• Hallo iedereen,

    ik hoop dat ik dit in het juiste onderdeel geplaatst heb, want ik heb nog niet zo veel ervaring met Quizlet...

    Maar het zit zo,
    een vriendin en ik, alle2 grote fan van 1D, organiseren op 23 juli ene flasmob in Leuven, België, nu, we kunnen dit niet alleen. Dus we zoeken dansers, veel dansers.
    Het zou fijn zijn moest jij kunnen komen en indien mogelijk ook nog een vrienden/vriendinnen meebrengen.

    Laat gauw iets weten als je wil en/of kan meedoen. We beginnen zo snel mogelijk onze 2 mixen te mixen voor een definitieve mix en dan de dansjes uit te zoeken, inclusief typische one direction danspasjes, en zetten dit alles op youtube.

    Voor meer informatie:
    - kan je me altijd via deze weg iets vrage
    - een berichtje sturen
    - mij tweeten op @Kiimberly_1D

    Hopenlijk hebben we gauw een heleboel dansers, zodat we er zeker van zijn dat deze kan doorgaan.

    Groetjes,
    Kimberly x

    Uhm. Ik denk niet dat je veel mensen gaat vinden, hier.
    In Leuven al zeker niet, aangezien er hier niet zo veel uit die streek zijn - en dan zijn ze geen directioners.
    Ik vraag me af of dat wel gaat lukken, flashmob over het internet organiseren en dna niet oefenen voor het uit te voeren.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik wil wel gewoon meeten, haha. Ik weet 't niet. 't Is zo dichtbij, maar ik ben geen Directioner.

    Oh wacht, 23 juli. Not gonna happen, dan werk ik. :')

    Ik wil wel maar dan zit ik denk ik nog in Frankrijk. Ik zal is kijken.

    Dan zit ik in Kos. Beetje ver (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Beetje verweg.. Ik woon in Zuid-Holland haha.