• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu


    Ik draai me om als ik haar armen om mijn middel voel glijden, zodat ik in haar ogen kan kijken.
    "Nou, nee. Dat heb ik nooit gedaan. Maar ik ontken niet dat ik er nooit over heb gefantaseerd. Maar het kwam nooit zo dicht bij de realiteit. Beest dat je bent," fluistert ze.
    Haar grijns, haar uitdrukking en het gegiechel verraden dat ze een spelletje met me speelt. Maar ik kan niet ontkennen dat het effect heeft. De beelden die door mijn hoofd flitsen zijn erg levendig. Ik grinnik even.
    "Echt waar, Fé? 'Beest dat je bent'? De illusie was bijna compleet," lach ik. Maar als Fé haar fantasietjes heeft, of mij dat in elk geval wijs wil maken, wie ben ik dan om haar die te weigeren?
    Er verschijnt een mysterieus lachje op mijn lippen en met mijn knie, druk ik haar benen open om vervolgens het mijne er tussen te laten glijden. Ik leg een hand op haar onderrug en trek haar dichter tegen me aan, zodat haar kruis langs mijn been schuurt. Als haar lichaam volledig tegen het mijne gedrukt is, breng ik mijn lippen naar haar oor toe.
    "Maar wilde je niet naar buiten?" fluister ik, met opzet hees.

    Camargue

    "Het komt wel goed," stelt Liam me gerust. Het is echter de hand die mijn wang streelt die me kalmeert, en niet de woorden. Als ik zijn blik volg, zie ik dat het oudere stel het kantoortje uit komt, en de dame in de deuropening ons wenkt.
    "Kom," fluistert Liam.
    Hij trekt me aan mijn hand mee, en met knikkende knieën volg ik hem. Eens we binnen zijn, laat ik me op een stoel zakken.
    "Waarmee kan ik jullie helpen?" vraagt de dame vriendelijk.
    Ik probeer mezelf genoeg te kalmeren om te kunnen praten. Ik neem een paar seconden om diep adem te halen.
    "Wij ehm, wij willen trouwen," zeg ik met een glimlach.
    Als ik besef dat ik Liam's hand aan het vermorzelen ben, verlos ik mijn greep een beetje en kijk hem verontschuldigend aan.
    "Oké, even kijken," zegt de dame, waarop ze in een agenda begint te bladeren. "Wat vinden jullie van augustus?"
    Mijn mond valt open van verbazing. Augustus? Dan zijn Liam en ik er al lang niet meer! Ik word overspoeld door een golf van paniek en kijk angstig naar Liam terwijl ik naar adem hap.
    "I-ik ben ziek, zo lang heb ik niet," breng ik stotterend uit.
    De dame kijkt bedenkelijk en betreurd tegelijk. Ze bladert terug en buigt wat over het bureau naar ons toe.
    "Nou, eigenlijk hoor ik voorrang te geven aan anderen, maar het jonge koppel dat voor jullie binnen was, heeft hun huwelijk afgelast waardoor er een plekje vrij is. Ze zouden overmorgen trouwen."

