• Ik vraag me af wie er allemaal deze keer van Quizlet er naar abunai gaan
    sinds animecon heel leuk en gezellig was geworden (A)


    so wie gaan er allemaal abunai 2012?
    En als wie ga je er heen

    Ik ga er heen als deidara,zetsu, amulet spade

    :P hoop dat iedereen weer gaat

    De gene die gaan

    vrijdag:

    zaterdag:
    Constantine (cosplay mix tussen scots, schoolmeisje, rock)met een vriendin en buurjongen + meschien nog vriendin
    Marshmallowz (Lili Rochefort uit tekken)
    stein (Yowane Haku)
    riri4ever (Kagamine Rin)
    Krisus ( L ) samen met 2 vrienden
    Raaj (Gasai Yuno)


    zondag:
    The emfinc (near van death note
    Belarus (als nog niet uitverkocht is)

    heel het weekend:
    yinyang (konan)
    Taymari (kind konan)
    XmuisjeX (zetsu,deidara,amulet spade)
    thecosplayer (kakuzu,ambu)
    vriend van kakuzu (tobi)

    meschien
    kanade (naruko)
    farore (russia van hetalia)
    flea (casuel)
    Orichan (terra kingdom hearts)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:02 ]

    Ivan schreef:
    (...)
    I wanna see a picture! En ik ben ook wel benieuwd naar die Zetsu cosplay.


    ik zal waarschijnlijk zondag als ik terug ben photo,s posten waneer ik terug ben :D ik zal het laten weten waneer photo,s er staan ^^ en zal zeker voor zorgen dat er foto van zetsu komt :P eind deze week hoopelijk af allemaal

    Ivan schreef:
    (...)
    I wanna see a picture! En ik ben ook wel benieuwd naar die Zetsu cosplay.


    Is goed, het word alleen pas mijn eerste cosplay dus het zal wel niet zo heel professioneel worden xD


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    yeah nog 3 weken tot abunai :D heb er al weer veel zin in =D

    XmuisjeX schreef:
    yeah nog 3 weken tot abunai :D heb er al weer veel zin in =D

    Ik heb er ook zin in! =D

    Ja jongens, het is officieel.. De kaartjes zijn binnen :D Ik moet ze alleen nog uitprinten, maar de printer is dood... ;/ Dus ik ga mijn vader erop hameren dat we nieuwe inkt moeten kopen, en anders.. Ja, ik kon de kaartjes ook daar aan de deur uitprinten zeiden ze, duurt alleen wat langer maargoed..

    Mijn outfit is ook al besteld, nu maar hopen dat het optijd aankomt.. ;p ;/

    Het enige jammere is, is dat als Abunai! is, de vakantie bijna is afgelopen ;c


    Inspiration can hit you any time

    Ligt er een beetje aan. Hoe duur is het voor twee dagen? (Nee ik snap de site niet) :')
    ik wil wel heel graag maar ik moet wel geld hebben >.<


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Constantine schreef:
    (...)
    Ik heb er ook zin in! =D

    Ja jongens, het is officieel.. De kaartjes zijn binnen :D Ik moet ze alleen nog uitprinten, maar de printer is dood... ;/ Dus ik ga mijn vader erop hameren dat we nieuwe inkt moeten kopen, en anders.. Ja, ik kon de kaartjes ook daar aan de deur uitprinten zeiden ze, duurt alleen wat langer maargoed..

    Mijn outfit is ook al besteld, nu maar hopen dat het optijd aankomt.. ;p ;/

    Het enige jammere is, is dat als Abunai! is, de vakantie bijna is afgelopen ;c


    Ik heb al mn eerste week school gehad bij abunai, ik moet nog vooruit gaan werken als ik het hele weekend wil T^T
    Het nadeel van in Brabant wonen .__.


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Constantine schreef:
    (...)
    Ik heb er ook zin in! =D

    Ja jongens, het is officieel.. De kaartjes zijn binnen :D Ik moet ze alleen nog uitprinten, maar de printer is dood... ;/ Dus ik ga mijn vader erop hameren dat we nieuwe inkt moeten kopen, en anders.. Ja, ik kon de kaartjes ook daar aan de deur uitprinten zeiden ze, duurt alleen wat langer maargoed..

    Mijn outfit is ook al besteld, nu maar hopen dat het optijd aankomt.. ;p ;/

    Het enige jammere is, is dat als Abunai! is, de vakantie bijna is afgelopen ;c


    yeah :D het is dus goed gelukt zo te horen jah ik ga mij kaartjes van de week al uitprinten bij mij is het maar de vraag of de printer gaat werken :(
    wilt je outfit zien xD ga goed kijken of ik je ziet op abunai wilt foto

    YinYang schreef:
    (...)

