• Ik vraag me af wie er allemaal deze keer van Quizlet er naar abunai gaan
    sinds animecon heel leuk en gezellig was geworden (A)


    so wie gaan er allemaal abunai 2012?
    En als wie ga je er heen

    Ik ga er heen als deidara,zetsu, amulet spade

    :P hoop dat iedereen weer gaat

    De gene die gaan

    vrijdag:

    zaterdag:
    Constantine (cosplay mix tussen scots, schoolmeisje, rock)met een vriendin en buurjongen + meschien nog vriendin
    Marshmallowz (Lili Rochefort uit tekken)
    stein (Yowane Haku)
    riri4ever (Kagamine Rin)
    Krisus ( L ) samen met 2 vrienden
    Raaj (Gasai Yuno)


    zondag:
    The emfinc (near van death note
    Belarus (als nog niet uitverkocht is)

    heel het weekend:
    yinyang (konan)
    Taymari (kind konan)
    XmuisjeX (zetsu,deidara,amulet spade)
    thecosplayer (kakuzu,ambu)
    vriend van kakuzu (tobi)

    meschien
    kanade (naruko)
    farore (russia van hetalia)
    flea (casuel)
    Orichan (terra kingdom hearts)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:02 ]

    sorry voor late updates mensen maar ik heb het weer bijgewerkt :D

    Constantine schreef:
    (...)
    Ik heb dat ook hoor (; Ik ben ook nog nooit naar zoiets geweest, maar ik heb wel een vriendin die het leuk lijkt om mee te gaan, alleen schaamt ze zich een beetje als ze 'verkleed' moet gaan ;p Zowiezo zijn we geen die hard anime kijkers, dus we kennen niet eens personages als wie we kunnen gaan, waar we ook een beetje wat vanaf weten xd
    Maargoed, we moeten nog een kaartje bestellen, maar we willen wel gaan (:

    En voor jou.. Als ik jou was zou ik die vrienden gewoon vragen, ze zeggen niet voor niks 'nee heb je en ja kun je krijgen' :3 En over de outfit,, het ligt er een beetje aan als wie/wat je wilt gaan. Als het voor jou niet perse een bepaalde personage hoeft te zijn, kun je misschien ook eens in een carnavals winkel kijken? Het klinkt misschien stom, i know, maar misschien hebben ze wel wat leuks? Ik wil bijvoorbeeld gaan als de koningin van Alice in Wonderland, dit is ook gewoon een caarnavalspakje (:


    lol je staat nog steeds bij vrijdag :D btw de harten koningin is idd wel awsome XD

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:28 ]

    Ik heb even een vraagje..

    Ik heb vandaag dus kaartjes besteld voor de zaterdag. Maar ik vind de site nogal moeilijk te begrijpen, dus ik vraag me af of ik het goed heb gedaan..

    Ik heb kaartjes besteld voor zowel mij als mijn vriendin, maar ik heb dus alleen het geld via mijn rekeningnummer overgemaakt op het rekeningnummer dat ik in een mail kreeg gestuurd. Ik heb het dus niet via de site zelf gedaan, want dat zag ik nergens staan. Weet iemand of ik dan een bevestigingsmail krijg van dat het geld is overgemaakt, of iets van een mail met een vervolgnummer waar ik dan verder de kaartjes mee kan bestellen (volgens mijn moeder is dit het geval), of krijg ik nu gewoon de kaartjes thuisgestuurd?
    Heeft iemand hier misschien verstand van? Sorry trouwens voor mijn vage uitleg.. ;/


    Inspiration can hit you any time

    Ik ga ook zondag naar abunai-con als Near uit Death Note ^.^


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Ik ben van plan om zaterdag met een vriendin (of meerdere) te gaan. Dus zet mij maar bij misschien :Y) Ik ga trouwens als Russia van Hetalia ^.^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Constantine schreef:
    Ik heb even een vraagje..

    Ik heb vandaag dus kaartjes besteld voor de zaterdag. Maar ik vind de site nogal moeilijk te begrijpen, dus ik vraag me af of ik het goed heb gedaan..