    Irial

    "Dat is lief van je," zegt Madeline.
    Ondertussen zijn we bij de winkelstraat en moet ik tussen loslopende voetgangers door manoeuvreren.
    "Je zou denken dat ze uit de weg gaan," mompel ik geïrriteerd.
    Ik trek een keer op waardoor de motor een hard geluid maakt en enkelen aan de kant springen. Het duurt gelukkig niet lang voor ik een parkeerplaatsje gevonden heb. Ik stap uit en ga Maddie's portier openen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Echt waar, Fé? 'Beest dat je bent'? De illusie was bijna compleet."
    Ik kreun wanneer ik zijn been tegen mijn kruis voel schuren en sluit mijn ogen.
    "Maar wilde je niet naar buiten?"
    Ik open mijn ogen weer en kijk hem grijnzend aan.
    "Eerst eten."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "En daarna kunnen we nog zien wat we doen."
    Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht.
    "Wat dacht je van zwemmen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Eerst eten. En daarna kunnen we nog zien wat we doen. Wat dacht je van zwemmen?"
    Ik grinnik even, laat haar los en ga aan tafel zitten.
    "Zwemmen?" herhaal ik.
    Ik probeer te bedenken hoe ze daar plots bij komt en wat er eigenlijk zo leuk aan is. Niet dat ik een beter idee heb. En Fedea in bikini, dat aanbod sla ik niet af.
    "Leuk," grinnik ik. "Dan rijden we straks naar jou huis en kan je een bikini aan doen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Zwemmen? Leuk. Dan rijden we straks naar jou huis en kan je een bikini aan doen."
    Ik knik.
    "Juist ja, ik was al bijna vergeten dat ik hier niet officieel woon."
    Grinnikend ga ik aan tafel zitten.
    "En waar wil jij dan gaan zwemmen? Mij maakt het niet uit."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik moet off. Ik post vanavond met Rey, geen seks op school :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik knipper met mijn ogen. 'D-dat is perfect.' Glimlach ik en kijk de vrouw dankbaar aan. 'Over morgen. ' herhaal ik voor mezelf en glimlach naar Cam.

    Madeline

    Ik bedank hem als hij het portier opend. 'Het is heerlijk weer. ' glimlach ik en pak zijn hand vast.

    Atreyu

    "Juist ja, ik was al bijna vergeten dat ik hier niet officieel woon. En waar wil jij dan gaan zwemmen? Mij maakt het niet uit."
    Ik lach even. Soms zou ik ook inderdaad vergeten dat ze nog ouders heeft waar ze eigenlijk hoort bij te wonen. Ik kan haar gewoon niet bij me missen.
    "Op een half uurtje rijden is er een subtropisch zwembad met te gekke glijbanen... en een jacuzzi en zonnegrot," antwoord ik als ik me bedenk dat meiden vast niet zo gek zijn op glijbanen als jongens.
    Ik smeer een boterham met jam en neem er een hap van.
    "Misschien kunnen we Cam en Liam meevragen?" stel ik dan voor. "Lijkt me handig als we hen nu al wat beter leren kennen."

    Camargue

    "D-dat is perfect. Over morgen."
    Er flitst vanalles door mijn gedachten.
    Ik moet een jurk. Liam een kostuum. We moeten de trouwringen nog kopen. De anderen moeten hun plannen voor overmorgen aflassen...
    "Nou, dan hebben we morgen veel te doen," zeg ik met een schamper lachje.
    Het is veel werk, maar ik ga deze kans echt niet afslaan. Uit blijdschap vlieg ik Liam om de hals, al is het deels ook om mijn tranen van geluk te verbergen.
    Als ik weer gekalmeerd ben, bijt ik even op mijn onderlip en kijk de vrouw aan.
    "Ik weet niet of het mogelijk is, maar we zouden graag in het prieel in het park trouwen," zeg ik zacht.
    De vrouw twijfelt even en laat een glimlach op haar gezicht verschijnen.
    "Dat kan," zegt ze. "Ik regel de stoelen wel. Jullie worden dan om kwart na drie s middags in het park verwacht."
    Daar komen de tranen opnieuw.
    "Dat is- Dat. Doe niet al te veel moeite, we hebben slechts een tiental genodigden. En we schrijven zelf ons geloften."
    Ik vlei me opnieuw tegen Liam aan.

    Irial

    Ik druk een kusje op haar lippen als ze me bedankt. Zodra ze uitgestapt is, vergrendel ik de wagen.
    "Het is heerlijk weer," zegt Madeline.
    Ik knik. Ik kan het alleen maar beamen. Als haar hand in de mijne glijdt, hou ik die stevig vast.
    "En jij ziet er ook stralend uit," complimenteer ik haar.
    Ik trek haar zachtjes achter me aan naar de winkels toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Even reclame maken


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik haal trillerig adem en kijk haar dankbaar aan. Na nog wat dingen geregeld te hebben en papieren te hebben ondertekend mogen we gaan. 'Ik moet binnen kort een pak regelen. ' ik denk even diep na. 'Ik wilde Atreyu vragen als mijn getuigen.' Voeg ik er dan aan toe.

