• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja, ma da weet hij niet :W]


    Fedea

    "Je bent mijn eeuwigheid, Fé."
    Ik kijk even in zijn ogen en slik wat nerveus.
    "E-echt?" fluister ik.
    Glimlachend kijk ik hem aan en bijt op mijn lip.
    Ik lach even en druk mijn lippen op de zijne, niet goed wetend wat ik moet antwoorden. Ik wrijf met mijn neus langs de zijne en druk kleine kusjes op zijn mond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    We nemen plaats. Er zitten twee stelletjes voor ons. Een wat ouder stel waarvan ik gok dat ze allebei voor de tweede keer willen trouwen en een jonger stel dat ik eind twintig schat. Ze knikken als ze ons opmerken. Ik blijk Camargue haar hand vast houden. Niet van de zenuwen maar omdat het prettig aanvoelt.

    Madeline

    "Je lijkt wel weg gelopen uit een film," Ik schiet in de lach. 'Dan kan ik altijd nog actrice worden denk je niet?' Als ik de schoenen aanheb sta ik op. 'Zullen we dan maar wat gaan doen?'

    [Dude, die is al keilang Fauniel :'). I would feel inclined to say he is a bit of retard :')]

    Atreyu

    "E-echt?"
    Als antwoord drukt ze haar lippen op die van mij. Haar neusje wrijft langs die van mij en ik voel haar lippen afwisselend wel of niet.
    "Oh ja," grinnik ik terwijl ik mijn armen om haar heen sla en haar stevig vast houd. "Je krijgt me niet meer weg. Met geen stokken."
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen, alsof ik haar uitdaag te proberen los te komen.
    Om de uitdaging nog wat groter te maken, zet ik mijn lippen in haar hals en begin zachtjes op haar warme huid te zuigen.

    Camargue

    Ik knik vriendelijk terug naar de stelletjes en merk dat liefde echt geen leeftijd kent. Mooi, vind ik het.
    Ik ga wat dichter tegen Liam aan zitten en begin me nu zelf ook nerveus te voelen.
    Wat als het niet kan in de tijd die we nog hebben? Wat als het binnen moet, en het niet buiten mag? Wat als Liam-
    Ik laat mezelf die gedachte niet afmaken. Ik weet donders goed dat Liam het niet af zou blazen, voor geen geld in de wereld. En zelfs al zijn er andere problemen, we verzinnen er wat op. Ik ga met hem trouwen, en niemand houdt me tegen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Dan kan ik altijd nog actrice worden denk je niet? Zullen we dan maar wat gaan doen?"
    Ik knik en sta recht. Aan de deur wacht ik rustig tot ze bijgebeend is.
    "Lijkt me echt iets voor jou. Scarlett Johanson verbleekt als jij naast haar speelt," grinnik ik. "Eerst haarverf kopen?" vraag ik terwijl ik de deur voor haar openhoud.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ma hij weet nog nie zo heel lang da hij Fauniel is :W
    Hij heeft heel lang in Spanje gewoond, gewoon wetend da hij raar is, en lang leefde, en toen hij Cam en de rest ontmoette, wist hij wat het was. Ja, dan is hij gewoon dom enzo :')]


    Fedea

    "Oh ja. Je krijgt me niet meer weg. Met geen stokken."
    Even zucht ik vermoeid en schud mijn hoofd. Dan kijk ik hem lachend aan.
    "Gelukkig dat jij het dan maar bent. Ik zou het met niemand anders zo lang volhouden."
    Ik bijt op mijn lip wanneer hij zijn lippen in mijn hals zet en op mijn huid zuigt.
    "Trey," zeg ik zacht.
    "Als je zo blijft verderdoen, moet ik straks een sjaal aan, en dat is absoluut geen zicht."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [What? Nee, kind da klopt niet. Die kroning enzo, daar kunt ge moeilijk naast kijken he.]

    Atreyu

    "Gelukkig dat jij het dan maar bent. Ik zou het met niemand anders zo lang volhouden. Trey. Als je zo blijft verderdoen, moet ik straks een sjaal aan, en dat is absoluut geen zicht."
    Ik hoor haar wel, ik luister wel maar ik heb geen zin om op te houden.
    "Als je alleen een sjaal draagt, dan vind ik het wel wat hebben," mompel ik tegen haar hals aan. Ik verplaats mijn lippen een beetje en zuig daar verder, niet hard genoeg om plekjes te maken.
    "Moet je maar niet zo lekker smaken," voeg ik er nog mompelend aan toe.
    Ik grinnik tegen haar huid aan en geef haar een speels klapje op de kont. Ze heeft zo'n strak figuur, dat het een leuk geluidje maakt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik laat haar hand los om de arm waar hij aan vast zit rond haar schouders te slaan. 'Wilde je het de rest vanavond al vertellen?' Prevel ik in haar oor voor ik een kusje op haar slaap druk.

