• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Het spijt me, Fé. Ik beloof je dat ik niemand je nog wat laat aandoen. Je hebt mijn woord, prinses."
    Ik knik zachtjes en vlei me tegen hem aan.
    "Ik wil ook niet aangeraakt worden door iemand anders, buiten jij," fluister ik.
    Ik sluit mijn ogen.
    "Nooit, nooit, nooit. Niet in geen duizend jaar."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "We moeten daar niet te veel over nadenken. We maken ons zelf alleen maar gek daarmee."
    Ik houd even mijn mond. Hij heeft een punt. Maar tegelijk. Dit is het enige dat we hebben, ons fantasie. Ik wil graag weten wat er gebeurd was als ik dit niet was geweest. Gezien die kans er niet is, waarom zou ik het dan niet met fantasie mogen opvullen.
    "Vind je het geen mooie gedachte?" vraag ik stil. "Jij en ik, samen op de vlucht. We hadden een huisje bij de zee kunnen bouwen. En ik had elke dag naar schelpen gevist om kettingen te maken die we konden verkopen. Je was een geweldige vader geweest," fluister ik.
    Ik voel opnieuw de tranen branden, maar dit keer omdat ik zeker weet dat ik toen eerder met hem samen was geweest.

    Irial

    "Ik denk dat ze dat hier niet zo op prijs zullen stellen. Of we moeten het beste gelijk kopen?"
    Tussendoor kust ze me even.
    Ik grinnik en schud mijn hoofd. Ik kijk even rond om mijn blik weer bij haar te laten eindigen.
    "Je hebt gelijk. Wat moeten we nou met vijf bedden?" lach ik.
    Ik laat haar langzaam los en trek haar terug mee aan haar hand.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [I'm off ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu


    "Ik wil ook niet aangeraakt worden door iemand anders, buiten jij. Nooit, nooit, nooit. Niet in geen duizend jaar."
    Ik geniet ervan hoe ze zich tegen me aan vleit. Ze vertrouwt me wel. Natuurlijk doet ze dat. Ik maak een sussend geluid en druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Niemand anders zal je ook aanraken, al is het maar omdat ik stiekem zo jaloers ben dat ik hem achteraf wat aandoe als jij het niet ziet," geef ik toe. "Ik ben alleen zo kalm als jij in de buurt bent," beken ik nog.
    Ik grinnik even als ik me die laatste zin herinner.
    "En ik hoop dat je ze na duizend jaar ook nog niet aan je laat zitten, we hebben geloof ik wel wat langer dan dat," zeg ik met een klein lachje in de hoop haar op te beuren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik haal diep adem. 'Ik zou als we bij de zee woonde moeten vissen denk ik. Of misschien was jw met die mooie stem wel ontdekt en als moeder was je geweldig.' Antwoord ik.

    Madeline

    Ik giechel en trek hem mee verder de winkel in.

    Camargue

    "Ik zou als we bij de zee woonde moeten vissen denk ik. Of misschien was je met die mooie stem wel ontdekt, en als moeder was je geweldig."
    Ik glimlach zachtjes en laat mijn hand op zoek naar naar de zijne. Als ik die gevonden heb, streel ik plagerig even met mijn vingers over die van hem om ze vervolgens met de zijne te verstrengelen.
    "Ik hou van je, Liam," zucht ik. "Maakt niet uit wat wel en niet kan zijn."

    Irial

    Ik glimlach bijna automatisch als ik haar hoor giechelen.
    Hand in hand lopen we tussen de meubels door. Hier en daar zie ik wel iets dat me aanspreekt, maar niet in de mate dat ik het wil kopen. Uiteindelijk komen we bij de bedden aan. Er staan modellen in alle soorten materialen en vormen. Sommigen zien er zelfs niet eens comfortabel uit.
    Na een tijdje springt er me toch een in het oog. Het is een bed met donkere, lederen frames. Het ziet er klassevol uit en tegelijk sober.
    "Wat denk je daarvan?" vraag ik aan Maddie. Haar mening doet er net zoveel toe als die van mij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik glimlach. 'Ik hou ook van jou Cam. Ziels en ziels veel. ' ik neem haar gezicht in mijn handen en kus haar. Kussen zoals deze hield ik voor speciale momenten. Het deed pijn te moeten beseffen dat we echt niet zoveel tijd hadden.

    Madeline

    Ik kijk om naar het bed. 'Die vind ik inderdaad erg leuk. ' antwoord ik en trek hem ermee naar toe. Mijn vingers gaab over de stof. 'Wat vind jij? '

    Camargue

    "Ik hou ook van jou Cam. Ziels en ziels veel."
    Voor ik het weet heeft hij mijn gezicht in zijn handen en voel ik zijn lippen op die van mij. Ik voel me een beetje duizelig door de manier waarop hij me kust en ik moet mezelf eraan herinneren adem te halen. Mijn hart gaat zo snel dat ik geloof dat het er elk moment mee kan ophouden en tegelijk lijkt alles in slow motion te verlopen. Als de kus geëindigd is, kijk ik hem een beetje dronken aan.
    "Wauw," giechel ik. "En ik vond dat je gewoon al lekker zoent."

