• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mijn topic's.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Abo ;3

    [My topics :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Tuurlijk. Ik geloof je wel. He kijk, ik kan het." Ik voel zijn handen op de mijne drukken en kijk even op in zijn ogen, druk een kusje op zijn lippen, maar concentreer me daarna weer op onze pizza.
    "Ik zei het toch." zeg ik enthousiast en kijk hem tevreden aan als de pizza wel degelijk vorm begint te krijgen.
    "Als dit niet de lekkerste pizza ooit wordt, dan weet ik het ook niet meer."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "En jij bent prachtig. Dat meen ik echt, alles aan je."
    Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer. Ik weet dat het geen zin heeft het te ontkennen, Trey ziet me alleen maar als 1 grote brok positiviteit.
    Ik leg mijn benen om zijn middel wanneer hij me op zijn schoot trekt en kijk hem verliefd in de ogen. Ik druk kleine kusjes op zijn lippen en laat mijn bh van mijn lichaam glijden. Mijn armen leggen zich om zijn hals en ik druk een liefdevolle, lange kus op zijn lippen.
    "Ik hou van je, Trey," zeg ik zacht.


    Rey

    "Ik zei het toch. Als dit niet de lekkerste pizza ooit wordt, dan weet ik het ook niet meer."
    Ik grinnik.
    "Allemaal dankzij jou. Je bent een echte keukenprinses."
    Ik grinnik even.


    [Ik ga even leren (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ik ook, haha.]

    Faye
    "Allemaal dankzij jou. Je bent een echte keukenprinses." Ik haal mijn schouders lachend op en kijk tevreden naar het resultaat.
    "Valt heel erg mee, hoor." Glimlachend kijk ik hem aan en haal dan een bakblik uit de oven. Ik leg hierop de pizza en zoek even naar een plekje in de zon.
    "Ik kan pizza maken, pannenkoeken en daar blijft het ongeveer bij." geef ik eerlijk toe en loop dan met het bakblik naar de eettafel toe, waar ik denk wel genoeg zon is.
    "Nog een halfuurtje rijzen en dan kunnen we hem bekleden." vertel ik enthousiast en druk daarna mijn lippen op de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    De kus die ze me nu geeft is anders dan net, zachter, langer. Liever. Op dit moment vind ik het ook fijner zo.
    "Ik hou van je, Trey," hoor ik haar zachte stem zeggen.
    Ik glimlach tegen haar lippen aan en laat mijn ogen de hare weer ontmoeten.
    "Ik hou van jou, Fedea," antwoord ik net zo zacht.
    Mijn vingertoppen stoppen een lokje haar achter haar oor terwijl ik haar bewonderend aankijk. Ik leun naar voor zodat ik haar voorzichtig op haar rug kan krijgen. Ik stap even uit bed om mijn overgebleven kleren uit te doen en ga dan weer boven haar hangen. Mijn lippen kussen de hare lichtjes. Ik kus me langzaam een weg naar beneden en zorg ervoor dat mijn handen bij het uittrekken van haar -mijn- boxer zoveel mogelijk contact maken met haar huid. Ik ga kalm naast haar liggen en kijk haar aan terwijl ik een hand tussen haar benen laat glijden. Zachtjes wrijf ik met mijn duim over haar clitoris.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Valt heel erg mee, hoor. Ik kan pizza maken, pannenkoeken en daar blijft het ongeveer bij. Nog een halfuurtje rijzen en dan kunnen we hem bekleden."
    Ik grinnik.
    "Je bent mijn keukenprinses."
    Lachend druk ik een kusje op haar lippen.
    "En seg, die pizza moet wel veel rijzen he."


