• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    Nog voor ik haar hand goed en wel op mijn onderbuik voel, heb ik hem in de mijne en verstrengel onze vingers.
    "Wat ben je van plan?" fluister ik ondeugend.
    Grijnzend kijk ik haar aan, en druk plagerige kusjes op haar lippen.
    Voor ze kan antwoorden, plaats ik mijn lippen vurig op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat ben je van plan?" Vrijwel meteen wil ik antwoord geven, maar voel hoe hij zijn lippen dan vurig op de mijne drukt. Zachtjes knijp ik in zijn hand en druk me iets dichter tegen hem aan. Zijn kruis tegen het mijne gedrukt. Met mijn tong lik ik uitdagend langs zijn lippen en voel mijn hart als een bezetene in mijn keel kloppen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Geweldig," maakt ze mijn zin af.
    Ik knik terwijl ik haar hand door mijn haren voel, maar toch vind ik het woord "geweldig" niet toereikend.
    Het duurt even voor we beiden op adem zijn gekomen, en wanneer Fedea zich dicht tegen me aanvleit dreigt de mijne weer even te stokken. Haar zachte lippen strelen de mijne.
    "Ik hou van je," fluistert ze terwijl haar vingers tussen de mijne glijden.
    Ik kijk haar glimlachend in de ogen en druk mijn lippen nog even op de hare.
    "Ik hou van jou," antwoord ik hees. Gewoon 'Ik hou ook van jou' is gewoon niet voldoende. Ik haal een hand door haar zachte haren en lig haar liefdevol aan te kijken.
    "Niet dat ik klaag, maar wij hebben echt abnormaal veel seks," lach ik.

    [Ik reageer zo meteen met Cam en Iri, maar ik moet even weg.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik hou van jou."
    Met een verliefde blik kijk ik hem aan.
    "Niet dat ik klaag, maar wij hebben echt abnormaal veel seks."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Maar het is dan ook abnormaal geweldig, niet?"
    Ik druk kleine kusjes op zijn lippen en kijk hem dolgelukkig aan.
    "Maar als je niet meer wilt..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    Ik wikkel mijn armen om haar heen, en belaad haar gezicht met kusjes.
    "Ik wil je," fluister ik hees, en kijk haar opgewonden in de ogen.
    Op de tast ga ik op zoek naar een condoom en druk mijn lippen weer ruw op de hare. Zacht draai ik haar om zodat ik boven haar kom te hangen. Mijn tong likt uitdagend over haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Maar dan moet ik je denk ik wel met minstens tien paar jongens ogen delen."
    Ik haal mijn schouders op en kijk hem glimlachend aan.
    "Zolang het maar ogen zijn, is er niks mis, toch?" antwoord ik zacht. "En jij bent de enige op wie ik mijn oogjes gericht houd," voeg ik er nog liefjes aan toe.
    Ik heb er helemaal geen behoefte aan naar andere jongens te kijken, laat staan met ze te flirten als ik daar de kans toe krijg.

    Irial

    "Ja ja, you wuv me maar valt me wel zomaar aan met scheerschuim. Nou schiet maar op."
    Ik sta haar onschuldig aan te kijken en salueer haar dan even.
    "Ja, baas!" roep ik lachend terwijl ze terug naar mijn kamer loopt. Ik schud lachend mijn hoofd en scheer me verder tot mijn huid zo glad is als babybilletjes.
    Met mijn handdoek om mijn middel, loop ik naar de slaapkamer, waar ik alvast een boxershort aan trek en het shirt dat ik net gekozen had. Zo loop ik de kast in.
    "Lukt het?" lach ik nog een keer.

    Atreyu

    "Maar het is dan ook abnormaal geweldig, niet? Maar als je niet meer wilt..."
    Ik word bijna gek van de kleine kusjes die ze tussendoor op mijn lippen plaats. Rustig laat ik mijn handen over haar rug glijden.
    "Daar heb je helemaal gelijk in," fluister ik glimlachend tegen haar lippen aan, terwijl ik bijna verdrink in haar ogen. "En alsof ik jou kan weigeren," voeg ik er nog zacht aan toe.
    Ik bijt zachtjes op haar onderlip en kus haar dan heel teder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik glimlach en knik. 'Ja, en anders maak ik ze wel duidelijk dat je bij mij hoort.' Ik kus haar wang en grinnik. 'Misschien iets minder duidelijk dan jij deed bij de italiaan.' Ik plaag haar maar. Het was schattig dat zo jaloers was.