    Ik heb kaartjes besteld voor zowel mij als mijn vriendin, maar ik heb dus alleen het geld via mijn rekeningnummer overgemaakt op het rekeningnummer dat ik in een mail kreeg gestuurd. Ik heb het dus niet via de site zelf gedaan, want dat zag ik nergens staan. Weet iemand of ik dan een bevestigingsmail krijg van dat het geld is overgemaakt, of iets van een mail met een vervolgnummer waar ik dan verder de kaartjes mee kan bestellen (volgens mijn moeder is dit het geval), of krijg ik nu gewoon de kaartjes thuisgestuurd?
    Heeft iemand hier misschien verstand van? Sorry trouwens voor mijn vage uitleg.. ;/


    jah je krijgt bevestiging en je kaartjes zodra geld binnen is maar die heb je hoop ik nu ook al binnen :P

    en lijst is ge update ik heb iedereen erbij gezet

    XmuisjeX schreef:
    (...)

    jah je krijgt bevestiging en je kaartjes zodra geld binnen is maar die heb je hoop ik nu ook al binnen :P

    en lijst is ge update ik heb iedereen erbij gezet

    Nee, ik heb nog altijd geen bevestigingsmailtje of kaartjes gehad..
    Ik ben wel een midweekje op vakantie geweest (van vorige week maandag tot vrijdag), maar ik heb mijn mail en brievenbus geckecked, maar ik heb niks binnen..

    Is dat normaal, of moet ik een mailtje sturen naar de organisatie of alles wel goed is gegaan met de betaling?


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Nee, ik heb nog altijd geen bevestigingsmailtje of kaartjes gehad..
    Ik ben wel een midweekje op vakantie geweest (van vorige week maandag tot vrijdag), maar ik heb mijn mail en brievenbus geckecked, maar ik heb niks binnen..

    Is dat normaal, of moet ik een mailtje sturen naar de organisatie of alles wel goed is gegaan met de betaling?


    jah je moet een mailtje sturen naar hun want bij mij was de ontvangst binnen in 4 dagen tijd check ook je bank om te zien of betaling verzonden is ik weet niet welke bank jij hebt mar ik heb abn amro en die is opzich best netjes op tijd abunai moet binnen 14 dagen betaald zijn anders is bestelling niet meer geldig sinds jij als ik goed lees op 7 juli besteld heb is 14 dagen ook al voorbij ik zou contat op nemen ook heck je status op abunai pagina zelf en hier ik heb wat erover gevonden op abunai site voor je

    I made a change in my registration and the confirmation e-mail said nothing about the change I made / I didn't receive a confirmation at all?
    You can check the status of the order at our registration page. After logging in, check the 'Orders' page. If the 'Payment' is equal to the 'Amount', then the order has been successfully processed. We always try to process your payment within the next 5 working days

    hoopelijk komt alles goed maar ik zou er wel gelijk achter aan gaan want dat is zeker niet goed dat je ticket niet binnen is bij mij was de ticket namelijk gelijk binnen na dat die verstuurd was. wel altijd zorgen dat je betaling bewijs van de bank bij de hand heb want die moet je waarschijnlijk wel vertonen aan hun sinds meschien iets fout is gegaan

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 19:16 ]

    ik ga op zaterdag als Yowane Haku :D Net als op animecon! En me vriendin riri4ever gaat weer als Kagamine Rin.


    THAT'S HOW I ROLL

    Stein schreef:
    ik ga op zaterdag als Yowane Haku :D Net als op animecon! En me vriendin riri4ever gaat weer als Kagamine Rin.


    cool ^_^ ik heb jullie er bij gezet

    XmuisjeX schreef:
    (...)

    jah je moet een mailtje sturen naar hun want bij mij was de ontvangst binnen in 4 dagen tijd check ook je bank om te zien of betaling verzonden is ik weet niet welke bank jij hebt mar ik heb abn amro en die is opzich best netjes op tijd abunai moet binnen 14 dagen betaald zijn anders is bestelling niet meer geldig sinds jij als ik goed lees op 7 juli besteld heb is 14 dagen ook al voorbij ik zou contat op nemen ook heck je status op abunai pagina zelf en hier ik heb wat erover gevonden op abunai site voor je

    I made a change in my registration and the confirmation e-mail said nothing about the change I made / I didn't receive a confirmation at all?
    You can check the status of the order at our registration page. After logging in, check the 'Orders' page. If the 'Payment' is equal to the 'Amount', then the order has been successfully processed. We always try to process your payment within the next 5 working days

    hoopelijk komt alles goed maar ik zou er wel gelijk achter aan gaan want dat is zeker niet goed dat je ticket niet binnen is bij mij was de ticket namelijk gelijk binnen na dat die verstuurd was. wel altijd zorgen dat je betaling bewijs van de bank bij de hand heb want die moet je waarschijnlijk wel vertonen aan hun sinds meschien iets fout is gegaan

    Ik was alweer vergeten te reageren, maar ik heb dus een mailtje gestuurd. Ik kreeg als reactie terug dat mijn betaling was aangekomen, en ik eigenlijk al de etickets had moeten krijgen, maar er ergens iets mis was gegaan waardoor dat niet is gebeurd. De systeembeheerders zouden het nakijken, en 'de komende dagen' zou het geregeld worden. Ik weet alleen niet wanneer 'de komende dagen' is, want die mail heb ik een week geleden gekregen (okee, 6 dagen geleden), maar ik heb nog geen bevestigingsmail of etickets..

