• Fijn, na school sta ik een beetje te kletsen met mijn vriendinnen als opeens zo'n jongen voorbij komt. Om een lang verhaal kort te maken hij had verkering met een meisje (hij vroeg haar, ftw) en zijn vrienden hadden voor de lol gewed dat hij het zo'n 11 tot 12 dagen met haar vol zou houden. Het was vandaag dus de 13e dag en ja, hij praatte er best wel hard over dat hij het uit ging maken enzo, omdat zij vandaag in de pauze niet bij hem was ofzo, maar al zijn vrienden schreeuwden er allemaal: "13e dag! 13e dag!", doorheen. Zij zat op de wc en wist, zo ver ik weet, van niks. Anyways, hij heeft het dus uitgemaakt en wat vinden jullie hier van?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 20:07 ]


    I'd rather have you, cursed or not.

    wat ik ervan vind? ge-meen

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 20:00 ]


    -

    Hoe oud zijn die lui? 12? 13?
    Duidelijk nog niet serieus met verliefdheid bezig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind het vet zielig voor dat meisje. Het komt echt heel hard over als een gewone weddenschap.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Die jongen verdient een klap... in zijn gezicht... met een stoel (N)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 20:03 ]


    Happy Birthday my Potter!

    How old are you kids? Ten? Twelve?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hij is geloof ik veertien, ftw. Misschien ouder, maar hij gedraagd zich echt als een kleuter...


    I'd rather have you, cursed or not.

    Negligible schreef:
    Ik vind het vet zielig voor dat meisje. Het komt echt heel hard over als een gewone weddenschap.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dodsspillet schreef:
    wat ik ervan vind? ge-meen

    Met liefde hoor je niet te spelen, dit soort dingen kunnen de kansen voor degene die haar echt leuk vind verspesten =(


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Cloelia schreef:
    Hoe oud zijn die lui? 12? 13?
    Duidelijk nog niet serieus met verliefdheid bezig.


    comfort in c h a o s

    Ah seriously wat een kut kids.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind hem een lul.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    vind ik respectloos

    Cloelia schreef:
    Hoe oud zijn die lui? 12? 13?
    Duidelijk nog niet serieus met verliefdheid bezig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zo. Zielig.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    tefuq?


    quidquid excusatio prandium pro