• Ja, ik hoor de hele tijd van iedereen dat het zo'n goed boek is, en eigenlijk ben ik best wel nieuwsgierig naar die boeken geworden, maar ik wil wel een beetje weten waar het over gaat...
    En of het goed is geschreven, en een beetje lekker wegleest.
    Dus wat vonden jullie van dat boek en drop wat info <3

    Er zijn drie boeken.
    deel 1: de Hongerspelen
    deel 2: Vlammen
    deel 3: Mockingjay (spotgaai)

    Ik kan je niet echt uitleggen waar het overgaat, het is namelijk een heel verhaal, maar ik zoek wel even een samenvatting van het verhaal voor je op (krul)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 12:35 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Klik.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 12:34 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik wil wel een brownie :X
    Maar ik denk dat degene boven mij er al een heeft gekregen :$


    Life is what you make it

    Ik heb net Spotgaai gelezen en ik moet toegeven dat 't anders is dan de andere boeken die ik al gelezen heb. De boeken zitten eigenlijk ongelofelijk goed in elkaar en ze lezen echt wel goed door. Ik vind ze een grote aanrader. Toen ik de Hongerspelen begon te lezen, heb ik gelezen tot ik 'm uit had. Hetzelfde voor Vlammen en Spotgaai.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Eerlijkgezegd kwam ik er niet doorheen. Maargoed. Dat ligt waarschijnlijk aan mij, omdat ik al half wist hoe het afliep :')


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik vind het ontzettend goede boeken! Bij het eerste en het tweede deel heb ik telkens 's avonds gelezen en dat was niet zo handig, want ik kon gewoon niet stoppen! Alleen vond ik bij Spotgaai dat ze het eind nogal afgeraffeld had. Een beetje zonde.

    BTW: Als je de boeken nog wil lezen, niet zo dom als ik doen en hem 's avonds lezen. Tenzij je pas om half 4 's nachts wil gaan slapen(A)


    JDN.