    Ik heb al mn eerste week school gehad bij abunai, ik moet nog vooruit gaan werken als ik het hele weekend wil T^T
    Het nadeel van in Brabant wonen .__.


    ah :( me know maar het is maar eerste dag meestal kmt daar niet zoveel huiswerk nog bij toch? ^_^

    Ushio schreef:
    Ligt er een beetje aan. Hoe duur is het voor twee dagen? (Nee ik snap de site niet) :')
    ik wil wel heel graag maar ik moet wel geld hebben >.<


    Friday
    Pre-order (Online): € 18,00
    Aan de deur: €23,00

    Saturday
    Pre-order (Online): € 26,00
    Aan de deur: €31,00

    Sunday
    Pre-order (Online): € 18,00
    Aan de deur: €23,00

    2-days
    Pre-order (Online): € 34,00
    Aan de deur: €39,00

    All weekend
    Pre-order (Online): € 40,00
    Aan de deur: €45,00

    maar ik weet niet of pre order l voorbij is dus zou rekening houden met 2 de prijs

    (K)

    YinYang schreef:
    (...)

    Ik heb al mn eerste week school gehad bij abunai, ik moet nog vooruit gaan werken als ik het hele weekend wil T^T
    Het nadeel van in Brabant wonen .__.


    omg >.> woon je ook in noord - brabant? ik hoop dan echt zo fucking erg dat ik geen school heb die week anders wordt het vrijdag al meteen spijbelen - goede indruk XD dat wordt dan dus geen huiswerk of whatsoever XD abunai is wel belangrijker als een dagje school ^^

    mijn kaartjes zijn ook al binnen, alleen nog uitprinten ^^ , verder nog sparen voor de camping XD

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 0:07 ]


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    XmuisjeX schreef:
    (...)

    Friday
    Pre-order (Online): € 18,00
    Aan de deur: €23,00

    Saturday
    Pre-order (Online): € 26,00
    Aan de deur: €31,00

    Sunday
    Pre-order (Online): € 18,00
    Aan de deur: €23,00

    2-days
    Pre-order (Online): € 34,00
    Aan de deur: €39,00

    All weekend
    Pre-order (Online): € 40,00
    Aan de deur: €45,00

    maar ik weet niet of pre order l voorbij is dus zou rekening houden met 2 de prijs

    (K)


    Hmm ik moet wel even kijken of ik dat geld bij elkaar kan krijgen >.< Maar oke, dankjewel :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    omg >.> woon je ook in noord - brabant? ik hoop dan echt zo fucking erg dat ik geen school heb die week anders wordt het vrijdag al meteen spijbelen - goede indruk XD dat wordt dan dus geen huiswerk of whatsoever XD abunai is wel belangrijker als een dagje school ^^

    mijn kaartjes zijn ook al binnen, alleen nog uitprinten ^^ , verder nog sparen voor de camping XD


    Jeps, in Eindhoven ><
    hoe laat begint abunai dan? Dan weet ik of ik het haal vrijdag :')


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    YinYang schreef:
    (...)

    Jeps, in Eindhoven ><
    hoe laat begint abunai dan? Dan weet ik of ik het haal vrijdag :')


    ah damn hopelijk begint het in den bosch dan een week later >.< en dat weet ik niet zeker kon het zelf ook niet vinden, maar ik dacht om 10 uur?


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    ah damn hopelijk begint het in den bosch dan een week later >.< en dat weet ik niet zeker kon het zelf ook niet vinden, maar ik dacht om 10 uur?


    Volgens xmuisjex begint het om 3 uur, als ik geluk heb ben ik dan om 10 voor half 3 uit, dus kom ik wel iets later maar haal ik het wel ^^
    Met minder geluk ben ik om 10 over 3 uit, maar jah... Die site is echt onmogelijk, ik kan ook nergens vinden hoe laat het is afgelopen .__.


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    YinYang schreef:
    (...)

    Volgens xmuisjex begint het om 3 uur, als ik geluk heb ben ik dan om 10 voor half 3 uit, dus kom ik wel iets later maar haal ik het wel ^^
    Met minder geluk ben ik om 10 over 3 uit, maar jah... Die site is echt onmogelijk, ik kan ook nergens vinden hoe laat het is afgelopen .__.


    bleh die tijden zijn gewoon niet duidelijk gedaan enrom moeilijk ik denk dat 3 uur was wasenigste wat ik op abunai kon vinden met tijden :S