• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Volgens mij wordt dit de beste pizza ooit." Ik kijk even op van zijn handen en steek mijn duim op.
    "Maar natuurlijk, is ook logisch met ons goede teamwerk." Glimlachend kijk ik hem aan en gooi nog wat zout over het deeg heen en vul een glas met water, gooi het over het deeg heen en kijk Rey dan glimlachend aan.
    "Goed bezig hoor," moedig ik hem grinnikend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Maar natuurlijk, is ook logisch met ons goede teamwerk. Goed bezig hoor."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Dat is omdat ik zo'n mooie- ik bedoel, goede lerares heb."
    Lachend blijf ik verder kneden.

    [Ik ga ook slapen (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Welterusten, x]

    Faye
    "Dat is omdat ik zo'n mooie- ik bedoel, goede lerares heb." Ik streel met mijn hand langs zijn wang en kijk hem lachend aan.
    "Goede lerares?" vraag ik lachend en kijk even naar het deeg.
    "Is wel goed zo hoor, nu even dertig minuten laten rijzen."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Camargue

    "Het is niet jouw schuld. We zijn nu samen daar gaat het toch om?"
    Ik schud mijn hoofd tegen zijn borstkas aan. Het doet pijn te horen dat hij het er ook zo lastig mee heeft en dat ik het waarschijnlijk alleen maar erger maak.
    "Ik ken je lang genoeg om te weten dat je niet zomaar initiatief neemt," piep ik. "Het is mijn schuld."
    Ik trek hem nog wat steviger tegen me aan. Nu kan ik even niet dankbaar zijn voor de tijd die ons nog rest.

    Irial

    "Ik vind het goed."
    Ik loop gewillig achter haar aan als ze me een winkeltje binnen sleurt. Nouja, winkeltje. Er staan meubels zover het oog reikt.
    "Dit is geen kledingzaak," lach ik. "Tenzij je een lampenkap wilt aantrekken."
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en lik over mijn piercing als ik het me begin in te beelden. Het zou een nieuwe trend kunnen worden.

    Atreyu

    "Ik weet het, Trey, ik weet het."
    Ik voel hoe ze een kusje op mijn lippen drukt, maar het lijkt even alsof ik gevangen zit in mijn eigen lichaam. Het lukt me niet erop te reageren.
    Was ik nou echt van plan iets te doen dat ze niet wilde?
    Ik hoor Fedea iets zuchten en vervolgens bevind ik me op mijn bed. Al snel voel ik haar warme lichaam tegen het mijne. Ze rilt.
    Wat als ze bang is van me? Wat als ik haar echt pijn gedaan heb?
    Ik voel mijn maag keren, alsof iemand er met een ijskoude hand in knijpt en er vervolgens een knoop probeert in te leggen. Ik word misselijk van wat ik net gedaan heb.
    "Ik hou van je."
    "Het spijt-"
    Verder kom ik niet. Gelukkig was ik ondertussen bezig geweest haar zacht van me af te duwen en kan ik nu naar de wc sprinten. Ik ben er net op tijd voor mijn hele ontbijt naar boven komt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik streel over haar haren enprobeer delf ook tot rust te komen. 'Laten we maar naar huis gaan? ' ' stel ik voor ik kijk haar aan. 'Dit is NIET jou fout. ' herhaal ik.

    Madeline

    Ik glimlach. 'Dit is sneller. Als we naar de anedere uitgang gaan dan zijn we bij de kleding winkeltjes die ik leuk csnd.' Leg ik hem uit.

    Camargue

    "Laten we maar naar huis gaan? Dit is niet jouw fout."
    Het kalmeert me een beetje, hoe hij zijn hand door mijn haren haalt. Ik kijk hem voorzichtig aan en probeer op te houden met huilen. Het heeft geen nut, we kunnen er toch niks meer aan veranderen nu.
    Ik ben het er absoluut niet mee eens dat dit niet mijn fout zou zijn, maar ik besluit niet met hem in discussie te gaan. Dat is het laatste dat ik nu wil.
    "Kunnen we buiten blijven?" vraag ik zacht. Ik heb geen zin om tussen vier muren te zitten. Dan komen de gedachten toch weer op me af. Ik moet genieten, van het mooie weer, van Liam, van wat me nog rest.

