• Ik vraag me af wie er allemaal deze keer van Quizlet er naar abunai gaan
    sinds animecon heel leuk en gezellig was geworden (A)


    so wie gaan er allemaal abunai 2012?
    En als wie ga je er heen

    Ik ga er heen als deidara,zetsu, amulet spade

    :P hoop dat iedereen weer gaat

    De gene die gaan

    vrijdag:

    zaterdag:
    Constantine (cosplay mix tussen scots, schoolmeisje, rock)met een vriendin en buurjongen + meschien nog vriendin
    Marshmallowz (Lili Rochefort uit tekken)
    stein (Yowane Haku)
    riri4ever (Kagamine Rin)
    Krisus ( L ) samen met 2 vrienden
    Raaj (Gasai Yuno)


    zondag:
    The emfinc (near van death note
    Belarus (als nog niet uitverkocht is)

    heel het weekend:
    yinyang (konan)
    Taymari (kind konan)
    XmuisjeX (zetsu,deidara,amulet spade)
    thecosplayer (kakuzu,ambu)
    vriend van kakuzu (tobi)

    meschien
    kanade (naruko)
    farore (russia van hetalia)
    flea (casuel)
    Orichan (terra kingdom hearts)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:02 ]

    XmuisjeX schreef:
    (...)

    bleh die tijden zijn gewoon niet duidelijk gedaan enrom moeilijk ik denk dat 3 uur was wasenigste wat ik op abunai kon vinden met tijden :S

    Begint het dan elke dag om 3 uur? Of is dat alleen de vrijdag, en begint het zaterdag en zondag op een andere tijd?

    Iemand die ik zo half ken en al eens naar Abunai is geweest, zei dat het toen op zaterdag om een uur of 10 begon.. Maarja, ik weet dus niet of dat dit jaar ook zo is.. Rare site ;s

    Oh en XmuisjeX,, ik ga gemeen doen, maar ik ga mijn outfit nog even geheum houden ^^
    Maar ik wil jou op Abunai ook wel zien hoor! Misschien dat we een bepaalde tijd of plek kunnen afspreken voor alle Quizzers die dat leuk vinden ofzo? Of iets anders waaraan we elkaar kunnen herkennen? (:


    Inspiration can hit you any time

    Ik niet. (cat)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Constantine schreef:
    (...)
    Begint het dan elke dag om 3 uur? Of is dat alleen de vrijdag, en begint het zaterdag en zondag op een andere tijd?

    Iemand die ik zo half ken en al eens naar Abunai is geweest, zei dat het toen op zaterdag om een uur of 10 begon.. Maarja, ik weet dus niet of dat dit jaar ook zo is.. Rare site ;s

    Oh en XmuisjeX,, ik ga gemeen doen, maar ik ga mijn outfit nog even geheum houden ^^
    Maar ik wil jou op Abunai ook wel zien hoor! Misschien dat we een bepaalde tijd of plek kunnen afspreken voor alle Quizzers die dat leuk vinden ofzo? Of iets anders waaraan we elkaar kunnen herkennen? (:


    alleen vrijdag xD denk zaterdag gewoon om 10 uur :P ik neem aan gewoon hetzelfde als bij de vorige abunai :P zelf eerste keer

    neee (huil) gemeen
    xD idd denkt dat dat wel kan ben zoizo niet moeilijk te herkennen op zaterdag (A)

    Ik ga volgend jaar met een hele groep.
    Reden 1;
    mijn pak is nog niet klaar(ik wil graag als Aqua van Kingdom Hearts gaan)
    reden 2;
    gewoon geen geld :(


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheHorizon schreef:
    Ik ga volgend jaar met een hele groep.
    Reden 1;
    mijn pak is nog niet klaar(ik wil graag als Aqua van Kingdom Hearts gaan)
    reden 2;
    gewoon geen geld :(


    ahw :( ken het gevoel ik ga waarschijnlijk volgend jaar ook gewoon mar weet nog niet hoe en wat eerst dit jaar maar :p

    (K)

    Haha ik wil zo graag, alleen mijn vriendinnen vinden het niet leuk dus gaan niet mee >.<


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    begint het vrijdag pas om 3 uur? >.< hmm wel balen naja iig genoeg tijd om de tent op te zetten en uit te slapen XD maar idd ik kon de tijden ook nergens vinden :/

    en gaat abunai ook heel de nacht door zoals animecon? hoop van wel XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    begint het vrijdag pas om 3 uur? >.< hmm wel balen naja iig genoeg tijd om de tent op te zetten en uit te slapen XD maar idd ik kon de tijden ook nergens vinden :/

    en gaat abunai ook heel de nacht door zoals animecon? hoop van wel XD


    jah hoorde van wel dat heel de nacht door gaat zoals bij animecon xD heb er gewoon enorm veel zin in vandaag ook me lenzen en schmink binnen gekomen voor met zetsu cosplay :P

    XmuisjeX schreef:
    (...)

    jah hoorde van wel dat heel de nacht door gaat zoals bij animecon xD heb er gewoon enorm veel zin in vandaag ook me lenzen en schmink binnen gekomen voor met zetsu cosplay :P


    IK WIL EEN FOTO VAN JE ZETSU COSPLAYYYY <3


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    zal proberen laaste beetjes te doen voor eind van de week dan wel foto denk ik ^_^

    XmuisjeX schreef:
    (...)

    jah hoorde van wel dat heel de nacht door gaat zoals bij animecon xD heb er gewoon enorm veel zin in vandaag ook me lenzen en schmink binnen gekomen voor met zetsu cosplay :P

    Whuuut?? Neee, het mag niet de hele nacht door gaan! Want dan kan ik niet blijven, ik moet de laatste trein terug naar huis hebben D: En die gaat om half 12, in Eindhoven.. :C


    Inspiration can hit you any time

    Ik ben er nog nooit geweest, maar wat houdt het nou precies in? Zijn er meetings ofzo? Of shows? Of is het gewoon als een personage gaan en rondlopen en gek doen of wat? :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Het was de bedoeling dat ik ook zou gaan, als Terra(Kingdom Hearts)
    Maar ik heb geen idee of m'n vrienden meekomen...


    'Sharon was here!'

    XmuisjeX schreef:
    (...)

    jah hoorde van wel dat heel de nacht door gaat zoals bij animecon xD heb er gewoon enorm veel zin in vandaag ook me lenzen en schmink binnen gekomen voor met zetsu cosplay :P


    ah cool heel het weekend niet slapen dan maar XD en ben benieuwd naar je zetsu cosplay XD

    ik moet nog steeds een grote koffer zoeken voor mijn kakuzu cosplay >.<


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Belarus schreef:
    Ik ben er nog nooit geweest, maar wat houdt het nou precies in? Zijn er meetings ofzo? Of shows? Of is het gewoon als een personage gaan en rondlopen en gek doen of wat? :')


    tja tis elke keer iets anders XD maar grotendeels als een personage gaan rondlopen en gek doen XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.