• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd door LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:19 ]


    The universal language of art.

    Emma Hydering

    Ik glimlachte. 'Oké leuk.' Ik dacht even na. Meestal vond ik het fijn als een gesprek ten einde liep, maar hier blijkbaar niet. 'Waar kom je vandaan?' vroeg ik toen maar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jane
    'Niet zo verlegen doen!' Zeg ik en ga met mijn gezicht voor zijn gezicht zodat hij niet naar buiten kan kijken.
    'Ik sport veel' Antwoord ik. 'En veel afspreken enzo, niets boeiends'
    'Oh, en natuurlijk school'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Orlando Alex Jhonson

    'Ik ben geboren in Italie maar ben een paar jaar geleden verhuist' andwoord ik, zelf was is er op tegen om weg te gaan uit Italie, voornamelijk omdat ik nu minder kon surfen en al mijn vrienden moest missen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Miep..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [whoops nie gezien]

    Emma Hydering.

    'Cool! Ik kom uit Australie. Daar heb ik altijd gewoond tot twee jaar geleden toen ben ik verhuisd. Ik heet Emma, trouwens.' Ik stak mijn hand uit.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Orlando Alex Jhonson

    'Alex' Stelde ik mezelf voor terwijl ik haar hand aannam, ergens voelde ik de aandrang om Orlando te zeggen, maar hielt me in, al sins ik verhuist was had ik de naam Alex aangehouden, ook doordat ik wilde dat dingen veranderde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Emma Hydering

    Ik keek hem even aan. Alex vond ik geen naam voor hem, maar ja.. 'heb je er zin in? Ik niet zo heel erg eigenlijk..' zeg ik dromerig. Ik had niet echt veel meer te doen dan dit, en ik werd gestuurd, dus ik had geen keus om dit te gaan doen. Maar echt leuk vond ik het niet. Veel liever had ik buiten rondgezworven.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 14:24 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Orlando Alex Jhonson

    'Hmm.. Niet heel erg, ik moest me van mijn ouders inschrijven, en tot hun genoegen en mijn afgunst werd ik uitgekozen' Zeg ik eerlijk, veel zin had ik er niet in en hoopte dat er in iedergeval een goed strand was en een surfbord verhuur, want ik kon mijn eigen surfbord niet mee kunnen nemen.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 14:32 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jasper:


    Ik zuchte voor de zoveeltse keer. "Ik heb het warm, ik mis mijn hond,
    We haaden al een half uur geleden moeten vertrekken." Som ik luidkeels
    op. "Waarneergaan wij eindelijk weg?" Ik had dus echt geen zin om nog
    langer te wachten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    xMockingjayy schreef:
    Jane
    'Niet zo verlegen doen!' Zeg ik en ga met mijn gezicht voor zijn gezicht zodat hij niet naar buiten kan kijken.
    'Ik sport veel' Antwoord ik. 'En veel afspreken enzo, niets boeiends'
    'Oh, en natuurlijk school'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Sorwy)

    Lars:

    "Wow dat klink geweldig." Ik dacht even aan hoe druk ik het altijd had. Dan had ik dit, dan weer dat, dan weer een feestje, dan weer een opening van iets. Ik werd er moe van. "Mijn vader is een tussenpersoon. Wij regelen dingen tussen andere personen. Daarom reisen wij nogal veel." Ik lachte even. "Eerlijk, ik ben nog nooit op een echte school geweest."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Nog iets gemeen! Ik heb thuis les gehad en heb de laatste jaren op een kostschool gezeten' leg ik uit. 'Mijn ouders bezitten veel bedrijven waardoor ze vaak weg zijn, ik was denk ik een last dus stuurden ze me daarheen'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lars:

    Ik vind het grappig dat we zoveel gemeen hebben. "Mijn vader nam me gewoon mee hoor. Ik heb anden zoals Brazilie, Spanje, Japan en Austalie al 100 keer gezien." Grap ik. Het was geen 100 keer, maar wel veelst te vaak. Ik hield van me vader. Mijn moeder werkte als advocaat en haar zag ik werkelijk nooit. "Waarom vertrekken we nog niet?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Waar kan ik inspringen?]

    [Ik ben er weeeeeeeeeeeeeer, ik ga nu teruglezen, gelijk een nieuiw topic nodig]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.