    Irial

    "Dit is sneller. Als we naar de andere uitgang gaan dan zijn we bij de kleding winkeltjes die ik leuk vind."
    Ik kijk haar aan en moet lachen. Ze is slim. Ik vind het geweldig. Als er iets is dat ik absoluut niet aantrekkelijk vind, dan zijn het domme mensen, leuke snoet of niet.
    "Kunnen we eerst hier even kijken?" vraag ik zacht. "Nu we hier toch zijn..."
    Ik hou haar hand nog steeds vast, en loop langzaam tussen de meubels door.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    'Goed dan blijven we buiten. ' ik neem haar hand vast en loop met haar richting het grasveldje. daar trel ik haar op de grond om jwqr dicht tegen me aan te drukken

    Madeline

    Ik glimlach. 'Prima. Waar wil je eerst naar kijken? '

    Fedea

    "Het spijt-"
    Geschrokken kijk ik op wanneer hij naar de badkamer rent en ik hoor zo al wat hij aan het doen is. Lipbijtend ga ik naast hem staan en zak door mijn hurken. Bezorgd leg ik een arm om hem heen.
    "Trey," fluister ik zacht.
    "Het is niet jouw fout. Ik had moeten beseffen dat je zoiets nooit zou doen."
    Mijn hand streelt door zijn haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Goed dan blijven we buiten."
    Liam trekt me aan mijn hand mee naar een grasperkje. Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht als hij me naast zich op de grond trekt en tegen zich aan houdt. Ik vlei me tegen hem aan met mijn hoofd op zijn borstkas. Het geluid van zijn hartslag is even, steeds weer dezelfde cadens.
    "Ik vraag me af hoe anders het geweest was mocht ik dit niet zijn," zucht ik. "Ik was waarschijnlijk hoe dan ook samen met jou weg gelopen," fantaseer ik luidop.

    Irial

    "Prima. Waar wil je eerst naar kijken?"
    Ik hoef er niet lang over na te denken. Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht.
    "Bedden," zeg ik vastberaden.
    Ik blijf even staan en trek Madeline naar me toe. Het kan me niet schelen dat mensen ons kunnen zien.
    "Zouden we ze mogen uitproberen?" fluister ik lachend in haar oor.

    Atreyu

    "Trey." Ik schrik op als ik haar stem hoor, hoe zacht die ook mag klinken. "Het is niet jouw fout. Ik had moeten beseffen dat je zoiets nooit zou doen."
    Ik schud zachtjes mijn hoofd. Het is wel mijn schuld. Ik had moeten opletten wat ik deed, of op z'n minst opletten wat ik zei. En toch is het vreemd dat ze plots zo angstig werd. Voorzichtig kijk ik op. Ik besluit eerst op te staan, door te spoelen en vervolgens mijn mond te spoelen met wat mondwater. Ik neem Fedea aarzelend bij de hand en trek haar mee naar bed. Ik ga gewoon op de rand zitten en hou haar hand vast.
    "Fé," zeg ik zacht. "Heeft iemand je ooit..." Ik moet even pauzeren omdat ik mijn maag weer voel keren. Ik sluit mijn ogen en ril terwijl ik de gedachte weg dwing. "...pijn gedaan?" maakt ik zacht mijn zin af.
    Ik hoop dat ze snapt wat ik bedoel. En als het antwoord ja is, dan zoek ik die klootzak op om hem de nek om te wringen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Fé, heeft iemand je ooit...pijn gedaan?"
    Ik ga naast hem op het bed zitten en staar naar onze handen. Ik schud zacht mijn hoofd.
    "Nee."
    Ik laat mijn haren voor mijn gezicht hangen en sluit mijn ogen even. Na een tijdje kijk ik Trey aan met een angstige blik.
    "Hij kreeg er de kans niet voor," zeg ik met bevende stem.

