder slapen xD En aangezien Sav er ook nog niet is, en het andere RPG waar ik in zit vol zit, en ik moet wachten tot er een nieuwe wordt geopend, lig ik hier dus lonely in heb xD hahahah, en hoe heet: koos slapeloos, koos vriendloos, koos loos. Dus mensjes, KOM ONLINE ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb een idee ;D en trouwens, Anne aka Jane is nu ook online :3 dus HOI ANNE ;D maar goed, ik bedacht me dus, waarom ga ik niet eventjes de omgeving etc checken C: dus, dat ga ik nu doen ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [goodmorning, waar kan ik inspringen? ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Heb je het teruggelezen, anders hier een kleine samenvatting:

    Nadat Lars dronken voerde zowat, Finn is ingestapt, zegt Jasper tegen Lars, zoen haar nou gewoon. En dat is dus Jane. En toen zei Lars ik ben niet zo dronken. En toen zei Jasper, moet ik het voordoen met Jacky. Waarop Jacky zei, ho eens even, jij hebt al gedronken, wie zegt dat je het ook doe als je nuchter bent. Waarop Jasper wel slim zei, ik heb pas een half flesje op, dan ben je niet dronken. Maar toen kreeg Jasper wel een knuffel, en hij zei tegen Lars zoen of knuffel haar gewoon. Doe tenminste iets. Maar Lars deed niets xd, en toen fluisterde Jasper in de oor van Jacky dat hij haar lief vind. Jacky vraagt hoe hij dat nu al kan weten, en ze vraagt dat omdat ze niet zomaar mensen meer toelaat in haar hart. Omdat ze haar moeder heeft zien sterven. Jasper fluistert terug dat hij dat gewoon aanvoelt, en denkt; ik vind haar echt aardig, normaal zou ik een meisje allang gezoend hebben. En dan hebben ze beide van; ik kan wel eeuwig door knuffelen. Maar uiteindelijk verbreekt Jasper de knuffel, gaat tegen het raam aanliggen, Jacky weer tegen Jasper aan en hij slaat een arm om har heen. En beide gaan ze slapen :3 in principe zijn Jane, Lars en Finn wakkeer :3 hoewel ik niet weet waar Finn zich bevind in de bus.

    TAMTAMTAMMMM XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [O, en het inspringen kan dus, dan wordt Jacky wel wakker ofzo, en dan kunnen we praten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Die twee waren eindelijk in slaap gevallen. Ik vond het zielig voor Lars dat hij het niet voor zichzelf opnam.
    'Ben ik zo verschrikkelijk?' Grinnik ik. Ik neem het laatste slokje uit de fles en gooi hem een paar stoelen voor ons neer, gelukkig breekt hij niet.
    'Je gaat daar toch wel mee uit he? En dan ga je niet alleen aan de cola zitten' Mijn stem klonk streng. 'Nu lijk ik net een ouder, alhoewel ik niet denk dat ze dit advies zullen geven'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Ik werd wakker van geluid voor me, maar hield mijn ogen dicht terwijl ik Jane hoorde zeggen:
    'Ben ik zo verschrikkelijk?' ze grinnikt en daarna gooit ze de fles champagne een paar stoelen voor zich, hij is leeg. Gelukkig breekt hij niet, anders zouden we dadelijk nog problemen krijgen.
    'Je gaat daar toch wel mee uuit he? En dan ga je niet alleen aan de cola zitten?' zegt Jane streng. 'Nu lijk ik net een ouder, alhoewel ik niet denk dat ze dit advies zullen geven.'
    'Nee Jane, ouders zullen niet zo gauw zeggen; kom mijn zoon, ga naar een club en zuip jezelf helemaal klem.' zei ik tegen haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Nee Jane, ouders zullen niet zo snel zeggen: Kom mijn zoon, ga naar een club en zuip jezelf helemaal klem.' Ik lach even.
    'Als mijn ouders zo waren, zou alles een stuk makkelijker worden.' Grijns ik. Ik schop mijn chanel schoentjes uit en zet die weer tegen de stoel naast me. 'Als ik nog langer moet wachten verveel ik me letterlijk dood!'

    [Ik moet gaaan, ben over een halfuur terug!]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    'Als mijn ouders zo waren, zou alles een stuk makkelijker worden,' zegt ze grijnzend. Ze schopt haar schoenen uit, Chanel schoenen. Ik herken en ken de merken wel, maar zelf heb ik niets met mode.
    'Als ik nog langer moet wachten verveel ik me letterlijk dood!' zegt Jane.
    'Well, dat is niet de bedoeling. Aangezien we nog niet eens zijn aangekomen, en als je dan al dood bent. Dat is niet zo mooi. Maar goed, hoe ben jij eigenlijk hier terecht gekomen. Tuurlijk, iedereen is uitgeloot maar heb je jezelf opgegeven, ben je opgegeven, etc.?' vraag ik.

    [Jaaa, op deze vraag ben ik gekomen doordat ik op het rollentopic las dat iemand was opgegeven door vrienden. Oke, tot straks]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.