    Oh en ik had nog een vraag over de outfits.. Ik wil dus een cosplay kostuum kopen, maar dat wil ik met carnaval eigenlijk ook kunnen dragen. Maar nu weet ik dus niet wat voor maat ik moet kopen. Want ik neem aan dat Abunai gewoon binnen is, dus dan zou ik mijn normale maat moeten kopen. Carnaval is echter meestal buiten, dus dan moet je nog iets onder je kleren doen (want wat ik wil kopen is én ver ingesneden van boven, én het is een kort rokje), maar als ik er kleren onder wil doen zodat ik het buiten niet zo koud heb, moet ik een grotere maat van het kostuum kopen..
    Wat moet ik nou doen? :C


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Ik was alweer vergeten te reageren, maar ik heb dus een mailtje gestuurd. Ik kreeg als reactie terug dat mijn betaling was aangekomen, en ik eigenlijk al de etickets had moeten krijgen, maar er ergens iets mis was gegaan waardoor dat niet is gebeurd. De systeembeheerders zouden het nakijken, en 'de komende dagen' zou het geregeld worden. Ik weet alleen niet wanneer 'de komende dagen' is, want die mail heb ik een week geleden gekregen (okee, 6 dagen geleden), maar ik heb nog geen bevestigingsmail of etickets..

    Oh en ik had nog een vraag over de outfits.. Ik wil dus een cosplay kostuum kopen, maar dat wil ik met carnaval eigenlijk ook kunnen dragen. Maar nu weet ik dus niet wat voor maat ik moet kopen. Want ik neem aan dat Abunai gewoon binnen is, dus dan zou ik mijn normale maat moeten kopen. Carnaval is echter meestal buiten, dus dan moet je nog iets onder je kleren doen (want wat ik wil kopen is én ver ingesneden van boven, én het is een kort rokje), maar als ik er kleren onder wil doen zodat ik het buiten niet zo koud heb, moet ik een grotere maat van het kostuum kopen..
    Wat moet ik nou doen? :C


    ik zou met de ticket van de week nog aan kijken of je hem binnen krijgt als je hem vrijdag nog niet binnen is gewoon met hun contact op nemen weer en zorgen dat je ticket krijgt veel weet ik voor de rest ook niks anders doen ze hem desnoods op de post ofsow lijkt me :S

    uhm in preciepe moet ik er even zelf over denken omdat ik zelf costuums heb voor alles apart xD en ik doe aan veel feestdagen talk like a pirate halloween carnaval cosplay ect ^_^ ik ben zelf nooit op abunai geweest maar ik verwacht beetje zelfde soort als animecon is waar je binnen en buiten kan alleen activiteiten zijn wel dan allemaal binnen met carnival zit ik ook altijd binnen namelijk xD ik ga altijd de bar enzo gewoon je hebt opzich ook best lastig costuum voor koningin van alice and wonderland neem aan dat je die bedoelt ik weet niet heel lastig ik zou hem op zich niet groot bestellen gewoon normaal maat en met carnival als het te koud ik iets duns gewoon onder doen of soort cape bij maken die je warm kan houden en die je makelijk af kan doen waneer je wilt :S ik zou in preciepe niet weten voor de rest maar augustus word waarschijnlijk te warm om iets onder te doen en ik weet niet of die anders mooi staat als die iets te groot koopt zonder opvulling eroneder eg maar hoopelij khelpt dit advies een beetje



    (K)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 22:55 ]

    Farore schreef:
    Ik ben van plan om zaterdag met een vriendin (of meerdere) te gaan. Dus zet mij maar bij misschien :Y) Ik ga trouwens als Russia van Hetalia ^.^

    Ik ga waarschijnlijk met haar mee :Y)
    Niet verkleed, though. Te veel gedoe, en ik ben niet eens anime-fan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Flea schreef:
    (...)
    Ik ga waarschijnlijk met haar mee :Y)
    Niet verkleed, though. Te veel gedoe, en ik ben niet eens anime-fan.


    is goed ik zal je erbij zetten :)moet ik je dan ook bij haar bij meschien zetten of is het zeker dat jullie op zaterdag komen want dan weet ik dat gelijk voor de lijst xD

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 23:01 ]

    TheEmfinc schreef:
    Ik ga ook zondag naar abunai-con als Near uit Death Note ^.^

    I wanna see a picture! En ik ben ook wel benieuwd naar die Zetsu cosplay.


    No growth of the heart is ever a waste