• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd door LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:19 ]


    The universal language of art.

    [En nu slapen Jasper en Jacky xd, dus is daar geen interaction tussen. Laten we een tijdsprong maken van 10 minuten, dan beweegt Jacky, en dan zijn ze beide wakkeer ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ik ben ook heel moe, zie jullie morgen, ga jullie missen(huil). Ik ben er denk ik rond een uur of elf weer.(yeah) Yay meer van Jasper & Lars. Wat vinden juliee, ik kan nog best goed een jongen spelen nietxD. Ik kraam onzin uit.:X Trusten (doeg) )


    We've lived in the shadows for far too long.

    LEADERLOUIS schreef:
    (...)

    Megan

    Ik kreeg een ontblote glimlach op mijn gezicht. "Gelukkig, maar jij pakt mijn kotszakje niet van me af hoor" plaagde ik hem. Ongezien nam ik hem in me op. Bruin, warrig haar. Redelijk gespierd. Een stuk groter als mij. "God ik voel me klein tegenover jou". Ik keek rond en zag dat Jane en Jacky met een jongen op de bus gingen. Ironisch want die jongen heette Jasper. JJJ. Nou, zij mochten de bus al op. Ik bleef liever in de buitenlucht staan, niet in een bus die naar bus ruikt.

    (En anders blijf ik tot 12 uur, oke?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Ik stuur je nog op het slechte pad' grinnik ik nadat hij een slok had genomen.
    'Leeftijd maakt niets uit, ik ben ook pas net zestien. Het gaat om gedrag, je hoeft niet zo onzeker te zijn! Doe gewooon lekker gek, wat maakt het uit wat mensen van je denken!'
    Het kwam er achter elkaar uit. 'Ik lijk net een filosoof'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    MyMisery schreef:
    (En anders blijf ik tot 12 uur, oke?)


    [Bliiiiiiijjjfff :3 want Jacky gaat nu lekker spastisch bewegen in haar slaap, zodat Jasper daar ook wakker van wordt mwuhaha :3]

    Jacky
    Ik droomde dat ik rende, op een berg. En ineens glipte mijn voet weg, en ik maakte een spastische beweging met mijn voet. Gelijk was ik weer wakker, niet wetende hoelang ik geslapen heb, maar we zijn nog steeds niet vertrokken. Dus het kan niet zo lang zijn geweest. Ik lag nog steeds tegen de schouder van Jasper, wat heerlijk ligt moet ik zeggen, en vraag me af of hij er wakker van is geworden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lars:


    "Ach ja, maakt het uit." Ik slikte. "Maar AUB ga geen filosoof nadoen. Ik haat filosofen. Ze doe naltijd zo moeilijk en raar. Ik snapte ook niets van filosofie op shool, dom vak." Ratel ik. En ga goed zitten. "Die twee liggen nu al te slapen"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Neeeeee LARS, waarom zeg je dat nou, oke, dan citeer ik me stukje wel :3 dan liggen we nog te slapen, en gebeurt het na dat je het zegt.

    Jacky
    Ik droomde dat ik rende, op een berg. En ineens glipte mijn voet weg, en ik maakte een spastische beweging met mijn voet. Gelijk was ik weer wakker, niet wetende hoelang ik geslapen heb, maar we zijn nog steeds niet vertrokken. Dus het kan niet zo lang zijn geweest. Ik lag nog steeds tegen de schouder van Jasper, wat heerlijk ligt moet ik zeggen, en vraag me af of hij er wakker van is geworden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    Ik word wakker van iets. "iets mis?" Mijn stem klink slaperig en ik wrijf in mijn ogen. "Zijn we nog niet weg." Zeg ik sip en kijk naar buiten. "Ik blijf wel liggen goor. Ik heb geen zin om overeind te komen." Ik doe mijn ogen weer dicht en Leg mijn voeten over elkaar.


    (Twee dingen. 1, ik wou dat ik jasper in het echt was. 2, de slaperige stem van een jongen vind ik zo sexy mensen.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Ik stop ermee als jij je niet zo verlegen gedraagt' Zeg ik met een lach op mijn gezicht. 'Die twee liggen nu al te slapen' zegt hij. Ik kijk naar Jacky die spastisch loopt te doen en daarna wakker wordt. 'Nu niet meer' zeg ik en ga weer normaal zitten. Mijn voeten zet ik tegen de stoel voor me.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky

    'Iets mis?' vraagt Jasper met een sexy slaperige stem. 'Zijn we nog niet weg,' zegt hij teleurgesteld? 'Ik blijf wel liggen hoor. Ik heb geen zin om overeind te komen.' en hij doet zijn ogen weer dicht.

    [shit, dit was niet de bedoeling hahahahha]

    Ik verleg heel even mijn hoofd tegen zijn schouder en vind het perfect zo. Ik ga op vakantie naar Spanje, heb al vrienden gemaakt voordat de busrit is begonnen, die overigens wel mocht beginnen nu, en weet dat het geweldig gaat worden. Hopelijk is de camping ook geweldig.

    'He Jasper, zullen we samen in een tent?' mompel ik zachtjes, en slaperig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    Ik luister naar Jacky's stem, maar momenteel klink alles een beetje dubbel.
    "En die twee dan." Vraag ik duidend op Lars en Jane. Ik leg mijn arm wat straker om Jacky en steun met me kin op haar hoofd. "Ik leg zo goed mensen." Zeg ik Half gapend.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'En die twee dan?' vraagt Jasper, duidend op Lars en Jane. Hij legt zijn arm wat strakker om mij heen en steunt met zijn kin op mijn hoofd. 'Ik leg zo goed mensen,' zegt hij half gapend.
    'Die kunnen ook samen in een tentje, ik denk dat Lars vanzelf wel meer gaat praten,' zeg ik, 'en ze zijn zowat even oud. Komt goed uit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik denk even na. "Dat is geen slecht idee." Geef ik glimlachend toe. "Jullie twee,
    jullie delen een tentje of huisje of wat dan ook. Dat hebben wij net bepaald."
    k was wel tevreden met dat, hadden wij even goed bepaald. "Maar jij bent een jaar ouder dan mij." Merk ik op tegen Jacky. Ik as soms toch zo snel met opmerkingen. "No shit, sherlock." Hoorde ik Lars zeggen. ik deed hem met een kinderachtig stemmetje na.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 23:56 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (jullie gaan snel!!! Wow ik kom pas morgen avond denk ik of maandag ik ben nu op me ipod maar ik vind het een beete kut om het via me ipod te doen. Ik heb morgen van 7 tot half 9 dansen miss kom daarna....?)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †