• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik huiver, hoewel ik het warm krijg, als Fedea haar lichaam tegen het mijne drukt en nog een keer op mijn lip zuigt. Ik hou ervan als ze dat doet.
    "Misschien wat?"
    Ik knipper even en kijk haar dan in de ogen terwijl ik probeer te bedenken wat ik daarnet had willen zeggen. Het komt maar niet. Ik kijk haar verontschuldigend aan en haal mijn schouders op.
    "Vergeten," zeg ik jammerlijk.
    Nou, eigenlijk is het haar schuld. Maar dat ga ik haar niet onder haar mooie neusje wrijven. Over mooie neusjes gesproken, ik grinnik even en geef haar een eskimo-kusje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Vergeten."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Nou, dat zijn al 2 tekenen dat je oud begint te worden, meneer Guarin."
    Ik haal mijn hand even door zijn haren waardoor het warrig komt te staan en sta met veel moeite op.
    "Kom, ik wil vandaag echt nog iets bereiken, als je het niet erg vindt."
    Ik steek mijn handen naar hem uit om hem recht te trekken, hoewel ik weet dat als hij mijn handen zou vastnemen, ik zo op de grond tuimel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga beneden een beetje lezen, anders krijg ik gezeur en mag ik vanavond niet meer op pc. Daddy is stricter, you know.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik glimlach. 'Ik vind dat laatste wel een erg goed idee. ' grijns ik en zie hoe het jongere paar geroepen word.

    Madeline

    Hij liet mijn wang en rent naar beneden. Ik volg hem met een glimlach. 'Je blijft leuk. ' grinnik io nog.

    Burlington schreef:
    [Oh God no :')]

    Rey

    Teder kus ik haar terug, en beweeg mijn heupen tegen de hare. Ik voel haar hand over mijn rug glijden en ril onder haar aanrakingen. Wanneer ze mijn naam mompelt, grijns ik even en bijt zacht op haar lip. Ik lik even over haar lippen en versnel het tempo een beetje. Mijn vrije hand glijdt over haar zachte huid en blijft rusten op haar borst, die ik zachtjes masseer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ben even economie leren, hahaha, daarom reageer ik traag. (:]

    Faye
    Ik voel zijn hand over mijn lichaam glijden, totdat hij stopt bij mijn borsten. Ik voel de opwinding door mijn lijf gieren en kreun zachtjes als hij me begint te masseren. Mijn lippen druk ik ietwat ruw op de zijne als ik zijn tong langs mijn lippen voel en plaats mijn vrije hand in zijn nek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Geeft niet (: Ik moet toch door :3]


    Rey

    Passioneel kus ik haar terug en trek haar tegen me aan, waardoor ik iets dieper kan stoten. Ik mompel haar naam tegen haar lippen aan en bijt opgewonden op haar lip. Ik draai ons om, zodat ze op me ligt en leg mijn handen op haar kont. Nog steeds beweeg ik mijn heupen, en ik versnel het tempo een beetje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Wanneer hij ons omdraait en ik merk dat ik bovenop lig, leun ik met mijn handen tegen zijn borstkas aan. Ik voel hij het tempo wat opvoert en onwillekeurig verlaat een kreun mijn lippen. Mijn lippen glijden naar zijn hals toe waar ik kusjes indruk en soms even zachtjes zuig of bijt. Mijn handen laat ik over zijn borstkas varen en zoek uiteindelijk een hand op, waar ik zijn vingers verstrengel met de mijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik sluit mijn ogen wanneer ze haar lippen in mijn hals plaatst.
    "Niet... niet te hard," kreun ik.
    "Anders is het seffens zichtbaar."
    Ik grijns even en knijp in haar hand.
    Ik voel mijn hoogtepunt al naderen, maar wil het nog zo veel mogelijk uitstellen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nou, dat zijn al 2 tekenen dat je oud begint te worden, meneer Guarin. Kom, ik wil vandaag echt nog iets bereiken, als je het niet erg vindt."
    Ze staat op en steekt haar hand naar me uit. Ik grinnik even, schud mijn hoofd en kom vervolgens zelf overeind. Het enige dat ik zou bereiken door me aan haar op te trekken is dat we beiden weer op de grond belanden.
    "Tuurlijk," zeg ik rustig. Ik druk een kusje op haar lippen. "Wat wilde je gaan doen?" vraag ik terwijl ik naar de keuken loop.
    Ik besluit alvast het ontbijt klaar te zetten, want ik weet niet hoe het met Fedea's maag is, maar die van mij begint behoorlijk boos te worden.

