• Ik vraag me af wie er allemaal deze keer van Quizlet er naar abunai gaan
    sinds animecon heel leuk en gezellig was geworden (A)


    so wie gaan er allemaal abunai 2012?
    En als wie ga je er heen

    Ik ga er heen als deidara,zetsu, amulet spade

    :P hoop dat iedereen weer gaat

    De gene die gaan

    vrijdag:

    zaterdag:
    Constantine (cosplay mix tussen scots, schoolmeisje, rock)met een vriendin en buurjongen + meschien nog vriendin
    Marshmallowz (Lili Rochefort uit tekken)
    stein (Yowane Haku)
    riri4ever (Kagamine Rin)
    Krisus ( L ) samen met 2 vrienden
    Raaj (Gasai Yuno)


    zondag:
    The emfinc (near van death note
    Belarus (als nog niet uitverkocht is)

    heel het weekend:
    yinyang (konan)
    Taymari (kind konan)
    XmuisjeX (zetsu,deidara,amulet spade)
    thecosplayer (kakuzu,ambu)
    vriend van kakuzu (tobi)

    meschien
    kanade (naruko)
    farore (russia van hetalia)
    flea (casuel)
    Orichan (terra kingdom hearts)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:02 ]

    Ik ga misschien maar het is nog niet zeker. ^^
    Maar als ik ga, ga ik nog een keer als Naruko, tenzij ik nog een andere leuke cosplay tegen kom. :3

    Ik misschien, heel het weekend, als Konan ^^
    Dat wist je al, maar jah xD


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    YinYang schreef:
    Ik misschien, heel het weekend, als Konan ^^
    Dat wist je al, maar jah xD


    haha jah van jou wist ik het :P zo even nu beetje editen want was te lui om he net te doen

    Alucard schreef:
    Ik ga misschien maar het is nog niet zeker. ^^
    Maar als ik ga, ga ik nog een keer als Naruko, tenzij ik nog een andere leuke cosplay tegen kom. :3


    is goed dan zet ik je momenteel onder de meschien lijst :)

    (K)

    Ik ga waarschijnlijk ook, dat zal mijn eerste keer naar een animecon/iets zijn :3

    Iniedergeval,, ik ga waarschijnlijk de zaterdag met een vriendin, nog geen kaartjes gekocht enzo, maar het zal m waarschijnlijk wel gaan worden (: Ik weet ook nog niet als wie ik ga, zo veel anime kijk ik niet [a] ;p Waar haalt eigenlijk iedereen zijn cosplay costums? (:


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Ik ga waarschijnlijk ook, dat zal mijn eerste keer naar een animecon/iets zijn :3

    Iniedergeval,, ik ga waarschijnlijk de zaterdag met een vriendin, nog geen kaartjes gekocht enzo, maar het zal m waarschijnlijk wel gaan worden (: Ik weet ook nog niet als wie ik ga, zo veel anime kijk ik niet [a] ;p Waar haalt eigenlijk iedereen zijn cosplay costums? (:


    Nice ^^
    dit wordt mijn 2e con ;3
    Ik heb mijn cosplay van Milanoo.com
    Is opzich wel goed, de kwaliteit is niet echt helemaal fantastisch, maar goed genoeg ^^
    Ik heb gehoord dat Cosplaymagic.com heel goed is, maar daar heb ik zelf nooit besteld ;o
    Google anders maar gewoon xD


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Constantine schreef:
    Ik ga waarschijnlijk ook, dat zal mijn eerste keer naar een animecon/iets zijn :3

    Iniedergeval,, ik ga waarschijnlijk de zaterdag met een vriendin, nog geen kaartjes gekocht enzo, maar het zal m waarschijnlijk wel gaan worden (: Ik weet ook nog niet als wie ik ga, zo veel anime kijk ik niet [a] ;p Waar haalt eigenlijk iedereen zijn cosplay costums? (:


    is goed ik zet je erop voor zaterdag en ik heb mijn costuum gedeelte bij milanoo en cosplay costume gekocht maar cosplay costuum ga ik niet aaan bevelen sinds hun product bijna dezelfde prijs heeft gekost aan reperatie milanoo is redelijk goed ik ga er in iedergeval me 2 de costuum daar ook vandaan halen

    XmuisjeX schreef:
    Ik vraag me af wie er allemaal deze keer van Quizlet er naar abunai gaan
    sinds animecon heel leuk en gezellig was geworden (A)


    so wie gaan er allemaal abunai 2012?
    En als wie ga je er heen

    Ik ga er heen als deidara,zetsu

    :P hoop dat iedereen weer gaat

    De gene die gaan

    vrijdag:

    zaterdag:
    Constantine (cosplay nog niet bekend)met een vriendin

    zondag:

    heel het weekend:
    yinyang (konan)