    Irial

    "Die vind ik inderdaad erg leuk," antwoordt Maddie. "Wat vind jij?"
    Ik vind het een grappige vraag gezien ik helemaal haar mening niet zou vragen over een bed dat ik lelijk vind. Ik grinnik even en geef haar een duwtje dat haar geen pijn zal doen, maar toch hard genoeg is om haar op het bed te doen belanden.
    "Veert blijkbaar lekker," lach ik.
    Ik aarzel geen moment en gooi mezelf op mijn rug naast haar neer. Ik sluit mijn ogen en leg mijn handen onder mijn hoofd.
    "Nou, slaap lekker he," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Wauw," giechelt ze. "En ik vond dat je gewoon al lekker zoent." Ik glimlach. 'Gaat het weer een beetje?' Vraag ik terwijl mijn vinger toppen de huid van haar gezicht en nek verkend.

    Madeline

    Ik slaak een zacht gilletje als Irial me een duwtje geeft. "Veert blijkbaar lekker," Ik kijk hem eigenwijs aan terwijl hij naast me komt liggen. "Nou, slaap lekker he," Ik glimlach. 'Ik had andere plannen maar goed als jij zo moe bent.' Grinnik ik.

    Fedea

    "Niemand anders zal je ook aanraken, al is het maar omdat ik stiekem zo jaloers ben dat ik hem achteraf wat aandoe als jij het niet ziet. Ik ben alleen zo kalm als jij in de buurt bent."
    "Je bent echt de beste, Trey. Ik wil je nooit kwijt," fluister ik.
    "En ik hoop dat je ze na duizend jaar ook nog niet aan je laat zitten, we hebben geloof ik wel wat langer dan dat."
    Ik lach zachtjes.
    "Je weet dat mijn wiskunde vrij hard faalt, dus ja. Duizend jaar, give or take a few. Hoeveel jaren het ook mogen zijn, je hebt de pech dat ik ze alleen maar met jou wil doorbrengen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Gaat het weer een beetje?" vraagt hij.
    Ik wil antwoorden maar zucht even als zijn vingertoppen over mijn huid glijden. Er verschijnt een blos op mijn wangen als ik me bedenk dat we in het openbaar zijn. Ik slik even en knik.
    "Gaat altijd beter als ik dicht bij jou ben," fluister ik.
    Het is waar dat ik net van streek was door onze situatie, maar op zulke momenten is er ook niemand anders dan Liam die me troosten kan.

    Irial

    "Ik had andere plannen maar goed als jij zo moe bent," grinnikt Madeline.
    Ik zuig even op mijn piercing en grijns voor ik antwoord.
    "Toch niet hier? Vies meisje," zeg ik lachend.
    Het is ironisch, gezien ik het daarnet zelf nog suggereerde maar dat maakt het net zo leuk.
    "Schaam je," voeg ik er zo serieus mogelijk aan toe.
    Ik draai me op mijn zij zodat ik haar aan kan kijken. Ja, volgens mij wordt het dit bed.

    Atreyu

    "Je weet dat mijn wiskunde vrij hard faalt, dus ja. Duizend jaar, give or take a few. Hoeveel jaren het ook mogen zijn, je hebt de pech dat ik ze alleen maar met jou wil doorbrengen."
    Ik schud mijn hoofd. Pech is niet het woord dat ik zou gebruiken. Absoluut niet. Integendeel.
    "Het is een eer, prinses, dat je ze met mij wilt doorbrengen.
    Ik laat mijn hand voorzichtig naar haar rug glijden om er zachtjes over te strelen. Verder doe ik niks dat zou kunnen indiceren dat ik op meer uit ben nu.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Het is een eer, prinses, dat je ze met mij wilt doorbrengen."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Geef toe, ken jij iemand die zich zou opofferen om met mij duizenden jaren door te brengen? Ik dacht het niet."
    Lachend druk ik zacht een kus op zijn lippen. Ik vlei me tegen hem aan en neem de vorm aan van zijn lichaam, alsof ik er perfect tegen pas.
    "Dank je," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Gaat altijd beter als ik dicht bij jou ben," Ik glimlach een beetje triets. 'Ik ben blij dat te horen.' Doe ik tenminsten íets goed. Ik trek haar dichter tegen me aan en kus haar wang.

    Madeline

    "Toch niet hier? Vies meisje," Ik grinnik en kijk naar het plafond. "Schaam je," Ik kijk naar hem. 'Moet ik me schamen dan?' Vraag ik en trek een wenkbrauw op.

    Burlington schreef:
    (...)

    Rey

    "Goede lerares? Is wel goed zo hoor, nu even dertig minuten laten rijzen."
    Ik grinnik.
    "Oke. Nog iets, of mag ik even pauzeren?"
    Ik was de bloem van mijn handen met wat water, en haal ook het witte spul van haar gezicht.


    Faye
    "Oke. Nog iets, of mag ik even pauzeren?" Ik voel zijn natte hand even over mijn wang heen glijden en kijk hem glimlachend aan.
    "Je mag wel even pauzeren." geef ik glimlachend toe en haal mijn handen door de natte straal water waardoor ze schoon worden.
    "Dus, wat ga je in je dertig minuten pauze doen?" vraag ik dan geamuseerd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Je mag wel even pauzeren. Dus, wat ga je in je dertig minuten pauze doen?"
    Ik steek mijn handen naar haar uit.
    "Doen wat ik straks niet meer mag doen."
    Glimlachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.