• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:58 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rey

"Raar? Ach, weet je, ik weet gewoon niet wat ik zo ga aantreffen. Ergens ben ik toch deels schuldig voor de verwondingen die Cam gisteren heeft opgelopen."
    Ik leg mijn vingers onder haar kin en dwing haar me aan te kijken. Ik schud mijn hoofd.
    "Heb jij Cam aangevallen? Nee dus. Jij ben net zo onschuldig als mijn sokken die nu proper in de kast liggen."
    Ik grinnik even. De vergelijking trekt op niks, maar ik hoop dat ze ermee kan lachen.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Fedea

"Weet je, dat kan ik je volgens mij wel geven. En weet je wat, ik gooi er nog een hoop waardering en liefde bovenop, omdat je zo lief bent."
    Glimlachend kus ik hem liefdevol terug.
    "Mooi, dat is dan geregeld."
    Ik druk nog kort mijn lippen op de zijne en ga rechtop zitten.
    "En nu wil ik een nieuwe gsm."
    Grijnzend kijk ik hem aan.

Faye
    "Heb jij Cam aangevallen? Nee dus. Jij ben net zo onschuldig als mijn sokken die nu proper in de kast liggen." Serieus kijk ik hem aan en schud mijn hoofd.
    "Ik heb haar niet direct aangevallen, maar dat betekend niet dat ik er niets mee te maken heb. Als ik nooit had mee gedaan, was ze niet neergeschoten en had ze niet in het ziekenhuis gelegen." opper ik, glimlach onschuldig.
    "Dus wel iets meer schuldig als de sokken in jouw kledingkast." zeg ik grinnikend.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

"Ik heb haar niet direct aangevallen, maar dat betekend niet dat ik er niets mee te maken heb. Als ik nooit had mee gedaan, was ze niet neergeschoten en had ze niet in het ziekenhuis gelegen. Dus wel iets meer schuldig als de sokken in jouw kledingkast."
    Ik grinnik.
    "Maar als jij je niet had gemoeid, hadden we Fedea nu niet niet terug, en was jij niet hier."
    Ik kijk haar aan.
    "Dus, wat is dan het beste?"

Faye
    "Maar als jij je niet had gemoeid, hadden we Fedea nu niet niet terug, en was jij niet hier. Dus, wat is dan het beste?" Ik geef geen antwoord op zijn vraag. Voornamelijk omdat ik het zeer egoïstisch vind om het laatste te zeggen en ik me echt diep schuldig voel over het feit dat er iemand gewond geraakt is. Ik haal daarom mijn mobiel uit mijn broekzak om de tijd te controleren voor de pizza, totdat ik zie dat ik een sms terug heb gekregen van Trey, waarin staat hoelaat ze waar en hoe moeten zijn. Glimlachend laat ik het aan Rey zien en stop het toestel in zijn handen.
    "Jij weet wel waar en hoelaat we waar afspreken toch?"

Rey

"Jij weet wel waar en hoelaat we waar afspreken toch?"
    Ik denk even na.
    "Volgens mij zei ik acht uur tegen Cam."
    Ik grinnik.
    "Ik weet het niet meer. Ik ben echt vreselijk."

Atreyu

"Mooi, dat is dan geregeld. En nu wil ik een nieuwe gsm."
    Ik ga net als Fedea rechtop zitten en druk een kusje op haar haren.
    "Goed," zucht ik terwijl ik uit bed stap om me vervolgens even uit te rekken. "Maar doe alsjeblieft je eigen ondergoed aan," voeg ik er vooral zacht en voorzichtig aan toe.
    Ik loop naar de woonkamer waar ik de sleutels van mijn motor begin te zoeken. Altijd ben ik die dingen uit. Ik moet zo'n fluitende sleutelhanger voor die dingen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

"Goed, maar doe alsjeblieft je eigen ondergoed aan."
    Ik kijk hem niet-begrijpend aan.
    "Heh? Waarom?"
    Ik sta op en rek me uit.
    Ik volg hem naar de woonkamer, zodat ik zijn antwoord kan horen.

