• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd door LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:19 ]


    The universal language of art.

    (hoi lieve aliens.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Ik ben hier ook gekomen door ezelf op te geven,n alleen niet zozeer omdat ik door ijn vader in de gaten wordt gehouden. Ik houd van nieuwe mensen ontmoeten' Zegt ze terwijl ze nog lacht.
    'Leuke mensen heb je in ieder geval ontmoet, je zit er zojuist mee te praten,' grijns ik.
    'En jij Larsieboy?' vraag ik en kijjk naar hem.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Hal-lo aard-wezen. Wees ge-groet. Gaat u mee-spe-len nu?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lars:
    "Heel eerlijk, ben serieus opgegeven door mijn ouders." Zeg lachend. "Ze vinden dat ik mondiger moet worden." Ik slik even en ga goed liggen. Ik was gewoon geen mondog persoon, waarom was dat nou zo een probleem.

    Jasper:
    "Zoals ik al zei. Jij heb hele coole ouders." ?Ik zuchtte. "Nee, ik ben degene
    die door mijn vrienden is opgegeven." Ik schud met mijn hoofd en lach even.
    "Ik wou dit jaar niet op vakantie. Ik heb geen idee waarom. Mijn vrinden
    waren het hier niet mee eens."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky

    'Heel eerlijk, ben serieus opgegeven door mijn ouders. Ze vinden dat ik mondiger moet worden.' zegt Lars.
    'Zoals ik al zei. Jij hebt hele coole ouders. Nee, ik ben degene die door mijn vrienden is opgegeven.' zegt Jasper. Hij schudt zijn hoofd en lacht even.
    'Ik wilde dit jaar niet op vakantie. Ik heb geen idee waarom. Mijn vrienden waren het hier niet mee eens.' zei Jasper.
    'Je vrienden hebben een goed besluit genomen,' zeg ik glimlachend tegen Jasper.
    'Het is wel te zien dat de meiden tot nu toe spontaner zijn. Wij hebben onszelf tenminste opgegeven,' zeg ik grijnzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Heel eerlijk, ben serieus opgegeven door mijn ouders, ze vindnen dt ik mondiger moet worden.' zegt hij lachend.
    'Wat een goed idee!' Zeg ik. 'Dat zal de grootste fout zijn die je ouders ooit hebben gemaakt, je bent hier pas net en bent al aan alcohol begonnen.'
    Uit mijn tas haal ik mijn borstel en begin mijn haar te borstelen, dat moet natuurlijk wel goed zitten.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:

    Ik spring op als er een geweldig lied opkomt. "Oke, mensen ik ga zingen." Deel ik mee. "En ik an niet zingen, dus bereid je voor." Zeg ik alsof ik een superheld ben. "Het liedje heet: I you where gay. Het is geniaal." Ik zie lars opkijken. "Die ken ik wel, ik be nook naar die musical geweest." Zegt hij vrolijk. "Zing je mee." Vraag ik een steek mijn hand uit. Daarna begin ik mee te zingen.

    Lars:

    Ik kijk naar Jasper die luidkeels mee zingt. "IF YOU WERE GAY
    THAT'D BE OKAY. I MEAN 'CAUSE, HEY, I'D LIKE YOU ANYWAY. BECAUSE YOU SEE, IF IT WERE ME, I WOULD FEEL FREE TO SAY THAT I WAS GAY (BUT I'M NOT GAY.)" ik begin te lachen en zing uiteindelijk wel mee. "IF YOU WERE QUEER, I'D STILL BE HERE, YEAR AFTER YEAR, BECAUSE YOU'RE DEAR
    TO ME, AND I KNOW THAT YOU, WOULD ACCEPT ME TOO, IF I TOLD YOU TODAY, HEY! GUESS WHAT, I'M GAY! (BUT I'M NOT GAY.)" Zo zongen we het hele liedje lachend af. Dit was leuker dan ik dacht.


    (http://www.youtube.com/watch?v=3B4zSKi3K88 Dit is het liedje voor de geinteresserde.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Jasper en Lars beginnen luid te zingen met het liedje if you were gay. Ik kende het al, maar het was niet mijn muzieksoort.
    'Dus, is één van jullie gay?' vraag ik grijnzend aan Lars en Jasper.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 10:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik heb nog niet gereageert omdat ik gister weg moest.. Dus waar kan ik met Orlando heen? ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    {Ik heb nog niet gereageert omdat ik gister weg moest.. Dus waar kan ik met Orlando heen? ^^}


    Hij kan naar de bus komen?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Je kan overal met Orlando heen :3 Jane, Jasper, Jacky, Lars en Finn zitten in de bus, te wachten op de rest. En Jane, Jasper, Jacky en Lars zijn aanspreekbaar in de zin van, ze praten terug omdat ze online zijn. En dan zijn er ook nog mensen buiten de bus, en xJohnyDepp wachtte op jouw Orlando om de bus in te gaan :3 en je kan altijd gewoon die bus in stappen en tegen ons aan gaan praten :D]

    [En ik wil antwoord van Jasper en Lars hahaha, kijken hoe ze reageren op de question of the year]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 11:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lars:

    "wel, ik ben niet gay." Zeg ik duidelijk. En schud mijn hoofd. "Dat kan je
    alvast uit je hoofd zetten." Ik knik terijl ik het zeg en ga weer zitten. Misschien vielen deze mensen toch wel mee.

    Jasper:

    Ik knik overtuignend. "Ja, ik ben absolut 100% gay." Zeg ik heel serieus tegen haar. En ga ook weer zitten. "Dus Larsje van me, je moet wel oppassen." Lars
    begint nu ook te lachen. "Je bent echt gek." Zeg hij en draait zich eer om. "Ik
    ben niet gek, ik ben gewoon gay. Wat is daar mis mee?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [te laat]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 11:13 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ik ga even eten. Zie you soon ^^, lieve aliens van me.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky

    'Ja, ik ben absoluut 100% gay.' zei Jasper heel serieus tegen me. Maar ik kon het niet geloven, a. omdat ik het niet wilde, en b. hij had het over dat hij me lief vond, en niet op de gay-manier.
    'Dus Larsje van me, je moet wel oppassen.'
    Lars begint te lachen en zegt tegen Jasper:
    'Je bent gek.'
    Waarop Jasper antwoord:
    'Ik ben niet gek, ik ben gewoon gay. Wat is daar mis mee?'
    'Daar is niets mis mee,' zeg ik tegen Jasper. Dan buig ik me naar zijn oor toe en fluister, zodat alleen hij het kan horen.
    'Maar ik geloof je niet, jij bent niet gay.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.