• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik poets vlug mijn tanden kijk even in de spiegel en vind dat ik er mee door kan gaan. Ik pak mijn portomonee, telefoon en sleutels voor ik de deur achter me dicht trek opweg naar Cam.

    Madeline

    Ik ga de kast in en zucht. Ik wil zo graag ook zo'n prachtige inloop kast. Niet dat ik daar genoeg kleren voor hem maar het idee is erg leuk. Ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Mijn oog valt op een stapel shirts. Daar begin ik dus.

    Faye
    "Ik vroeg me af wat je dan nog wilde doen voor het douchen. Ik wil ook nog iets doen, in plaats van wachten tot het tijd is om de pizza te maken." Hij spreekt de woorden langzaam en luid uit. Ik frons mijn wenkbrauwen even en grinnik.
    "Ja, dankje, zo snap ik het veel beter." Ik druk mijn lippen op de zijne en draai dan de vraag om.
    "Wat zou jij dan willen doen tot het tijd is om pizza te maken?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ja, dankje, zo snap ik het veel beter. Wat zou jij dan willen doen tot het tijd is om pizza te maken?"
    Ik grijns even.
    "Ik denk dat ik daarnet al een voorproefje aan het geven was, niet?"
    Kriebelend glijden mijn vingers weer over haar lichaam terwijl ik liefdevol mijn lippen op de hare druk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Hoe bedoel je?" vraagt ze.
    Mijn ogen zijn gefixeerd op haar lippen, haar lip waar ze op bijt. Ik slik even.
    "Al die-"
    Ik kreun als ze zich over mijn erectie laat zakken. Mijn ogen schieten omhoog en kruisen haar blik. Vervolgens kijk ik toe hoe ze haar hoofd achterovergooit. Zelfs visueel is de seks lekker met haar.
    "Dat dus," weet ik nog uit te brengen voor ze haar lippen op de mijne drukt. Ik duw haar wat dichter tegen de muur zodat ik één hand van haar kont kan halen. Ik laat mijn vingers naar boven glijden zodat ik haar borst kan masseren.
    Ik bijt zachtjes op haar onderlip terwijl ik haar langzaam begin te neuken.

    Camargue

    Wanneer ik op de gang kom en de deur dicht trek, doet Liam net hetzelfde.
    "Mooie timing," zeg ik met een brede lach.
    Ik leun een beetje tegen mijn deur terwijl ik kijk hoe hij naar me toekomt. Zelfs de manier waarop hij loopt is sexy. Dat kan ook haast niet anders, na een aantal eeuwen rond gelopen te hebben, kan je dat bijna niet anders dan gracieus doen.
    "Oh," zeg ik als hij bij me is en de geur van zijn aftershave in mijn neusgaten dringt. "Je ruikt lekker.

    Irial

    Het warme water stroomt over mijn rug zodra ik de douche instap en ik zucht genietend. Mijn haar hoef ik vandaag niet te wassen, dat heb ik gisteren gedaan. Ik zeep me helemaal in en spoel me af. Dan zet ik de douche uit en droog mezelf af. Ik sla mijn handdoek om mijn middel en wrijf de spiegel schoon zodat ik mezelf er in kan zien.
    Scheren moet ik wel vandaag.
    Met een zuchtje begin ik er aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Al die-"
    Zijn kreun gaat door me heen en ik ril even.
    "Dat dus."
    Een mengeling van een grom en een kreun verlaat mijn mond wanneer hij mijn borst masseert. Ik lik zacht over zijn lippen wanneer hij me begint te neuken, en ik klem mijn benen zo stevig mogelijk om zijn middel om hem dieper te voelen.
    "Ik heb je nog niet horen klagen," fluister ik hijgend tegen zijn lippen aan.
    Ik grijns zachtjes en kijk opgewonden in zijn mooie ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Oh, Je ruikt lekker." Ik glimlach naar haar. 'Stink ik anders? Het is trouwens maar aftershave.' Grinnik ik. 'Je ziet er mooi uit, en je draagt parfum.' Ik had een kus op haar hoofdgedrukt waardoor de lucht goed te ruiken was. 'Lekker.'