    Taymari (kind konan)
    XmuisjeX (zetsu,deidara)

    meschien
    alucard (naruko)



    wacht wattuh? abunai? uitleg plzz
    :8

    missShinobi schreef:
    (...)


    wacht wattuh? abunai? uitleg plzz
    :8


    abunai is anime cosplay conventie ^^
    http://www.abunaicon.nl/
    uhm effe denken hoe leg ik het het beste uit
    uhm je kan in cosplay rondlopen manga en nog allemaal andere dingen kopen en ze hebben heel progamma maar staat op de site die ik erbij geplakt heb (A)

    Ik ga als Lili Rochefort uit Tekken op zaterdag! ;D


    Life Is Like A Beautiful Melody, Only The Lyrics Are Messed Up

    Marshmallowzschreef:
    Ik ga als Lili Rochefort uit Tekken op zaterdag! ;D


    ik zet je erbij ;) en zal zorgen dat ik mijn zetsu cosplay op zaterdag draagt dan ^^ zoizo komt er ook een foto na dat ik uitgeplant heb hoe ik het ga maken volgende week XD en die groene pruik nog is kan vinden

    zet mij er maar bij het hele weekend ^^ ik ga als kakuzu en met een vriend die als tobi gaat ^^

    ik ga mss ook nog als anbu die dan tobi heeft gevangen en heel de dag meesleept aan een ketting ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Het lijkt me wel ontzettend gaaf, maar 1; ik ben nog nooit naar zoiets geweest, 2; ik heb wel een aantal vrienden die van anime etc. houden, maar ik heb geen idee of die het leuk vinden om mee te gaan, 3; hoe ga ik aan geld komen voor een coslplay outfit, hehe?
    Maar toch lijkt het me echt heel leuk.
    Dilemma's, dilemma's..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Het lijkt me wel ontzettend gaaf, maar 1; ik ben nog nooit naar zoiets geweest, 2; ik heb wel een aantal vrienden die van anime etc. houden, maar ik heb geen idee of die het leuk vinden om mee te gaan, 3; hoe ga ik aan geld komen voor een coslplay outfit, hehe?
    Maar toch lijkt het me echt heel leuk.
    Dilemma's, dilemma's..

    Ik heb dat ook hoor (; Ik ben ook nog nooit naar zoiets geweest, maar ik heb wel een vriendin die het leuk lijkt om mee te gaan, alleen schaamt ze zich een beetje als ze 'verkleed' moet gaan ;p Zowiezo zijn we geen die hard anime kijkers, dus we kennen niet eens personages als wie we kunnen gaan, waar we ook een beetje wat vanaf weten xd
    Maargoed, we moeten nog een kaartje bestellen, maar we willen wel gaan (:

    En voor jou.. Als ik jou was zou ik die vrienden gewoon vragen, ze zeggen niet voor niks 'nee heb je en ja kun je krijgen' :3 En over de outfit,, het ligt er een beetje aan als wie/wat je wilt gaan. Als het voor jou niet perse een bepaalde personage hoeft te zijn, kun je misschien ook eens in een carnavals winkel kijken? Het klinkt misschien stom, i know, maar misschien hebben ze wel wat leuks? Ik wil bijvoorbeeld gaan als de koningin van Alice in Wonderland, dit is ook gewoon een caarnavalspakje (:


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Ik heb dat ook hoor (; Ik ben ook nog nooit naar zoiets geweest, maar ik heb wel een vriendin die het leuk lijkt om mee te gaan, alleen schaamt ze zich een beetje als ze 'verkleed' moet gaan ;p Zowiezo zijn we geen die hard anime kijkers, dus we kennen niet eens personages als wie we kunnen gaan, waar we ook een beetje wat vanaf weten xd
    Maargoed, we moeten nog een kaartje bestellen, maar we willen wel gaan (:

    En voor jou.. Als ik jou was zou ik die vrienden gewoon vragen, ze zeggen niet voor niks 'nee heb je en ja kun je krijgen' :3 En over de outfit,, het ligt er een beetje aan als wie/wat je wilt gaan. Als het voor jou niet perse een bepaalde personage hoeft te zijn, kun je misschien ook eens in een carnavals winkel kijken? Het klinkt misschien stom, i know, maar misschien hebben ze wel wat leuks? Ik wil bijvoorbeeld gaan als de koningin van Alice in Wonderland, dit is ook gewoon een caarnavalspakje (:


    Ja, je hebt gelijk, ik ben gewoon niet zo'n held in zulke dingen vragen.. ^^"
    But I guess I'll try to ask. (:
    En de hartenkoningin is awesome btw ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)