• Hi ^^

    Goed, ik heb eens de zoekfunctie gebruikt en hier niets (recent) over teruggevonden, dus ik hoop dat het een nieuwe suggestie is (: Anders, sorry, haha. Maar goed, mij lijkt het leuk als je forumtopics (geen posts, want dat lijkt me onbegonnen werk) kan kudoën. Zo kunnen die misschien ook in de top terecht komen, waardoor er wat meer reclame is voor het forum en er dus, wie weet, meer reacties komen! En het is ook handig om te weten of, bijvoorbeeld, je RPG's publiek hebben, of andere dingen (:
    Ik weet trouwens helemaal niet of het mogelijk is, maar een nee heb je altijd, of niet soms? Wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 18:52 ]

    Kudo's voor forumtopics!


    Mhm?

    Kan best leuk zijn, denk ik!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Klinkt als een leuk idee! You go, Liesje!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik denk eerlijk gezegd dat de topics dan de hele top over gaan nemen. Een kudo aan een topic is makkelijker dan een kudo aan een story (wat je simpel gezegd zeg maar helemaal moet uitlezen). En ik denk dat de stories dan overschaduwd worden, wat ik persoonlijk nogal zonde vind.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd dat de topics dan de hele top over gaan nemen. Een kudo aan een topic is makkelijker dan een kudo aan een story (wat je simpel gezegd zeg maar helemaal moet uitlezen). En ik denk dat de stories dan overschaduwd worden, wat ik persoonlijk nogal zonde vind.


    Goh, ik denk eigenlijk dat veel mensen een kudo geven aan story's zodra ze een hoofdstuk gelezen hebben, maar je hebt wel een punt dat dat kan gebeuren. Anderzijds kan je ook kudo's geven aan reclametopics voor story's? Maar goed punt!


    Mhm?

    Ik vind het wel een interessant idee!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ziet er zeker een leuk idee uit Liesje! ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik geloof ook wel dat dit de top zou overnemen en ik vind toch echt dat er creaties in de top moeten, geen topics. Dus ik zou dan gaan voor iets zonder top.
    Maar dan kan je misschien wel zien in een extra kopje in het forumtabblad 'leuk deze week' ofzo. Zoals de populaire *creaties* van vandaag/deze week.

    Maar anderzijds, heeft het dan uiteindelijk nog een nut als je geen top hebt? Want als je dan enkel kan zien welke topics de meeste likes hebben gekregen vandaag/deze week, dan zal er volgens mij ook weinig verandering in zitten. Dan zullen het de dingen zijn die superlang blijven lopen zoals een offtopic-'club', LJH,... of langlopende RPG's. Maar eigenlijk geldt dit ook voor als je wel voor een top zou gaan. Blijven dan niet steeds dezelfde topics in de top? En dan heb je er op den duur ook niet veel meer aan, of wel?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik geloof ook wel dat dit de top zou overnemen en ik vind toch echt dat er creaties in de top moeten, geen topics. Dus ik zou dan gaan voor iets zonder top.
    Maar dan kan je misschien wel zien in een extra kopje in het forumtabblad 'leuk deze week' ofzo. Zoals de populaire *creaties* van vandaag/deze week.

    Maar anderzijds, heeft het dan uiteindelijk nog een nut als je geen top hebt? Want als je dan enkel kan zien welke topics de meeste likes hebben gekregen vandaag/deze week, dan zal er volgens mij ook weinig verandering in zitten. Dan zullen het de dingen zijn die superlang blijven lopen zoals een offtopic-'club', LJH,... of langlopende RPG's. Maar eigenlijk geldt dit ook voor als je wel voor een top zou gaan. Blijven dan niet steeds dezelfde topics in de top? En dan heb je er op den duur ook niet veel meer aan, of wel?


    Ik denk eerlijk gezegd van niet, want dan zou je dat ook moeten hebben met langlopende verhalen - die er trouwens veel meer zijn dan RPG's, helaas - en dat valt op zich ook mee, nee?
    Ik zie wel gebeuren dat het de top overneemt, maar tegelijk ook weer niet. Is het misschien mogelijk, als Rutger het kan instellen, om een soort van proefperiode te gebruiken? Om gewoon het resultaat te zien? (:


    Mhm?