    Madeline

    Ik zit in de kleermakers zit op de grond en heb allemaal broek, shirts, vesten en schoenen om me heen. Ik zucht. Ik kan gewoon niet kiezen. Met twee shirts loop ik de badkamer in waar Irial zich net aan gescheren is. 'Welke heb je liever?' Vraag ik en hou ze allebei omhoog.

    Faye
    "Ik denk dat ik daarnet al een voorproefje aan het geven was, niet?" Ik geef een instemmend knikje en wanneer zijn vingers over mijn lichaam glijden gaat er een rilling door mijn ruggengraat.
    "Klinkt als een redelijk goed en tijdvullend idee." Ik druk mijn lippen willend op de zijne en bijt zachtjes op zijn onderlip. Mijn vingers laat ik langs zijn armen glijden en druk hem met mijn benen iets dichter tegen me aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Klinkt als een redelijk goed en tijdvullend idee."
    Ik grijns lichtjes en kus haar terug. Haar lichaam drukt tegen het mijne, en langzaam laat ik weer een vinger bij haar naar binnen glijden. Ik druk mijn lippen in haar hals en snuif de geur op van haar natte haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik voel zijn lippen in mijn hals en het feit dat hij weer een vinger bij me binnen brengt zorgen ervoor dat ik compleet gek word en mijn ogen sluit. Een aantal kreunen verlaten mijn lippen en zachtjes mompel ik zijn naam, waardoor ik mijn lippen op de zijne druk om het te smoren. Ik laat mijn handen door zijn natte haren glijden en volg met mijn vingers zijn ruggengraat.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Ze klemt haar benen zo hard om mijn middel dat het pijn doet aan mijn heupen, maar wel op een leuke manier.
    "Ik heb je nog niet horen klagen," fluistert ze hijgend.
    Ik trek mijn wenkbrauwen grinnikend op en kus de grijns van haar gezicht.
    Hoe kan ik hier nu iets over te klagen hebben? Ze is fantastisch heerlijk. Ik stoot iets harder en breng mijn lippen naar haar sleutelbeen om zachtjes op haar huid te zuigen.

    Camargue

    "Stink ik anders? Het is trouwens maar aftershave. Je ziet er mooi uit, en je draagt parfum. Lekker."
    Ik lach even en schud mijn hoofd terwijl ik mijn kleine vingertjes tussen die van hem laat glijden.
    "Dat bedoelde ik niet, Liam. Je ruikt altijd heerlijk. Maar het valt niet te helpen, meisjes houden gewoon van de geur van aftershave of mannendeo."
    Ik druk nog een kusje op zijn lippen en trek hem dan achter me aan.

    Irial

    Ik snijd bijna in mijn vel als Madeline onverwachts de badkamer binnen komt, maar ik heb geluk. Voor de zekerheid laat ik mijn scheermes even zakken terwijl ik naar haar kijk.
    "Welke heb je liever?" vraagt ze terwijl ze twee shirts omhoog houdt.
    Ik twijfel zelf ook even. Van die ene wist ik niet eens meer dat ik die in mijn kast liggen had.
    "Die blauwe," zeg ik dan met een glimlachje. "Lukt het anders een beetje?" grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Dat bedoelde ik niet, Liam. Je ruikt altijd heerlijk. Maar het valt niet te helpen, meisjes houden gewoon van de geur van aftershave of mannendeo." Ik glimlach nadat ze me kuste. 'Goed om te weten.' Ik knijp zacht in haar hand en begeleid haar zo naar mijn auto die om de hoek staat.

    Madeline

    "Die blauwe, Lukt het anders een beetje?" Ik glimlach. 'Niet bepaald, je hebt meer kleren dan ik heb meneer.' Grinnik ik en kijk even naar hem. 'Staat leuk.' Ik wijs naar zijn gezicht vol scheerschuim.

