• I mean,

    - Elke keer als Tokio Hotel iets aan hun uiterlijk veranderd dan openen er zich een miljoen topic's over hoe ze wel niet verandert zijn en waar da ze toch maar mee bezig zijn. Ik heb net ook gelezen dat er iemand daarom begon te wenen. Oo'

    - We volgen al hun doen en laten op de voet.

    - Als het album uitgesteld word dan komt er een hele heisa rond over of dat er nu wel komt of niet.

    Ik vind dat de opsessie wel wat vergaat niet?
    Ik bedoel, ik zie dat bij geen enkele andere band gebeuren Oo'

    En voor jullie gaan schieten, ik reken mezelf ook hier bij =')


    We'll never be as young as we are tonight

    Nou, dat zitten sommigen onder ons al bijna een jaar te zeggen.
    Wanneer gaan jullie eens een keertje luisteren en geloven wat ze zeggen?

    ik vind dat ze het gewoon moeten accepteren , zij worden ookwel ouder en gaan ook wel wat veranderen aan hun zelf , net zoals zijn doen.

    Over dat wenen zul je waarschijnlijk mij bedoelen ;) En waarschijnlijk vind jij het enorm kinderachtig, maar je begrijpt mijn situatie niet. En ik vind die situatie heel moeilijk om uit te leggen.

    Kijk het is niet dat ik huil omdat het zó lelijk staat of zo, maar gewoon omdat alles zo snel verandert en omdat ik Tom op dot moment even niet meer terug ken


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    So what? Ze zijn beroemd, en dit zijn de gevolgen ;D


    x


    Scream for mercy!

    Laat de mensen erom wenen. Je kan het erom wenen moeilijk gaan verbieden. Ookal vinden jullie het belachelijk. Jullie zeggen vaak 'Laat TH doen' (daar ga ik ook mee akkoord), maar laat dan ook de fans doen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ShesGotStyle schreef:
    So what? Ze zijn beroemd, en dit zijn de gevolgen ;D


    x


    You move me ......... Kurt

    Je kan het niet verbieden ofzo ?
    Want ja, ik vind het leuk om te zien hoe Bill/Tom/Gustav/Georg er nu uitziet?
    En ja, ik vind het boeiend om te weten wanneer die album nu uitkomt?
    Dat soort topics zijn handig, weet je wel. En ga me niet vertellen dat je die topics nooit bekeken hebt, want volgens mij interesseert het jou ook wel.


    ok

    Attached schreef:
    Je kan het niet verbieden ofzo ?
    Want ja, ik vind het leuk om te zien hoe Bill/Tom/Gustav/Georg er nu uitziet?
    En ja, ik vind het boeiend om te weten wanneer die album nu uitkomt?
    Dat soort topics zijn handig, weet je wel. En ga me niet vertellen dat je die topics nooit bekeken hebt, want volgens mij interesseert het jou ook wel.

    ^^


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ga me er niet druk om maken..
    Je hebt wel gelijk over die topics waar mensen helemaal gaan hyperen over de dingen die veranderen bij de jongens... fuckit hun hebben ook een leven, hun veranderen ook gewoon soms!

    Attached schreef:
    Je kan het niet verbieden ofzo ?
    Want ja, ik vind het leuk om te zien hoe Bill/Tom/Gustav/Georg er nu uitziet?
    En ja, ik vind het boeiend om te weten wanneer die album nu uitkomt?
    Dat soort topics zijn handig, weet je wel. En ga me niet vertellen dat je die topics nooit bekeken hebt, want volgens mij interesseert het jou ook wel.

    Lees mijn laatste zin nog es ;')

    'ik reken me zelf hier ook bij =)'


    We'll never be as young as we are tonight

    Britt, over dat wenen van iemand, je weet goed genoeg dat we vroeger net hetzelfde waren! :'D


    Some people make the world special just by being in it

    weareTORRES schreef:
    Britt, over dat wenen van iemand, je weet goed genoeg dat we vroeger net hetzelfde waren! :'D

    Jij ik niet (Aa')

    xp


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik en mijn vrienden lachen altijd om dat soort mensen. :']
    No offence, maar het is lichtelijk bespottelijk soms :']


    Mew <3

    Briit schreef:
    (...)
    Lees mijn laatste zin nog es ;')

    'ik reken me zelf hier ook bij =)'

    O.ô
    Ja damn, of je probeert aandacht te lokken met dit topic, ofzo? Sorry als het zo overkomt, niet gemeen bedoeld :'D
    Maar hello, je zit al die dingen te vertellen, en het komt er op neer dat je het over jezelf hebt? =='
    xxox.


    ok

    Attached schreef:
    (...)
    O.ô
    Ja damn, of je probeert aandacht te lokken met dit topic, ofzo? Sorry als het zo overkomt, niet gemeen bedoeld :'D
    Maar hello, je zit al die dingen te vertellen, en het komt er op neer dat je het over jezelf hebt? =='
    xxox.

    Of misschien begrijp jij mijn 'vraag' die ik stel in dit topic niet.

    Ik bedoel hier mee,
    Moeten we niet wat minder met ze gaan moeien x)


    We'll never be as young as we are tonight