    Fedea

    "Ik hou van jou, Fedea."
    Verliefd kijk ik hem aan, en ik voel me net zoals het begin, verliefd, dolverliefd, maar dan veel intenser.
    Glimlachend kijk ik toe hoe hij zich verder uitkleedt, en ik bijt op mijn lip wanneer ik zijn lichaam weer ongegeneerd bewonder. Liefdevol kus ik hem terug wanneer ik zijn lippen op de mijne voel, maar hij laat me alweer veel te snel los. Ik til mijn heupen op zodat hij de boxer makkelijker uitkrijgt. Ik draai me wat naar hem toe wanneer hij naast me komt liggen en plaats mijn lippen voorzichtig op de zijne. Ik spreid mijn benen lichtjes op het moment dat ik zijn hand over mijn huid voel strelen, en houd mijn adem in wanneer hij over mijn gevoelige plekje wrijft. Ik bijt zacht op zijn lip en sluit mijn ogen. Mijn hand glijdt over zijn lichaam, spoort elk plekje af, en langzaam breng ik mijn hand dichterbij zijn kruis, terwijl ik mijn lippen weer zacht op de zijne druk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik zucht opgewonden als ik haar hand over mijn lichaam voel glijden. Nog nooit heb ik zulke zachten handen gevoeld. Hoewel zij haar ogen gesloten heeft, staar ik geboeid naar haar gezicht. Zodra haar lippen de mijne raken, glijden ze echter vanzelf toe.
    Zachtjes laat ik een vinger bij haar binnen glijden. Mijn hart slaat een slagje over als ik voel hoe nat ze is. Er trekt een schokje door mijn onderbuik en ik merk dat ik zelf ook harder wordt.
    "Zo opgewonden?" vraag ik zacht.
    Ik veeg mijn lippen liefdevol op de hare en trakteer haar op een lange, warme kus. Ondertussen schuif ik wat dichter naar haar toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik stop weer even met ademen wanneer hij moeiteloos een vinger bij me naar binnen brengt.
    "Zo opgewonden?"
    Ik open mijn ogen en merk dat hijzelf ook steeds meer opgewonden wordt. Verontschuldigend kijk ik hem aan.
    "Jouw schuld," zeg ik zacht en glimlach even.
    Liefdevol kus ik hem terug, en druk mijn lichaam dichter tegen het zijne. Langzaam sluit ik mijn hand om zijn erectie en trek hem langzaam af.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Jouw schuld," glimlacht ze.
    Ik hap naar adem als ik haar vingers om mijn penis voel. Genietend sluit ik mijn ogen en laat een tweede vinger, al even moeiteloos als de eerste bij haar binnen glijden.
    "Ik neem er graag volle verantwoordelijkheid voor," zucht ik.
    Ik druk mijn lippen opnieuw zachtjes op de hare en haal mijn hand bij haar kruis vandaan. Ik duw haar kalm terug op haar rug en ga op haar liggen, opnieuw zonder mijn volle gewicht te gebruiken. Ik streel haar haren terwijl ik bij haar binnen glijd.
    "Ik hou van je," fluister ik. "zoveel."

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 14:45 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik neem er graag volle verantwoordelijkheid voor."
    Gedwee ga ik op mijn rug liggen en verliefd kijk ik hem aan. Ik voel hem bij me naar binnen glijden, en kreun zacht.
    "Ik hou van je. Zoveel."
    Ik ga met mijn hand door zijn haren en kijk hem lipbijtend aan.
    "En ik van jou, Trey," fluister ik zacht.
    Ik stoor me eraan dat het bij die 4 woorden blijft. Ik hou van jou. Het is de enige manier waarop ik kan verwoorden hoe ik me voel, en het zegt niet eens de helft van wat ik voel. Ik druk liefdevol mijn lippen op de zijne en leg mijn benen om zijn middel om hem dieper te voelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "En ik van jou, Trey."
    Zelfs de hand die door mijn haren glijdt, prikkelt me op dit moment.
    Ze smoort een kreun van me door me te kussen wanneer ze haar benen om mijn middel legt. Ik voel hoe ik verder in haar glijd en bijt zachtjes op haar onderlip. Heel langzaam begin ik te stoten. Ik probeer ervoor te zorgen dat ik telkens met mijn lichaam langs haar gevoelige plekje schuur.
    Als de kus voorbij is kijk ik haar verliefd in de ogen. Ik laat mijn hand rustig op en neer over haar lichaam glijden. Hoewel het de bedoeling is haar kippenvel te bezorgen, krijg ik het zelf.
    "Je bent zo mooi," fluister ik opnieuw terwijl ik mijn ogen over haar lichaam laat glijden om vervolgens weer haar blik te proberen vangen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Je bent mijn keukenprinses. En seg, die pizza moet wel veel rijzen he." Lachend haal ik mijn schouders op.
    "Ik heb het recept niet verzonnen, hoor." zeg ik verdedigend en sla mijn armen over elkaar. Ik ga op mijn tenen staan zodat we op ooghoogte komen.
    "Daarvoor moet je in Italië zijn, of mijn moeder die me vroeger altijd hielp." grinnikend kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik zucht opgewonden wanneer hij begint te stoten en kleine kreuntjes ontsnappen mijn mond telkens hij langs mijn gevoelige plekje schuurt. Dit voelt zo perfect, zo liefdevol en voorzichtig. Zijn verliefde blik doet me zwijmelen, en ik blijf hem aankijken, met een lichte glimlach op mijn gezicht. Ik ril onder zijn aanrakingen en druk kleine kusjes, overal waar ik maar bij kan op zijn gezicht.
    "Je bent zo mooi."
    Ik voel dat ik rood word wanneer hij zijn blik over mijn lichaam laat glijden en bijt op mijn lip. Ik hou me in om mijn hoofd te schudden en kijk hem aan.
    "Alles om jou maar te kunnen evenaren," fluister ik zacht, en giechel even.
    Ik leg mijn armen om zijn hals om mijn lippen op de zijne te drukken. Ik kan er maar geen genoeg van krijgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.