• Wel zoals jullie waarschijnlijk wel weten, was het vandaag enorm warm.
    Als je dat niet weet, ben je dom...face it.

    Dus een klasgenoot en ik, gingen dan maar een ijsje halen bij de ijskar die altijd aan onze school staat tijdens de middag.
    En ik stond zo voor die ijskar en had net besteld, toen ik er weer eens iets uitflapte.
    Ik zei letterlijk; Fuck gast, ik ben klein

    Sorry voor het taalgebruik, maar zo ben ik dus.

    Ik moest dus moeite doen om over die toog te kijken van die ijskar, maar toen ik dat zei, hoorde ik iemand achter me lachen.

    Bleek dat er een enorm knappe kerel stond mee te luisteren.:W
    Dat was best wel even gênant, maar ik kon er best nog om lachen.

    Iemand vandaag op school ook leuke bloopers gehad?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oeeeeeh sexy hoor!

    Nee ik had alleen examen dus een blooper had niet handig geweest :P


    Life is hard and then we die

    nee, maar ik was te zwemmen in het kanaal, gister was het bij ons warmer trouwens... vandaag lekker met een koel briesje.
    xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Oh ja hoor met het geschiedenisexamen was ik overtuigd ervan dat we in de bovenste gymzalen moesten zijn, maar kwam ik daar was het VWO, dus ik denk SHIT, naar beneden en toen zat ik wel goed, had ik op het verkeerde blaadje gekeken haha. Of ik las weer de vraag verkeerd verkeerde afbeeldingen gedaan haha.


    SLOAN.

    gestruikeld op de trap, again

    Hahaha ja, ik ging met twee vrienden naar de supermarkt. En ik stond tegen zo'n hele enge man, en die man dacht dat ik in zijn broekzak wou zitten dus hij zei: 'Wil je in mijn broekzak?' Ik dacht dat die had gezegd: 'wil je erlangs.' Dus zeg ik met mijn stomme kop: 'Nee, ik wacht wel.' Buiten legde die twee jongens 'm uit en ik schaamde me best wel. (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    hahaha gelukkig kon je er nog om lachen :')

    Niet op school, maar ik moest in het dierenasiel een hok van een kat schoonmaken en toen had ie zn bakje voer op de grond gegooid, maar ik dacht dat ruim ik later wel op. Gaat die kat waarvan ik daarna het hok moest schoonmaken het eten van de grond op eten. Oeps. Heb toen maar snel die kat terug in zn hok gezet en het opgeruimd.
    En vorige week had ik een kat in een container/afvalbak met voer vallen laten lol

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 22:21 ]


    As travars

    ik viel van de trap af hahahaha

    Nou, niet op school, maar maandag moest ik een scan laten nemen van mijn rug omdat de dokter dacht dat ik een hernia had -bleek dus ook zo, al dan een lichte te zijn- en voor me in de wachtzaal zat een hele knappe jongen. Maar ik was dus met mijn oma meegekomen omdat ik dus anders niet in het ziekenhuis zou raken. En toen vertelde ik haar dus wat mijn moeder tegen de dokter zei.
    Mama: ze heeft toch geen neger hé?
    Doc: Een neger? O_o
    Mama: Ja, een Lumbago (vond zij dus als een negernaam klinken. En voor de mensen de erover willen zeuren, nee wij zijn niet racistisch, mijn ma heeft zo'n soort humor en ze zit trouwens evengoed blanken uit te lachen.)

    Begint die knappe kerel me daar nou toch uit te lachen -_-


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    @Cosette
    Haha, jouw oma heeft hetzelfde humor als ik. Geniaal.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het was mijn moeder die dat tegen de dokter zei. Ik vertelde het gewoon aan mijn oma toen we in de wachtzaal zaten :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.