    Madeline

    "Lijkt me echt iets voor jou. Scarlett Johanson verbleekt als jij naast haar speelt," grinnikt hij. "Eerst haarverf kopen?" 'Ja want ik kan ook zó goed acteren.' Lach ik sarcastisch. 'En ja eerst haarverf denk ik. Dan kunnen we het vanavond verven en overdag iets anders doen.'

    [Whushwhush, then let's just say he's dumb, and so am I :W]


    Fedea

    "Als je alleen een sjaal draagt, dan vind ik het wel wat hebben. Moet je maar niet zo lekker smaken."
    Ik grinnik.
    "Niet alleen een sjaal, pervert. Je bent echt erg."
    Lachend schud ik mijn hoofd. Ik gil even wanneer hij me een tikje op mijn kont geeft.
    "Waar was dat nu weer goed voor?" vraag ik grinnikend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Wilde je het de rest vanavond al vertellen?" fluistert Liam in mijn oor terwijl hij zijn arm om mijn schouder slaat. Ik onderdruk een giechel als hij een kusje op mijn slaap drukt.
    Ik knik voorzichtig en kijk hem glimlachend aan.
    "Ja," zeg ik zacht. "Als we ze dan toch allemaal bijeen hebben."
    Ik druk een klein kusje op zijn wang en ga blozen als ik het oudere koppel vertederd naar ons zie kijken.
    "Of we kunnen een fles champagne kopen, zodat iedereen een glas heeft en ik kan heel subtiel met mijn ring staan pronken. Eens zien hoe lang het duurt voor de eerste het door heeft," lach ik.

    Irial

    "Ja want ik kan ook zó goed acteren. En ja eerst haarverf denk ik. Dan kunnen we het vanavond verven en overdag iets anders doen."
    Ik grinnik even terwijl we de trap aflopen.
    "Wauw, je bent een plaatje en een genie," lach ik. "Ik heb het getroffen."
    Om te laten zien dat ik het stiekem meen, druk ik snel een kusje op haar wang, waarna ik de trap afhol en mijn autosleutels van het haakje in de gang rits.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Of Rey heeft Twilight gelezen. (nerd)]

    Faye
    Ik hap even naar adem wanneer ik hem in me voel en druk mijn lippen dan weer op de zijne. Op zijn ritme beweeg ik mijn heupen mee om hem dieper in me te voelen en kijk hem van onder mijn wimpers aan. Mijn losse hand laat ik over zijn rug glijden en mompel zachtjes zijn naam.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Niet alleen een sjaal, pervert. Je bent echt erg. Waar was dat nu weer goed voor?"
    Ik twijfel of ik het nog een keer zou doen. Het gilletje dat ze sloeg was werkelijk amusant.
    "Omdat ik stout ben, en jij ook," fluister ik met een ondeugende grijns.
    Ik druk plagerig mijn lippen heel licht op de hare, je kan het eigenlijk geen kus noemen.
    Het feit dat ze me pervers noemde, negeer ik maar even. Ik heb zo mijn momenten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oh God no :')]

    Rey

    Teder kus ik haar terug, en beweeg mijn heupen tegen de hare. Ik voel haar hand over mijn rug glijden en ril onder haar aanrakingen. Wanneer ze mijn naam mompelt, grijns ik even en bijt zacht op haar lip. Ik lik even over haar lippen en versnel het tempo een beetje. Mijn vrije hand glijdt over haar zachte huid en blijft rusten op haar borst, die ik zachtjes masseer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Omdat ik stout ben, en jij ook."
    Ik grinnik.
    "Waarom ben ik stout? Ik ben net heel braaf."
    Onschuldig kijk ik hem aan. Ik word een beetje ambetant dat hij zijn lippen niet volledig op de mijne plaatst, dus neem ik het initiatief. Ik druk mijn lippen ruw op de zijne en sluit mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Waarom ben ik stout? Ik ben net heel braaf."
    Ik moet bijna luidop lachen. Ja, wat we net gedaan hebben was zo braaf dat ze het vast met heel wat trots aan haar moeder zou uitleggen. Ik schud mijn hoofd en rol lachend mijn ogen.
    "Misschi-"
    Verder kom ik niet, want Fedea drukt haar lippen ruw op de mijne. Als een mak lammetje ga ik erin mee. Mijn handen glijden zachtjes op en neer over haar rug. Even grinnik ik als ik me afvraag of we ook nog tot iets nuttigs zullen komen vandaag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Misschi-"
    Ik grijns tegen zijn lippen aan en druk mijn lichaam lichtjes tegen het zijne. Ik zuig even op zijn lip en kijk hem geamuseerd aan.
    "Misschien wat?" vraag ik glimlachend.
    Ik teken onzichtbare cirkeltjes op zijn borst met mijn vinger en kijk hem verliefd in de ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.