    Madeline

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee. Je hebt zoveel om uit te kiezeb dat het onmogelijk lijkt. Glimlach ik en pak een spijkerbroek. 'Deze?' Stel ik voor. 'Ohja ik vind trouwens dat jij nu mijn kleren mag uitkiezen. ' ik wilde wel zien wat hij zou pakken.

    Camargue

    "Ja, en anders maak ik ze wel duidelijk dat je bij mij hoort. Misschien iets minder duidelijk dan jij deed bij de Italiaan."
    Ik moet blozen bij die laatste zin. Ik weet dat ik overdreven gereageerd heb, maar dat mens was te opdringerig. Ik lach zachtjes en bijt even op mijn onderlip.
    "Dat mag ik vast nog lang aanhoren?" vraag ik. Ik slik even als ik besef dat "lang" in ons geval een wel zeer relatief begrip is. Voor ik er verder kan over nadenken schud ik mijn hoofd. "Hoe zou jij het dan aanpakken, meneer subtiel?" grinnik ik.

    Irial

    "Nee. Je hebt zoveel om uit te kiezen dat het onmogelijk lijkt." Ondertussen neemt ze toch een spijkerbroek die ze me voorhoudt.
    "Deze?"
    Ik knik enthousiast en ritst de broek uit haar handen om ze snel aan te doen. Welke schoenen ik zal dragen is niet moeilijk, natuurlijk ga ik voor mijn eeuwige all stars. Ik trek snel sokken aan en doe vervolgens de afgetrapte schoenen aan.
    "Ohja ik vind trouwens dat jij nu mijn kleren mag uitkiezen," zegt Madeline ondertussen. Ik kijk haar glimlachend aan terwijl ik mijn veters dicht knoop. Die uitdaging ga ik graag aan. Als ik klaar ben, loop ik naar haar sporttas met kleren in. Ik leg enkele dingen netjes op het bed en kom uiteindelijk tot de combinatie van een wit met zwart gestreept jurkje, een rood riempje, rood jasje en een paar hele leuke rode schoentjes die ze vaker moet dragen.
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Wat denk je?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Hoe zou jij het dan aanpakken, meneer subtiel?" Ik glimlach en trek haar naar me toe. 'Ik zou je op een vrij speciale manier kussen denk ik.' Het gemeentehuis komt steeds dichterbij en ik word lichtjes nerveus.

    Madeline

    "Wat denk je?" Ik ga achter hem staan en glimlach. 'Ik vind het écht heel leuk.' Deel ik hem mee en pak het van het bed. 'Ik ga me dan denk ik maar aankleden.' Ik trek mijn lingerie al vast aan.

    Camargue

    "Ik zou je op een vrij speciale manier kussen denk ik."
    Ik moet even lachen en schud mijn hoofd.
    "Dus toch een beetje zoals ik bij de Italiaan deed, niet?" grinnik ik.
    Ik merk hoe hij een beetje nerveus wordt, en wrijf zachtjes met mijn duim over de rug van zijn hand terwijl ik geruststellend naar hem lach. Ik begrijp niet echt waarom hij nerveus is, maar ik wil hem wel troosten.
    "Het komt wel goed," zeg ik zacht.