Faye
    "Volgens mij zei ik acht uur tegen Cam. Ik weet het niet meer. Ik ben echt vreselijk." Grinnikend kijk ik hem aan en neem het toestel uit zijn handen.
    "De-men-tie," zeg ik zachtjes, nauwelijks verstaanbaar en lees het smsje nog eens over.
    "Acht uur dan maar gewoon?" vraag ik nog even na, voordat ik het intik.
    "En waar, of weten ze dat zelf?" zeg ik glimlachend.

Atreyu

"Heh? Waarom?"
    Ik besef pas dat ze het vroeg als Fedea ook de woonkamer binnen komt. Ik zucht even en duik de vestiaire in, op zoek naar mijn verdwenen sleutels.
    "Nou, je hebt het waarschijnlijk al door, maar ik heb dus een zwak voor lingerie," zeg ik wat luider, zodat ze me zeker hoort. "En als er één ding is dat ik nog aantrekkelijker vind dan een mooi setje, dan is het als je mijn boxers draagt."
    Ik hoop dat ik haar niet hoef uit te leggen welke vervelende situaties dat in de winkel kan opleveren als ik daar even de tijd krijg om er over na te denken dat ze naast me staat met mijn boxer onder haar jurkje en dat niemand behalve ik dat weet.

Rey

"De-men-tie. Acht uur dan maar gewoon? En waar, of weten ze dat zelf?"
    Ik grinnik.
    "Acht uur, ja. En aan de bioscoop. Ze weten het wel zijn."
    Ik kijk ondersteboven mee op het schermpje.

Fedea

"Nou, je hebt het waarschijnlijk al door, maar ik heb dus een zwak voor lingerie. En als er één ding is dat ik nog aantrekkelijker vind dan een mooi setje, dan is het als je mijn boxers draagt."
    Ik grinnik even en loop achter hem aan, de vestiaire in. Ik neem zijn hand vast en trek hem mee naar de slaapkamer.
    "Help jij me dan even met ze uit te trekken?" vraag ik lief, en druk mijn lippen zacht op de zijne.

Faye
    "Acht uur, ja. En aan de bioscoop. Ze weten het wel zijn." Ik knik en typ zijn woorden netjes over.
    'Om acht uur bij de bioscoop dan?' Vragend kijk ik Rey aan voordat ik op verzenden druk.
    "Goed zo, meneer of moet er nog iets anders bij?"

Rey

"Goed zo, meneer of moet er nog iets anders bij?"
    "Nope, het is goed."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Je hebt mijn toestemming het te versturen," zeg ik plechtig.

Atreyu

Ik voel net iets dat op mijn sleutels lijkt, als Fé me de vestiaire uit trekt. Verbaasd volg ik haar naar mijn kamer.
    "Help jij me dan even met ze uit te trekken?"
    Voor ik kan antwoorden voel ik haar zachte lippen op die van mij. Ik leg mijn armen losjes om haar heen.
    "Alleen dat?" vraag ik rustig.
    Het is niet bedoeld om haar te verleiden, maar gewoon om te weten hoe ver ze wil gaan. Of ze gewoon wil dat ik die boxers uit trek, of dat het een uitnodiging is tot meer. Vandaag neem ik geen risico's.

Fedea

"Alleen dat?"
    Ik schud mijn hoofd en kijk hem aan.
    "Ten-tenzij je niet wil natuurlijk."
    De angst dat hij me gaat afwijzen om wat ik hem heb verteld, neemt toe. Ik heb me erover heen gezet, al die keren hebben we er toch geen last van gehad?
    Plots voel ik me wat misselijk worden, en alles begint te duizelen. Ik sluit even mijn ogen, en kijk hem na enkele seconden weer afwachtend aan.