• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd door LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:19 ]


    The universal language of art.

    Jane
    'Ik heet Alex,' zegt hij.
    'Ik ben Jane' stel ik mezelf voor. Tiijd om meer over hem te vragen had ik niet Jacky begon al ove zijn gitaar.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Orlando Alex Jhonson

    'Ongeveer vanaf mijn 6de' Zeg ik gilmlachend, waarna ook het andere meisje zichzelf voorstelde als Jane, waarschijnlijk zou ik de namen door elkaar halen of gewoon ontwijken hun naam uit te spreken in het geval dat ik het fout had, ik was namelijk nooit goed geweest in dingen onthouden behalve gitaar noten en liedjes.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jacky
    Met een glimlach om zijn mond zegt hij:
    'Vanaf mijn 6de.'
    'Dus sowieso al 10 jaar, dat is erg lang, zelf speel ik nog niet zo lang.' zeg ik tegen hem.
    'En zijn er nog andere dingen die je doet naast gitaar spelen?' vraag ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Justin

    ''Nou,'' zeg ik dan tegen Megan, ''ik ga de bus maar eens in denk ik. Tot straks.'' Ik zwaai even snel naar haar en loop dan naar de bus. Ik kijk rond, waar zal ik gaan zitten? Ik besluit alleen te gaan zitten, niet naast iemand. Ik wacht wel tot er iemand naast mij komt zitten. Als ik eenmaal goed zit pak ik mijn iPod uit mijn broekzak en zet een liedje op.


    The universal language of art.

    [Ik moet gaan, kom vanavond weer terug. Baaibaaai]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Iemand die naast Justin wil zitten?]


    The universal language of art.

    Orlando Alex Jhonson

    'Ik Surf soms, hangt af van het weer en de golven' Andwoord ik, ik deed het vroeger bijna elke week ongeacht welk weer het was maar dat was de laatste tijd verminderd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jane
    'Ben ik de enige hier die niet muzikaal is hier?' Zucht ik.
    'We gaan een groot kampvuur houden waar iedereen zingt en een instrument bespeelt! Ik ga wel dansen!'
    Ik pak mijn schoentjes van de grond en stop ze in mijn tas.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Alle jezus.. Stelletje topic-vol-spammers. ;p
    Wat is er gebeurt?]

    [ben over een half uur terug]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Emma Hydering.

    Ik besloot om maar eens in te gaan stappen. Met mijn gitaar aan de ene schouder en mijn lichtbruine, lichte tas aan de andere sprong ik licht de bus in. Ik zag een plaatsje en liep er naartoe. Toen ik er bijna was, viel ik over een voet die een beetje uitstak. Ik landde breeduit op de vloer. Met het schaamrood op mijn wangen krabbelde ik zo dat ik zat en ging gelijk kijken of mijn gitaar nog heel was.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Orlando Alex Jhonson

    'Gaat het?' Vroeg ik aan het meisje dat net in was gestapt en over mijn voet was gevallen, de manier waarop het meisje naar een stoel kroop deed me denken aan mijn vroegere vriendin die overleden was.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 12:27 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nu ga ik echt weg xD ik ben vanavond terug. Toedeloe]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Emma Hydering

    'O eh ja.. Gaat wel.' zei ik geschrokken en vlug toen de jongen iets tegen mij zei. Ik zag dat mijn gitaar en mijn andere tas onbeschadigd waren. 'Doet je voet pijn?' vroeg ik verlegen en knikte naar zijn voet. Ik was altijd meer bezig met of anderen pijn hadden van mijn stommiteiten dan of ik er last van had...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Mensen, is er nog iets gebeurt en waar is iedereen?]