    Irial

    "Ik vind het écht heel leuk. Ik ga me dan denk ik maar aankleden," zegt ze.
    Met een glimlach ga ik op het bed zitten en kijk hoe ze haar lingerie aan doet. Mijn handen jeuken en ik doe mijn best om ze thuis te houden.
    "Misschien ben ik toch vrouwelijker dan ik wil toegeven," lach ik. Ik denk even na en schud mijn hoofd. Nee, vrouwelijk ben ik absoluut niet. "Of ik weet gewoon waar mijn meisje mooi mee staat," voeg ik er iets zachter aan toe.
    Volgens mij zou ik haar overal mooi in vinden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ik wil je." Ik word opgewonden van zijn hese stem en beantwoord gewillig zijn kus. Ik voel hij hij me iets omdraait, maar ga gewoon verder en laat onze tonen een spelletje met elkaar spelen. Even breek ik de kus af om naar adem te happen en druk daarna mijn lippen in zijn hals om er zachtjes te bijten en daarna kusjes op te drukken.
    "Neem me," fluister ik zachtjes terug in zijn oor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    Ik glimlach en loop hand in hand met Camargue het gemeentehuis binnen. Ik kwam hier eigenlijk nooit dus waar we naar toe moeten? Geen idee. 'Weet jij waar we moeten zijn?' Fluister ik haar toe.

    Madeline

    "Of ik weet gewoon waar mijn meisje mooi mee staat," Ik glimlach als hij Mijn meisje zegt en ga zitten op de schoentjes aan te doen. Ik had voor mijn leeftijd en lengte vrij kleine voeten. Opzich niet vervelend maar ik voelde me daardoor soms wel een beetje een klein kind.

    Fedea

    "Daar heb je helemaal gelijk in. En alsof ik jou kan weigeren."
    Ik giechel zachtjes en leg mijn armen om zijn hals.
    "Je bent echt veel te lief," zeg ik en beloon hem met een kusje.
    Ik kruip helemaal tegen hem aan en zucht verliefd.
    "Kan het nog perfecter zijn?"
    Liefdevol kijk ik hem aan en verstrengel onze vingers.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Neem me."
    Ik grijns lichtjes en doe een condoom aan. Liefdevol druk ik mijn lippen op de hare en ga voorzichtig bij haar naar binnen. Een kreun ontsnapt mijn mond, en opgewonden kijk ik haar aan.
    Ik verstrengel onze vingers en beweeg zacht mijn heupen tegen de hare aan.


    [Ik ga leren (: xx]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Weet jij waar we moeten zijn?" fluistert Liam als we in het gemeentehuis zijn.
    Ik schud mijn hoofd en kijk even om me heen. Ach, maar één manier om er achter te komen, toch? Ik loop naar de balie en wacht geduldig tot de receptioniste tijd voor me heeft.
    "Hallo," zeg ik vriendelijk. "Wij willen trouwen, bij wie kunnen we daarvoor terecht?"
    De vrouw wijst me door naar de tweede wachtzaal op het eerste verdiep. Ik bedank haar en trek Liam achter me aan. Het valt wel mee, er zitten slechts twee koppels voor ons.

    Irial

    Het is me al eerder opgevallen dat Maddie kleine voetjes heeft, maar in die schoenen komen ze nog meer tot hun recht. Ik vind het elegant, dat ze zulke kleine voeten heeft, erg vrouwelijk.
    "Je lijkt wel weg gelopen uit een film," glimlach ik.
    Het is echt zo. Ze lijkt net het type girl-next-door waar elke jongen voor zou vallen. Ze ziet er schattig uit, en aanspreekbaar.
    En ze is helemaal van mij.

    Atreyu

    "Je bent echt veel te lief. Kan het nog perfecter zijn?" zucht ze verliefd.
    Ik grinnik even terwijl ik een hand door haar haren haal. Volgens mij zou dit tafereel er voor een buitenstaander zo cliché uitzien. Volgens mij zou ik dat zelf ook vinden mocht ik een ander koppel zo aantreffen, maar nu? Nee. Het voelt alsof het zo hoort te zijn.
    Als antwoord op haar vraag, druk ik mijn lippen zachtjes op de hare.
    Ik zou hier nog uren kunnen blijven liggen.
    "Je bent mijn eeuwigheid, Fé," fluister ik.

    [Niet om me te moeien, maar je weet toch dat Rey als Fauniel zijnde met losse flodders schiet he? :') Als de Koninginnen niet zwanger kunnen worden, dan kunnen de Koningen ook niemand zwanger maken.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.