• Ik ging dus net de hond uitlaten en ik loop altijd via een steeg naar een grasveldje. Aan het einde van de steeg zijn ze bezig met de stoep. Ik loop dus langs en was tegelijkertijd aan het sms'en met een vriendin en toen liep ik dus bijna tegen een erg forse kerel op vol tatoeages die aan het werk was. Het ging dus zo:

    Bouwvakker: ‘Hallo!’
    Me: ‘.. hallo?’
    Bouwvakker: ‘Ik dacht dat je mij aan het pingen was, hoe heet je? Woon je hier in de buurt? Ik ben Archibald.’ *Perv. glimlach*
    Me: ‘Oké, ja ik woon in de buurt.’
    En toen rende ik dus weg met de hond die als een debiel heen en weer ging springen.

    Ik word in mijn buurt echt heel vaak aangesproken door oudere mannen, jongere Antillianen en de drugsdealer die om de hoek woont. Echt, ik vind het gewoon eng worden. Wie heeft dit nog meer en wat doe jij eraan? Want soms durf ik gewoon de deur niet uit als er mensen (mannen) in mijn straat zijn...


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Lol, ik heb geen idee. Misschien ze vermijden? Andere weg nemen? Je camoufleren?


    The odds are néver in our favor.

    Dat van de deur niet meer uitdurven vind ik dan weer overdreven, en nee, ik heb dat niet. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    PAPAROACH schreef:
    Dat van de deur niet meer uitdurven vind ik dan weer overdreven, en nee, ik heb dat niet. :'D


    Lol, I know, ik ben echt heel snel bang xd

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:23 ]


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Je neus in de lucht steken en doen alsof je oost-Indisch doof bent.
    Nee, ik weet het ook niet, maar mij lijkt het ook doodeng.


    Food.

    Dat had ik laatst ook ~_~
    Wilde die mn nummer en weten of ik wel eens uitging in Amsterdam :/ maar ik heb gewoon gezegd dat ik weg moest en ben toen doorgelopen.


    As travars

    Negeren die handel en als ze aan je komen kwaad kijken en als je het echt niet meer aankan, slaan. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    laatst werd ik aangesproken door zon'n random guy, hij zei tegen me dat ik opzoek was naar een leuke vriendin en wilde wat met me afspreken
    wtf, die gast was minstens 2 keer zo oud als ik
    ik zei nog: ik moet nu echt weg, maar hij bleef maar lullen haha

    maar bouwvakkers zijn nou eenmaal zo, gewoon negeren, tenzij het een leuke bouwvakker is haha want die heb je ook

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 21:27 ]