• De stelling van vandaag luidt:
    Eens een moordenaar, altijd een moordenaar

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens,sommige moordenaars plegen een moord in een moment van verstandsverbijstering. Die zullen dat nooit meer doen.
    Andere moordenaars(zoals psychopaten) leren het nooit, omdat ze "ziek" zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oneens, een mens kan veranderen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oneens, Zoals Renervatio al zei kunne mensen veranderen :3
    al kunnen er sommige bij zitten die nooit veranderen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oneens, zoals hierboven gezegt word mensen kunnen veranderen.
    Hoewel ik vind dat deze mensen vreselijk zijn, en wat mij betreft geen nieuwe kans hoeven te krijgen kunnen ze toch veranderen.


    Trust me. I'm the doctor

    Ik heb niet echt ervaring om daar serieus over te kunnen spreken.


    Where there is a sea there are pirates...

    pff te zien van de persoon
    iemand kan echt veranderen maar anderen dan weer niet dusjah

    Eens, je daden zullen nl. nooit vergeten worden en je blijft toch altijd iemand vermoord te hebben.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Renervatio schreef:
    Oneens, een mens kan veranderen.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Eens, al vermoord je een of meerdere personen. Je blijft een moordenaar. Je hebt iemand zijn leven afgenomen en jouw leven is geen haar meer waart dan dat van die persoon.

    Antichrist schreef:
    Eens, al vermoord je een of meerdere personen. Je blijft een moordenaar. Je hebt iemand zijn leven afgenomen en jouw leven is geen haar meer waard dan dat van die persoon.

    Antichrist schreef:
    Eens, al vermoord je een of meerdere personen. Je blijft een moordenaar. Je hebt iemand zijn leven afgenomen en jouw leven is geen haar meer waart dan dat van die persoon.


    Gradually, then suddenly..

    MrsLovett schreef:
    Oneens,sommige moordenaars plegen een moord in een moment van verstandsverbijstering. Die zullen dat nooit meer doen.
    Andere moordenaars(zoals psychopaten) leren het nooit, omdat ze "ziek" zijn.

    Ik ben het hier denk ik wel mee eens, maar als iemand dus ziek in zijn hoofd is, is hij het dan wel als persoon die de moord heeft gepleegd? Het is ook niet zo dat wanneer een persoon dood gaat door een defecte machine dat de machine een moordenaar is zeg maar, het is niet opzettelijk maar de machine is wel defect.
    Zeg, als je op deze stelling een goede mening wilt geven moet je veel meer uitleggen dan alleen een antwoord op deze stelling. Definitie van moordenaar lijkt me eerst al een discussie waard. Altijd ook, is altijd nml voor het geheugen van die moordenaar of is altijd vanaf het moment van plegen en dan chronologisch eeuwig verder? Waarom dan niet de hele tijd, gezien het allemaal reactie's op elkaar zijn, waardoor het kleinste effect dus schuldig te vinden is aan die moord? Als altijd schuldig zijn na de dood kan, moet het ook niet aan een bepaald punt tot oneindig vastzitten, dat klopt minder.

    sage schreef:
    (...)
    Ik ben het hier denk ik wel mee eens, maar als iemand dus ziek in zijn hoofd is, is hij het dan wel als persoon die de moord heeft gepleegd? Het is ook niet zo dat wanneer een persoon dood gaat door een defecte machine dat de machine een moordenaar is zeg maar, het is niet opzettelijk maar de machine is wel defect.
    Zeg, als je op deze stelling een goede mening wilt geven moet je veel meer uitleggen dan alleen een antwoord op deze stelling. Definitie van moordenaar lijkt me eerst al een discussie waard. Altijd ook, is altijd nml voor het geheugen van die moordenaar of is altijd vanaf het moment van plegen en dan chronologisch eeuwig verder? Waarom dan niet de hele tijd, gezien het allemaal reactie's op elkaar zijn, waardoor het kleinste effect dus schuldig te vinden is aan die moord? Als altijd schuldig zijn na de dood kan, moet het ook niet aan een bepaald punt tot oneindig vastzitten, dat klopt minder.

    Met die ziek doelde ik op psychopaten. Die mensen zijn als het ware ziek. Door een defect in de hersens hebben deze mensen geen geweten waardoor ze andere levende wezens minderwaardig vinden en dus kunnen ze die gewoon doden zonder dat het erg zijn. Zij zijn toch beter,want de rest van de wereld is een stel idioten,ze denken ook nooit dat ze gepakt worden.
    Ik kan het niet beter uitleggen omdat er niet meer van bekent is.
    Altijd doelt op altijd,tot dat mensen het vergeten zijn en dan nog steeds. Zoals ik al zij,sommige mensen veranderen wel. Die zullen niet altijd een moordenaar blijven als in iemand die blijft moorden, wel als iemand die een moord heeft gepleegd. Andere (serie)moordenaars zullen altijd blijven moorden, ze zullen dus altijd moordenaars zijn in elke betekenis van het woord.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oneens, ja hij/zij heeft gemoord. Maar dat hoeft niet door te gaan. Een mens kan zich veranderen. Ja, het is een deel van je leven. Ja het is slecht, maar je kunt veranderen. Elk mens kan veranderen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Antichrist schreef:
    Eens, al vermoord je een of meerdere personen. Je blijft een moordenaar. Je hebt iemand zijn leven afgenomen en jouw leven is geen haar meer waart dan dat van die persoon.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.