• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.

JONGENS:

- Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd door LEADERLOUIS

MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall

~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.

Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

Updates komen later.

[ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:19 ]

The universal language of art.

Jacky
    'Dat is geen slecht idee,' zegt Jasper, en met een glimach. 'Jullie twee, jullie delen een tentje of huisje of wat dan ook. Dat hebben wij net bepaald.' zegt Jasper tegen Jane en Lars. Maar dan zegt Jasper tegen mij; Maar jij bent een jaar ouder dan mij.' 'No shit, sherlock,' hoorde ik Lars voor ons zeggen.
    'Nou, het is nog geen jaar, en wat heeft leeftijd te maken met wie je in een tent ligt?' ik was nog steeds erg moe, en lag met me ogen dicht nog tegen zijn schouder. Ik vroeg me af wanneer de bus zou vertrekken.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jane
    'Jappie, doe niet zo flauw' zucht ik geirriteerd. 'Het ziet er dus naar uit dat wij kamer of tent genootjes worden' Zeg ik blij. 'Als jij dat wilt natuurlijk'
    Ik pak de fles uit zijn handen en neem een paar slokken. 'Iemand nog wat?'

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

LuvMustache schreef:
    (jullie gaan snel!!! Wow ik kom pas morgen avond denk ik of maandag ik ben nu op me ipod maar ik vind het een beete kut om het via me ipod te doen. Ik heb morgen van 7 tot half 9 dansen miss kom daarna....?)

[Gheheh, we zijn lekker op dreef. Maar nothings happening, we zitten nog steeds in de bus, wij 4en Lars, Jane, Jasper en Jacky. En de bus is nog niet vertrokken, we wachten nog op de rest. Dus take your time :3]

[Dus de rest is er nog steeds niet?]

The truth may be orange!

Jasper:

"Niks ik reakizeer me het gewoon pas net." Zeg ik droog en draai me naar Lars.
    "Het mag wel wat minder bijdehand hoor." Zeg ik geniepig. En ga weer goed
    liggen.

Lars:

"Klink leuk en ik ben bijdehand als ik dat wil." Zeg ik tegen Jasper. Hij was degene die mij aan de praat wou hebben. Ik zak nog wat onderuit en doe mijn ogen ook dicht. "Wie heeft het nogmeer zo warm?"

We've lived in the shadows for far too long.

(Wij spammen dit hele topic gewoon vol xD)

[Dus ik kan nu gewoon die bus opstappen?]

The truth may be orange!

[Yes indeed, de rest is er nog niet, althans, zit niet in de bus. Maar buiten de bus staan nog wel mensjes. Zoals Megan, Justin, Ayame en Emma. Voor de rest hebben de andere volgens mij nog niet gereageerd.]

Jacky
    'Niks, ik realiseer me het gewoon net pas.' zegt hij droog en draait zich naar Lars.
    'Het mag wel wat minder bijdehand hoor,' zegt hij geniepig tegen Lars.
    'Klinkt leuk, en ik ben bijdehand als ik wil,' zegt Lars tegen Jasper. 'Wie heeft het nog meer warm?' vraagt Lars.

'Ik heb het wel warm,' zeg ik,' maar ik lig zo lekker met een arm om me heen, dus dan heb ik het liever warm. Wat jullie Jasper en Jane?'

Macadamia schreef:
    [Dus ik kan nu gewoon die bus opstappen?]

Ja, dat klopt.

[ja, ja dat kan]

(Sory ga nu eht slape. Ik bwen moe. Zie julie mirgen (K))

[Oké, dan schrijf ik nu alvast een stukje, zodat jullie me in elk geval al eens 'gezien' hebben. Morgen kan ik waarschijnlijk de hele dag niet reageren en anders begin ik pas morgenavond met posten, en dat vind ik wat laat.]

Finn
    Wanneer ik op de afgesproken plaats aankom, gooi ik gelijk mijn bagage in de kofferbak van de bus. Ik stap meteen in, hopend op een goed plekje. Op de bus zitten al enkele mensen. Lachend steek ik mijn hand op. 'Hoi, ik ben Finn.'

The truth may be orange!

[En nu ga ik slapen, haha! Tot morgen!]

The truth may be orange!

MyMisery schreef:
    (Sory ga nu eht slape. Ik bwen moe. Zie julie mirgen (K))

[Okeeeeeee, vaarwel Lars/Jasper/Sav :3 tot morgen!]

Jacky
    Er komt een nieuwe jongen binnen, die zegt;
    'Hoi, ik ben Finn.' ik doe mijn ogen open en kijk naar de jongen.
    'Hoi Finn, ik ben moe,' grap ik een beetje, terwijl ik me een beetje draai in de arm van Jasper die nog steeds om me heen ligt,' en mijn naam is Jacky, Jacky May White. Neem plaats, aangezien er toch nog zat plek is omdat de rest niet die bus in gaat, over er zelfs nog niet is.'

[@BIEBERCREW het heeft al aardig wat pagina's, we hebben het een beetje vol getypt :3]