    Madeline

    'Met dank aan jou. ' glimlach ik en knijp zacht in zijn hand. 'Dus haar verf? ' stel ik voor.

    Camargue

    "Ik moet binnen kort een pak regelen. Ik wilde Atreyu vragen als mijn getuige."
    Terwijl ik ons -valse- geboorteaktes terug weg stop, luister ik aandachtig naar Liam. Ik laat mijn hand weer in de zijne glijden. Ik vraag me af of het niet wat gemeen is tegenover Rey, maar ik weet zeker dat hij het wel zou begrijpen.
    "Morgenochtend moeten we eerst trouwringen gaan kopen, dan jij een pak en ik een jurk. Volgens mij zal Atreyu het geweldig vinden. Misschien moet ik dan Fedea maar vragen."
    Ik kijk Liam opgelucht aan. Nog twee daagjes, en ik mag hem mijn man noemen.

    Irial

    "Met dank aan jou. Dus haarverf?"
    Ik kijk haar verbaasd aan. Terwijl ik met mijn piercing speel, trek ik een wenkbrauw op.
    "Dankzij mij?" vraag ik niet-begrijpend.
    Ik knik nog even als antwoord op het tweede gedeelte van haar zin en trek haar mee de winkel binnen. Ik ken er niet zoveel van, dus blijf ik voor het rek met kleuring staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik knik. 'Je hoeft Fedea niet perse te vragen omdat ik Atreyu vraag maar het leek me.. Gepast. Aangezien hij zogezegt mijn plek als wachter overneemt en Fedea jouw plaats.' Leg ik uit en glimlach..

    Madeline

    "Dankzij mij?" Ik knik. 'Jij heb de kleren uitgekozen.' Glimlach ik terwijl we de winkel in lopen. Ik gebruikte altijd hetzelfde product voor mijn haar dus het duurde niet lang tot ik het gevonden had.

    Fedea

    "Op een half uurtje rijden is er een subtropisch zwembad met te gekke glijbanen... en een jacuzzi en zonnegrot. Misschien kunnen we Cam en Liam meevragen? Lijkt me handig als we hen nu al wat beter leren kennen."
    "Oeh, glijbanen."
    Ik knik enthousiast wanneer hij Cam en Liam noemt.
    "Tuurlijk, zal heel gezellig zijn."
    Ik glimlach.
    "Anders gaan we eerst een nieuwe gsm kopen, stuur ik hen een sms, en dan hebben ze meteen mijn nummer."
    Ik kijk hem aan alsof ik net een oplossing heb gevonden voor het gat in de ozonlaag.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    Ik blijf zacht tussen haar benen strelen, en vertraag het tempo van mijn heupen een beetje. Wel blijf ik diep stoten. Liefdevol druk ik mijn lippen op de hare en kijk haar opgewonden aan. Zacht kreun ik tegen haar lippen en sluit mijn ogen van genot.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Nadat een kreun mijn lippen verlaat, druk ik mijn lippen weer op de zijne en kreun zachtjes. Ik mompel zijn naam, achtervolgd door nog wat kreunen, als aanduiding dat mijn hoogtepunt eraan komt en verberg mijn gezicht in zijn hals waar ik mijn lippen opdruk. Het beetje nagel dat ik nog bezit druk ik zonder echt door te hebben in zijn rug en kom kronkelend klaar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik kus haar ruw terug en kreun wanneer ze haar nagels in mijn rug drukt. Onder me voel ik haar klaarkomen, en kreunend bereik ik ook mijn orgasme. Hijgend rol ik van haar af en kijk haar aan. Ik druk een kusje op haar lippen en verstrengel onze vingers. Ik trek de lakens om ons heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.