    [Sorreh, couldn't help it :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nee. Hij kreeg er de kans niet voor."
    De opluchting die ik enkele seconden voelde, verdwijnt als sneeuw voor de zon. Ik voel de oprispingen weer komen, maar weet het onder controle te houden. Ik trek haar zachtjes tegen me aan en streel haar haren. Ik hou haar vast maar geef haar de ruimte zichzelf los te maken mocht ze dat willen. Langzaam ga ik met haar achterover liggen.
    "Wil je het me vertellen?" vraag ik zo rustig mogelijk. Mijn stem beeft en is amper hoorbaar. Ik wil het niet weten, maar ik wil haar de kans geven haar verhaal te doen. Ik zou er hoe dan ook niet anders door gaan denken over haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wil je het me vertellen?"
    Ik denk even na, maar knik dan zacht. Ik leg me tegen hem aan en klamp me aan hem vast.
    "Het was- Het was een tijdje voor ik je kende. Enkele weken, hooguit 5," zeg ik zacht.
    "We waren weggeweest met de klas, naar een fuif in het dorp, en op een bepaald moment was ik iedereen kwijt en-"
    Ik voel de tranen in mijn ogen springen.
    "Volgens mij was hij 19, en hij zag dat ik panikeerde en wilde me naar huis brengen. Als mijn leerkracht toen niet net de straat was ingelopen..."
    Ik sluit mijn ogen en verberg mijn gezicht in zijn hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Meade schreef:
    [Welterusten, x]

    Faye
    "Dat is omdat ik zo'n mooie- ik bedoel, goede lerares heb." Ik streel met mijn hand langs zijn wang en kijk hem lachend aan.
    "Goede lerares?" vraag ik lachend en kijk even naar het deeg.
    "Is wel goed zo hoor, nu even dertig minuten laten rijzen."


    Rey

    "Goede lerares? Is wel goed zo hoor, nu even dertig minuten laten rijzen."
    Ik grinnik.
    "Oke. Nog iets, of mag ik even pauzeren?"
    Ik was de bloem van mijn handen met wat water, en haal ook het witte spul van haar gezicht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik glimlach en blijf door haar haren strelen. 'We moeten daar niet te veel over nadenken. We maken ons zelf alleen maar gek daarmee. ' prevel ik en sluit mijn ogen tegen de zon

    Madeline

    Ik schiet in de lach. 'Ik denk dat ze dat hier niet zo op prijs zullen stellen. ' grijns en kus hem. 'Of we moeten het beste gelijk kopen? '

    Atreyu

    "Het was- Het was een tijdje voor ik je kende. Enkele weken, hooguit 5. We waren weggeweest met de klas, naar een fuif in het dorp, en op een bepaald moment was ik iedereen kwijt en- Volgens mij was hij 19, en hij zag dat ik panikeerde en wilde me naar huis brengen. Als mijn leerkracht toen niet net de straat was ingelopen..."
    Ik luister vol afschuw naar wat ze me vertelt. Die jongen zou dus hooguit een jaar ouder zijn dan mij. Wie doet nou zoiets? Ik heb ook met heel wat meisjes het bed gedeeld, maar die wilden het allemaal zelf. Als een meisje nee zegt, dan respecteer je dat toch? Ik zucht en wrijf nog steeds over haar haren.
    "Het spijt me, Fé," zeg ik zacht. "Ik beloof je dat ik niemand je nog wat laat aandoen. Je hebt mijn woord, prinses."
    Ik schrik ervan, hoe plechtig die woorden klinken. Zo had ik het helemaal niet in gedachten. Maar het maakt niet uit, de intentie blijft dezelfde. Mocht het nodig zijn, dan zou ik eerst voor haar veiligheid kiezen in plaats voor die van mij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.