    Rey

    Voorzichtig breng ik een tweede vinger bij haar naar binnen en bijt zacht op haar onderlip. Mijn andere hand masseert zacht haar borst, en mijn lippen zijn op de hare gedrukt.
    Mijn eigen opwinding neemt ook duidelijk zichtbaar toe, maar ik negeer het even. Eerst wil ik haar laten genieten.

    Fedea

    Ik kreun wanneer hij iets harder stoot.
    "Trey," mompel ik opgewonden.
    Ik laat mijn hoofd tegen de muur rusten en bijt op mijn lip.
    Mijn heupen kronkelen mee op zijn ritme, ik wil er alles aan doen hem zo diep mogelijk te voelen en er volledig van te genieten. Ik neem zijn gezicht in mijn handen zodat ik hem passioneel kan kussen, om mijn luide gekreun te smoren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Goed om te weten."
    Ik vervloek mezelf even als ik giechel als een tiener wanneer hij in mijn hand knijpt. Wat was dat nou?
    Wanneer ik besef dat hij naar de auto loopt, blijf ik staan.
    "Het centrum is tien minuutjes wandelen, kunnen we alsjeblieft te voet? Het is zo'n prachtig weer," zeg ik zachtjes.
    Ik laat mijn ogen naar de blauwe lucht glijden waar geen wolkje te bespeuren is. De zon's stralen toveren een lach op mijn gezicht.

    Irial

    "Niet bepaald, je hebt meer kleren dan ik heb meneer."
    Ik kijk haar verontschuldigend aan en weet even niet wat antwoorden. Ik heb inderdaad schandalig veel kleren voor een jongen.
    "Staat leuk," zegt ze dan terwijl ze naar mijn gezicht wijst.
    Ik zet mijn hand in mijn zij en kijk even in de spiegel en dan weer naar haar.
    "Vind je? Ik twijfelde er al over. Zal ik zo meegaan dan?" vraag ik zo serieus mogelijk. "En als je wil kunnen we in het nieuwe huis ook een wel een paar flinke schappen voor jouw kledij voorzien.

    Atreyu

    Hoe dieper ik in haar glijdt, niet alleen door mijn toedoen, hoe meer opgewonden ik word. Plots heeft Fedea mijn gezicht in haar handen en drukt ze haar lippen passioneel op de mijne.
    Maar al te graag beantwoord ik die kus met een gelijkwaardige passie.
    Ik vertraag het tempo wat, maar stoot iets harder zodat ik het wat langer vol kan houden dan net.
    "Fé," zucht ik tegen haar lippen aan terwijl ik voel hoe ik nog harder word. Haar warme lichaam is zo dicht tegen het mijne dat ik haar ademhaling tegen mijn borstkas voel. Bijna automatisch nemen mijn longen hetzelfde onregelmatige ritme aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Fé."
    Ik ril van opwinding en kreun telkens hij langs mijn gevoelige plekje wrijft.
    "Trey," zucht ik zacht.
    Zo opgewonden ben ik nog nooit geweest. Die jongen maakt me gewoon helemaal gek. Ik span even de spieren in mijn vagina wat op om zijn erectie extra te masseren. Ik heb geen flauw idee waar dit vandaan komt, maar als het van mij afhangt, stoppen we niet zomaar bij het eerste orgasme. Ik kras lichtjes met mijn nagels over zijn borstkas en voel mijn ademhaling versnellen. Ik mompel zijn naam nog een keer en weet dat mijn hoogtepunt dichterbij is dan gewenst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Het centrum is tien minuutjes wandelen, kunnen we alsjeblieft te voet? Het is zo'n prachtig weer," Ik knik. 'Tuurlijk, ik dat alleen dat je op die schoenen bijna niet zou kunnen lopen.' Geef ik schaapachtig toe terwijl ik draai en met haar richting het centrum loop.

    Madeline

    "En als je wil kunnen we in het nieuwe huis ook een wel een paar flinke schappen voor jouw kledij voorzien." Ik grinnik en knik. 'Tuurlijk alleen denk ik dan niet dat ik je ga kussen, straks zit het op mij. En trouwens ik heb niet eens genoeg kleren om die kast van je te vullen.' Lach ik.