• Ik vraag me af wie er allemaal deze keer van Quizlet er naar abunai gaan
    sinds animecon heel leuk en gezellig was geworden (A)


    so wie gaan er allemaal abunai 2012?
    En als wie ga je er heen

    Ik ga er heen als deidara,zetsu, amulet spade

    :P hoop dat iedereen weer gaat

    De gene die gaan

    vrijdag:

    zaterdag:
    Constantine (cosplay mix tussen scots, schoolmeisje, rock)met een vriendin en buurjongen + meschien nog vriendin
    Marshmallowz (Lili Rochefort uit tekken)
    stein (Yowane Haku)
    riri4ever (Kagamine Rin)
    Krisus ( L ) samen met 2 vrienden
    Raaj (Gasai Yuno)


    zondag:
    The emfinc (near van death note
    Belarus (als nog niet uitverkocht is)

    heel het weekend:
    yinyang (konan)
    Taymari (kind konan)
    XmuisjeX (zetsu,deidara,amulet spade)
    thecosplayer (kakuzu,ambu)
    vriend van kakuzu (tobi)

    meschien
    kanade (naruko)
    farore (russia van hetalia)
    flea (casuel)
    Orichan (terra kingdom hearts)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:02 ]

    Belarus schreef:
    Ik ben er nog nooit geweest, maar wat houdt het nou precies in? Zijn er meetings ofzo? Of shows? Of is het gewoon als een personage gaan en rondlopen en gek doen of wat? :')


    Er zijn meerdere dingen, zaterdagavond is er bijvoorbeeld een concert, er zijn optredens en cursussen, maar het is vooral rondlopen en gekdoen :')
    -kijk anders maar gewoon op de site van abunai-


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    ah cool heel het weekend niet slapen dan maar XD en ben benieuwd naar je zetsu cosplay XD

    ik moet nog steeds een grote koffer zoeken voor mijn kakuzu cosplay >.<


    hihi ja ikheb ook echt zien om julie te zien kakuzu met bounty case(H)
    nog maar 2 weken xD

    XmuisjeX schreef:
    (...)

    hihi ja ikheb ook echt zien om julie te zien kakuzu met bounty case(H)
    nog maar 2 weken xD


    haha thx, ben nog aan het zoeken XD anders neem ik desnoods maar een gewone koffer mee XD

    nog maar 2 weken ja kan niet wachten ^^ enigste nadeel is dat het toch niet in de vakantie valt :/


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik ga heen samen met 2 vriendinnen op zaterdag^^
    Als het goed is ga ik als L van Death Note... maar dan moet mijn pruik wel optijd binnen zijn :3

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:05 ]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:05 ]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Krisus schreef:
    Ik ga heen samen met 2 vriendinnen op zaterdag^^
    Als het goed is ga ik als L van Death Note... maar dan moet mijn pruik wel optijd binnen zijn :3


    is goed :D ik zet je erbij :D

    Constantine schreef:
    (...)
    Whuuut?? Neee, het mag niet de hele nacht door gaan! Want dan kan ik niet blijven, ik moet de laatste trein terug naar huis hebben D: En die gaat om half 12, in Eindhoven.. :C


    ken het gevoel moest met animecon ook eerder weg wegens treinen die niet volgens plan reden in iedergeval gaat je laaste trein wel lekker laat xD

    Orichan schreef:
    Het was de bedoeling dat ik ook zou gaan, als Terra(Kingdom Hearts)
    Maar ik heb geen idee of m'n vrienden meekomen...


    ahw heb dat ook vaak gehad maar ik heb nog nooit alleen gelopen ofsow zo makelijk om vrienden te maken :P ik zal je voor nu bij meschien zetten want weet niet welke dag je gaat ?

    Okee, het plan is officieel gewijzigd.
    Afgelopen week komt mijn hartenkoniging cosplay aan, super mooi enzo, past het niet! D:
    Dus nu heb ik iets anders gekocht, al stel ik nu niet echt iets voor. Het is een soort mix tussen iets schots, een schoolmeisje en een vleugje rock (vind ik zelf)

    Zijn er meerdere mensen op abunai die wel verkleed gaan, om het zo maar te zeggen, maar niet echt als cosplay dat ze echt een personage zijn?

    En trouwens, mijn vriendin gaat ook niet echt als cosplay, ze had het er over om iets van een toga aan te doen ofzo. Oh en mijn overbuurjongen gaat ook nog mee, ik weet alleen nog niet of hij ook vrienden mee neemt, dat moest hij nog vragen (;

    En tot slot nog één vraagje [a], zijn er op abunai ook shops waar je cosplay outfits kunt kopen? Of iets van accesoires, of andere dingen die je kunt kopen? (ik moet natuurlijk wel weten hoeveel geld ik moet meenemen haha ;p)


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Okee, het plan is officieel gewijzigd.
    Afgelopen week komt mijn hartenkoniging cosplay aan, super mooi enzo, past het niet! D:
    Dus nu heb ik iets anders gekocht, al stel ik nu niet echt iets voor. Het is een soort mix tussen iets schots, een schoolmeisje en een vleugje rock (vind ik zelf)

    Zijn er meerdere mensen op abunai die wel verkleed gaan, om het zo maar te zeggen, maar niet echt als cosplay dat ze echt een personage zijn?

    En trouwens, mijn vriendin gaat ook niet echt als cosplay, ze had het er over om iets van een toga aan te doen ofzo. Oh en mijn overbuurjongen gaat ook nog mee, ik weet alleen nog niet of hij ook vrienden mee neemt, dat moest hij nog vragen (;

    En tot slot nog één vraagje [a], zijn er op abunai ook shops waar je cosplay outfits kunt kopen? Of iets van accesoires, of andere dingen die je kunt kopen? (ik moet natuurlijk wel weten hoeveel geld ik moet meenemen haha ;p


    okey ben benieuwd jammer dat je konningen pak niet paste :(

    en ja hoor er zijn meedere mensen die zich vekleden als niets speciafiek en somige helemaal niet dus no wrries ;)

    zal ze erbij zetten vanaaf later

    je kunt van alles kopen ik ben zelf nog nooit abunai geweest maar denk zozio wel t-shirt en meschien net als animecon nogwel at kleding een vooral ook veel mana en beeldjes en andere accesoires dus wel veel keuze

    (K)

    Ik ga enkel zaterdag als Gasai Yuno in een zwart jurkje.


    Do you ever have that mood where you just really want a cute boyfriend?

    Raaj schreef:
    Ik ga enkel zaterdag als Gasai Yuno in een zwart jurkje.


    is goed ik zet je erbij :)

    Damn, zaterdag is uitverkocht T_T Ik moet nog kaartjes kopen, maar ik ga voor zondag (als dat hopelijk ook nog niet uitverkocht is)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Belarus schreef:
    Damn, zaterdag is uitverkocht T_T Ik moet nog kaartjes kopen, maar ik ga voor zondag (als dat hopelijk ook nog niet uitverkocht is)


    is goed ik zal je er bij zetten onder zondag

    morgen naar abunai toe heb er zin in :D
    iedereen veel plezier dit weekend ^_^