• Gebeurt niet vaak dat ik iemand in z'n gezicht sla, en als ik het wel doe, dan ben je echt te ver gegaan. M'n broertje heeft het zojuist voor elkaar gekregen... Pff, niet normaal dit. Nog meer mensen die stiekem liever enig kind zouden zijn? 0.o


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Lol, ik ben enig kind en ik zou voor geen geld van de wereld willen wisselen. :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    *steekt hand op* Twee zusjes, wat een .. gezelligheid.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nahh, nee eigenlijk niet. Ik zou mijn broer voor geen goud willen missen. Maar als hij slaagt gaat hij het huis uit, op twee uur afstand...
    Dus nee, echt gewoon niet (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Aperio schreef:
    Ik ben 'enigskind' omdat m'n broer op m'n 3e gestorven is. Wees blij dat je een broer hebt.


    Sorry.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Pff, mijn broertjes zijn ook zo irritant. Ik weet dat ik ze soms weg wens, maar het zou erger zijn als ze er niet waren.
    Heb de oudste zelfs ooit een bloedneus geslagen.


    The odds are néver in our favor.

    PAPAROACH schreef:
    Dude, ik sla m'n zusje ook soms als ze te ver gaat, en zij slaat tien keer zo hard terug.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cadentium schreef:
    Pff, mijn broertjes zijn ook zo irritant. Ik weet dat ik ze soms weg wens, maar het zou erger zijn als ze er niet waren.
    Heb de oudste zelfs ooit een bloedneus geslagen.


    Oke, heb je misschien gelijk in. Maar hier word ik gewoon zo ziek van. Ik noem maar even wat: ik doe nu examen, ben waarschijnljik geslaagd, en heb de 28e diploma-uitreiking. Eerste wat hij vraagt aan m'n moeder: als die diploma-uitreiking is, moet ik dan per se mee, want daar heb ik echt geen zin in. -.-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb een zus, meestal komen we goed overeen, vroeger wat minder.
    Tsja, ik weet niet of ik het beter zou vinden mocht ik geen zus hebben. Moest ik geen verwend nest zijn, waarschijnlijk wel.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Marble schreef:
    (...)

    Oke, heb je misschien gelijk in. Maar hier word ik gewoon zo ziek van. Ik noem maar even wat: ik doe nu examen, ben waarschijnljik geslaagd, en heb de 28e diploma-uitreiking. Eerste wat hij vraagt aan m'n moeder: als die diploma-uitreiking is, moet ik dan per se mee, want daar heb ik echt geen zin in. -.-

    Diploma-uitrijking is saai, maar ik zou wel gaan. Ik ben ook naar alle diploma-uitrijkingen geweest van mijn zussen en broer, maar ik verveelde me zwaar.


    Deep inside, I've never felt alive

    Cardew schreef:
    Nee, ik ben heel blij met m'n broertje, hoe irritant hij soms ook kan zijn. Ik durf te wedden dat je het ontzettend erg zou vinden moest er iets met de jouwe overkomen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Marble schreef:
    (...)

    Oke, heb je misschien gelijk in. Maar hier word ik gewoon zo ziek van. Ik noem maar even wat: ik doe nu examen, ben waarschijnljik geslaagd, en heb de 28e diploma-uitreiking. Eerste wat hij vraagt aan m'n moeder: als die diploma-uitreiking is, moet ik dan per se mee, want daar heb ik echt geen zin in. -.-

    Lol. Ik zou daar ook geen zin in hebben hoor. Zou jij daar zin in hebben, mocht je broer de zijne behalen?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)
    Lol. Ik zou daar ook geen zin in hebben hoor. Zou jij daar zin in hebben, mocht je broer de zijne behalen?


    Geen zin, maar ik was op z'n minst meegegaan.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik zou mijn kleine broertje (Fry) voor geen goud kunnen missen.


    ars moriendi

    Ik kan het juist heel goed vinden met mijn zusje. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan het ook niet goed vinden met mijn zus, maar ik ben diegene die slaag krijgt. En dan nog voor de kleinste dingen. Als ik op toilet zit wanneer zij moet, bijvoorbeeld. Ik sla dan wel terug, maar zij heeft veel meer kracht dan ik. Pff, het suckt om de kleinste te zijn ;s


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.