• Beste mede-Quizletgebruikers,

    ik heb onlangs de lijst met beta-readers doorgenomen, en zou graag vragen hoe deze lijst is samengesteld. Dit komt omdat ik zelf zeer graag met taal bezig ben en graag anderen wil helpen met het lezen en corrigeren van hun teksten, stories, quizzen, polls, etc...

    Ik zou het een zeer leuk iets vinden om te doen, hedendaags durf ik mensen niet zo goed te wijzen op spellingsfouten, aangezien ik maar een "gewone" gebruiker ben...

    Ik weet dus al met al niet of er nog beta-readers gezocht worden, maar mocht deze vacature openstaan, dan zou ik mij er graag voor aanmelden. Ook bemiddelaar lijkt me zeer leuk om te doen. Wederom echter, enkel als hier vraag is.

    Mvg,

    The Crowmaster

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Na regen komt zonneschijn.

    Volgens mij wordt het vanzelf aangegeven als men nog iemand zoekt en anders is Rutger Pb'en optie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Om de zoveel tijd plaatst Rutger een oproep en kan je jezelf ervoor opgeven. Daaruit wordt een groepje Quizletters uitgekozen en deze moeten een tekst verbeteren, etc. Dat was de vorige keer tenminste zo en zal de volgende keer ook wel zijn. De vorige is nu bijna een halfjaar geleden? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mebarak schreef:
    Volgens mij wordt het vanzelf aangegeven als men nog iemand zoekt en anders is Rutger Pb'en optie.


    Dank je wel. Dat laatste is een goed idee. Ik zal hierbij de daad bij het woord voegen. Nogmaals bedankt!


    Na regen komt zonneschijn.

    Hoi Crowmaster,

    eens in de zoveel tijd zijn we inderdaad op zoek naar bèta-readers of bemiddelaar. Voor bèta-readers komt er dan een aanmeldingsformulier en voor bemiddelaar gaan we meestal zelf op zoek naar iemand die wij geschikt vinden.
    Als dit het geval is zul je het aanmeldingsformulier of het forum kunnen vinden via het desbetreffende topic :)

    Groetjes Annick


    Life is hard and then we die

    Meade schreef:
    Om de zoveel tijd plaatst Rutger een oproep en kan je jezelf ervoor opgeven. Daaruit wordt een groepje Quizletters uitgekozen en deze moeten een tekst verbeteren, etc. Dat was de vorige keer tenminste zo en zal de volgende keer ook wel zijn. De vorige is nu bijna een halfjaar geleden? (:


    Aan Meade: is het dan een goed idee om hem nu al een PB te sturen, of wacht ik beter tot hij een nieuwe oproep plaatst?


    Na regen komt zonneschijn.

    Crowmaster schreef:
    (...)

    Aan Meade: is het dan een goed idee om hem nu al een PB te sturen, of wacht ik beter tot hij een nieuwe oproep plaatst?


    Wachten op een oproep lijkt mij gewoon het beste. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    PUKKELxDING schreef:
    Hoi Crowmaster,

    eens in de zoveel tijd zijn we inderdaad op zoek naar bèta-readers of bemiddelaar. Voor bèta-readers komt er dan een aanmeldingsformulier en voor bemiddelaar gaan we meestal zelf op zoek naar iemand die wij geschikt vinden.
    Als dit het geval is zul je het aanmeldingsformulier of het forum kunnen vinden via het desbetreffende topic :)

    Groetjes Annick


    Dag Annick
    staat dit formulier nu al online?
    MVG


    Na regen komt zonneschijn.

    Crowmaster schreef:
    (...)

    Dag Annick
    staat dit formulier nu al online?
    MVG
    Nee, eens in de zoveel tijd gaat die open als we op zoek zijn :)


    Life is hard and then we die

    Crowmaster schreef:
    (...)

    Dag Annick
    staat dit formulier nu al online?
    MVG


    Nee, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Volgens mij kan het nog een tijdje duren totdat er weer bèta-readers worden gezocht, maar als je de actieve topics een beetje in het oog houdt zie je het wel eens vanzelf verschijnen. (:

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee, eens in de zoveel tijd gaat die open als we op zoek zijn :)


    OK, dan ben ik voor nu al heel wat verder geholpen :)
    kun je me misschien nog vertellen waar ze staat, indien ze online gaat (mezelf kennende zal ik iedere dag gaan kijken of ze er al is xD)?
    Mvg en bij voorbaat dank
    The Crowmaster


    Na regen komt zonneschijn.

    Ik ben 2 maanden online, ik kijk toe vanaf de zijlijn en zie hoe het gebeurt. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Crowmaster schreef:
    (...)

    OK, dan ben ik voor nu al heel wat verder geholpen :)
    kun je me misschien nog vertellen waar ze staat, indien ze online gaat (mezelf kennende zal ik iedere dag gaan kijken of ze er al is xD)?
    Mvg en bij voorbaat dank
    The Crowmaster


    Bij nieuws staat het, maar dat kan echt nog wel een tijdje duren hoor..


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zit al een jaar op Q en dit is voor beta-readers in al die tijd niet gebeurd. Or I missed it or forget it.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 23:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik zit al een jaar op Q en dit is voor beta-readers in al die tijd niet gebeurd. Or I missed it or forget it.


    You forgot, because I'm pretty sure it happened a few months ago.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.