    Camargue

    "Ik vind dat laatste wel een erg goed idee," grijnst Kyle.
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en glimlach breed. Dat kan nog leuk worden.
    "Misschien moeten we er maar om wedden wie er het als eerst zal merken," zeg ik op fluistertoon. Stiekem voel ik me nu een heel stout meisje. "Mijn geld staat op Fedea, als ze haar aandacht van Atreyu af kan houden tenminste," zeg ik met een klein lachje.
    Tja, geld, auto's, er word wel om meer gewed tussen ons groepje. Wat moeten we anders met al dat geld op ons rekening?

    Irial

    "Je blijft leuk," grinnikt Madeline.
    Met een brede grijns kijk ik haar aan. Altijd leuk om complimentjes te krijgen. Ik neem haar mee naar de auto en open als bij gewoonte haar portier.
    "Nou, stap in, Ariël," lach ik.
    Haar rode haren doen me soms aan de kleine zeemeermin denken. Disneyfreak, weet je nog? Ik wacht geduldig tot ze in de auto zit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Tuurlijk. Wat wilde je gaan doen?"
    Ik kus hem zacht terug en loop even naar de slaapkamer om een van zijn boxers en shirts aan te doen. Daar voel ik me uiteindelijk nog het beste in. Ik loop weer naar de keuken en haal mijn schouders op.
    "Geen idee. Ik dacht om eventueel te gaan kijken voor een nieuwe mobiel?"
    Ik leun tegen het aanrecht en volg zijn bewegingen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Mijn geld staat op Fedea, als ze haar aandacht van Atreyu af kan houden tenminste," Ik grinnik. 'Trey weet het al. Toen Fedea weg was merkte hij de ring op.' Antwoord ik. 'Maar ik denk dat Rey het het eerste ziet.'

    Madeline

    "Nou, stap in, Ariël," Ik grinnik. 'Ben jij dan mijn prins voor wie ik mijn stem opgeef?' Vraag ik terwijl ik plaats neem in de auto en mijn gordel zorgvuldig om doe.

    Atreyu

    Ze geeft me een kusje en verdwijnt in de slaapkamer. Als ze terug komt, heeft ze één van mijn boxers en t-shirts aan. Mijn wenkbrauwen gaan lichtjes omhoog. Dat is geen slimme zet van haar als ze ooit dit appartement nog uit wil komen.
    "Geen idee. Ik dacht om eventueel te gaan kijken voor een nieuwe mobiel?"
    Ik laat mijn ogen over haar lichaam glijden en moet de chocopot enkele keren opnieuw op tafel zetten omdat ik er steeds naast mik.
    "T-tuurlijk," antwoord ik. "Maar als je zo naar buiten gaat, dan zullen er mannen verblind worden. Door jou en door het feit dat ik hun ogen dicht sla," antwoord ik grinnikend. Ik leun tegen het aanrecht aan en keur haar grijnzend.

    Camargue

    "Trey weet het al. Toen Fedea weg was merkte hij de ring op. Maar ik denk dat Rey het het eerste ziet."
    Ik lach even en geef hem een kusje op zijn wang.
    "Rey? Echt waar?" vraag ik.
    Ik denk het niet. Rey zit vaak een beetje in zijn eigen wereld. Hij is soms zo stil dat ik niet eens merk dat hij er is. Al moet ik toegeven dat de dingen die hij dan wel zegt echt hilarisch, of diep zijn.

    Irial

    "Ben jij dan mijn prins voor wie ik mijn stem opgeef?"
    Ik stap zelf ook in voor ik antwoord geef.
    "Nou, je hebt me al en je stem ben je niet kwijt. Dus misschien ben ik wel geen prins," lach ik. "Misschien ben ik Sebastiaan of Botje."
    Ik grinnik even terwijl ik de sleutels in het contact stop en de motor laat draaien. Het geronk ervan draagt meteen een beetje tot mijn geluk bij.
    Ik hou van die auto.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik voel zijn ogen over mijn lichaam gaan en grinnik even. Dit was blijkbaar geen goed idee.
    "T-tuurlijk. Maar als je zo naar buiten gaat, dan zullen er mannen verblind worden. Door jou en door het feit dat ik hun ogen dicht sla."
    Ik sla mijn armen om mezelf heen en snuif de geur van zijn shirt op.
    "Mag ik het nog heel even aanhouden? Het ruikt zo lekker naar jou..."
    Lief kijk ik hem aan.
    "En ik loop graag zo rond. Zo voel ik me stoer."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Niet... niet te hard, anders is het seffens zichtbaar." Grinnikend kijk ik hem aan en druk mijn lippen op de zijne.
    "Zal niets van te zien zijn zo direct." beloof ik hem en kreun tegen zijn lippen aan, kus hem vurig terug.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.