• Hey iedereen:)

    Ik wilde ff wat vragen... Ben ik de enige die graag naar muziek uit games luistert?

    Hier zijn m'n favo's:

    Fate of the Unknown uit KH: Bbs

    Lullaby of Deserted Hell uit Touhou

    Bedankt voor 't lezen, en als je favorieten hebt, hoor ik 't graag:)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 12:38 ]


    'Sharon was here!'

    Alles van Silent Hill. Akira Yamaoka is mijn held.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Silent hill... Brrr...(Ik heb een zwak hart, dus ik kan slecht tegen horror)

    Ga ik zeker opzoeken:)


    'Sharon was here!'

    Waarschijnlijk ben je niet de enigste, zelf ben ik verslaaft aan de liedjes van disney tekenfilms XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Orichan schreef:
    Silent hill... Brrr...(Ik heb een zwak hart, dus ik kan slecht tegen horror)

    Ga ik zeker opzoeken:)

    Haha, ik hou van horror, maar ik krijg die game niet meer gedownload op mijn laptop :') Op m'n vorige laptop had ik het wel :c


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niet van games, maar wel van veel films. Vooral als Hans Zimmer gecomponeerd heeft, ben ik om ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Je bent Silent hill kwijtgeraakt?

    ahhhh nee! That sucks:(
    Maar bekijk t zo: ik ben elf 3 jaar op zoek geweest naar de game Kingdom Hearts II, bleek hij in de lokale mediamarkt te liggen voor 20 euro-_-"

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 11:56 ]


    'Sharon was here!'

    Vandersteen schreef:
    Niet van games, maar wel van veel films. Vooral als Hans Zimmer gecomponeerd heeft, ben ik om ;]


    Zimmer! Die ken ik ook! Hij maakte o.a. Davy Jones' Theme? Van POTC II?
    Of heb ik t mis?


    'Sharon was here!'

    Orichan schreef:
    (...)

    Zimmer! Die ken ik ook! Hij maakte o.a. Davy Jones' Theme? Van POTC II?
    Of heb ik t mis?

    Alle muziek van POTC 2 en 3 is van Zimmer. Nummer vier heeft ook nog een Spaanse gitarist erbij en nummer 1 is door de leerling van Zimmer gecomponeerd.
    Maar ook Gladiator, Sherlock Holmes (denk één en twee, maar dat weet ik niet zeker) en nog véél meer.
    John Williams is btw ook een goeie. Hij heeft LOTR, Star Wars (als het geen andere was, want ik raak altijd door de war met die science-fiction films) en Memoirs of a Geisha en nog een heleboel gedaan. O, en de eerste twee of drie van Harry Potter.
    Verder ken ik er niet veel, maar ik luister wel naar veel ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Vandersteen schreef:
    (...)
    Alle muziek van POTC 2 en 3 is van Zimmer. Nummer vier heeft ook nog een Spaanse gitarist erbij en nummer 1 is door de leerling van Zimmer gecomponeerd.
    Maar ook Gladiator, Sherlock Holmes (denk één en twee, maar dat weet ik niet zeker) en nog véél meer.
    John Williams is btw ook een goeie. Hij heeft LOTR, Star Wars (als het geen andere was, want ik raak altijd door de war met die science-fiction films) en Memoirs of a Geisha en nog een heleboel gedaan. O, en de eerste twee of drie van Harry Potter.
    Verder ken ik er niet veel, maar ik luister wel naar veel ;]

    M'n keyboard leraar's favo componist:)

    Ik vind sowiso dat OST's uit films en games ondergewaardeerd worden...
    Maar ja, Zimmer is idd geweldig:)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 12:06 ]


    'Sharon was here!'

    Ik wíst gewoon dat dit topic van jou was x'D.
    Ja, uit films; de soundtracks van Harry Potter! <3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Ik wíst gewoon dat dit topic van jou was x'D.
    Ja, uit films; de soundtracks van Harry Potter! <3.


    Jíj! Aragog! Hai:3!

    Harry Potter? Wat een verassing:p


    'Sharon was here!'

    Aragog schreef:
    Ik wíst gewoon dat dit topic van jou was x'D.
    Ja, uit films; de soundtracks van Harry Potter! <3.

    Is dat niet een beetje obvious, omdat dat erlangs staat? Sorry voor offtopic, maar ik zie wel vaker mensen dit soort reacties hebben, en dan denk ik: dat staat toch gewoon langs?!

    @Topicmaker: wie vind je leraar geweldig? Williams of Zimmer?


    Deep inside, I've never felt alive

    Vandersteen schreef:
    (...)
    Is dat niet een beetje obvious, omdat dat erlangs staat? Sorry voor offtopic, maar ik zie wel vaker mensen dit soort reacties hebben, en dan denk ik: dat staat toch gewoon langs?!

    @Topicmaker: wie vind je leraar geweldig? Williams of Zimmer?

    Hahaha, daar had ik niet eens naar gekeken joh :').


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Don't matter, dat off-topic gedeelte:)

    Maarre, m'n leraar vindt Zimmer awesome, Maar het zou me niks verbazen als hij Williams kent...

    Hij kan letterlijk een heel nummer naspelen na het 1 keer gehoord te hebben... Dan voel je je toch ook een groentje als leerling:P


    'Sharon was here!'

    Orichan schreef:
    Don't matter, dat off-topic gedeelte:)

    Maarre, m'n leraar vindt Zimmer awesome, Maar het zou me niks verbazen als hij Williams kent...

    Hij kan letterlijk een heel nummer naspelen na het 1 keer gehoord te hebben... Dan voel je je toch ook een groentje als leerling:P

    O, dat ligt er gewoon aan ofhoe muzikaal je bent. Sommige mensen kunnen dat, maar totaal niet noten lezen. Ik kan noten lezen, maar dat kan ik totaal niet (en ik speel al iets van acht jaar piano).
    O, trouwens, wie ik ook erg vet vind, is Alexander Desplat (o.a. componist van de laatste twee Harry Potter's). Ik. vond het wel jammer dat ie het hele HP-deuntje had weggelaten...


    Deep inside, I've never felt alive