• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Doen wat ik straks niet meer mag doen." Glunderend kijk ik hem aan en druk mijn lippen dan kort op de zijne.
    "Het mag natuurlijk wel, maar het is niet erg verstandig, nee." merk ik grinnikend op en verstrengel zijn vingers in de mijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Het mag natuurlijk wel, maar het is niet erg verstandig, nee."
    Ik grinnik.
    "Een klein geheimpje."
    Geamuseerd kijk ik haar aan en druk kleine kusjes op haar lippen. Voorzichtig druk ik haar tegen het aanrecht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Een klein geheimpje." Hoor ik hem nog zeggen voordat hij kusjes op mijn lippen drukt en me tegen aan het aanrecht aanduwt. Voorzichtig schuif ik de spullen aan de kant, zodat ik op het aanrecht kan zitten en sluit daarna mijn benen om zijn middel heen, zodat ik het dichter naar me toe kan trekken. Glimlachend kijk ik hem aan.
    "En een geheim moet een geheim blijven, voorlopig dan." sta ik zijn woorden bij, voordat ik mijn lippen teder op de zijne druk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Geef toe, ken jij iemand die zich zou opofferen om met mij duizenden jaren door te brengen? Ik dacht het niet. Dank je."
    Ik haal mijn schouders op. Ze heeft blijkbaar niet eens door hoeveel jongens er voor haar in de rij staan. Ze hoeft alleen maar te knippen met haar vingers.
    "Volgens mij zijn er heel wat mensen die dat zouden willen, mochten ze je net zo goed leren kennen als je mij de kans daartoe geeft," fluister ik nadat ik een kusje ontvangen heb en haar dichter tegen me aan voel.
    Ik frons mijn wenkbrauwen even en streel afwezig haar rug verder.
    "Waarom vertel je me dit nu pas?" vraag ik zacht. "Ik- ik heb je toch nergens toe aangezet dat je niet wilde hé?" vraag ik terwijl het schuldgevoel weer als een baksteen in mijn maag naar beneden zinkt.

    Camargue

    "Ik ben blij dat te horen."
    Ik glimlach als hij zich tegen me aantrekt en een kusje op mijn wang drukt. Ik haal een hand door zijn haren, maar let er op dat ik ze niet overhoop haal. Ik kan er op z'n minst op letten dat ik dat alleen doe als niemand anders hem kan zien.
    "Misschien kan ik aan Rey vragen of hij me weg wil geven overmorgen," denk ik luidop. Een vader heb ik al lang niet meer, sterker nog ik heb de mijne nooit gekend. En Rey is zo'n beetje het dichtste bij een broer dat ik heb.

    Irial

    "Moet ik me schamen dan?" vraagt Madeline met opgetrokken wenkbrauw.
    En daar komt mijn mannenbrein weer in actie. Ik lik uitdagend over mijn piercing en grijns terwijl mijn ogen gaan fonkelen van ondeugd.
    "Dus je ontkent niet dat je een vies meisje bent?" grinnik ik.
    Ik zet mijn vingertoppen op haar arm en laat ze plagerig, tergend langzaam naar boven glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "En een geheim moet een geheim blijven, voorlopig dan."
    "Hmm, dat wordt moeilijk."
    Met een terechte jammere blik kijk ik haar aan.
    "Ik ben lekker egoistisch. Voorlopig houd ik je voor mezelf."
    Ik druk een kus op haar neus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Misschien kan ik aan Rey vragen of hij me weg wil geven overmorgen," Ik knik. 'Heel mooi idee Cam.' Antwoord ik haar. 'Misschien wil Fay dan wel je bruidmeisje zijn.' Grinnik ik er achter aan en knijp een oog dicht tegen de velle zon.

    Madeline

    "Dus je ontkent niet dat je een vies meisje bent?" Ik grijns. 'Ik zeg niets, ik vind mezelf geen vies meisje maar ik krijg het idee dat jij daar anders over denkt.' Zijn vingertoppen gaan plagerig over mijn arm en glijden langzaam naar boven toe.

    Fedea

    "Volgens mij zijn er heel wat mensen die dat zouden willen, mochten ze je net zo goed leren kennen als je mij de kans daartoe geeft."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Jij hebt een veel te optimistisch beeld van mij. Ik ben heus niet zo perfect als jij doet blijken."
    "Waarom vertel je me dit nu pas? Ik- ik heb je toch nergens toe aangezet dat je niet wilde hé?"
    Ik schud heftig mijn hoofd.
    "Nee, Trey, echt niet. Gewoon, hoe je dat zei. 'Doe je niet'..."
    Ik zucht even.
    "Het kwam allemaal plots terug."
    Ik zwijg even.
    "Die jongen zei dat ook, toen ik dreigde er iemand bij te halen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik ben lekker egoistisch. Voorlopig houd ik je voor mezelf." Ik grinnik en haal mijn schouders op.
    "Juist niet, vanavond zal je me namelijk wel met rust moeten laten, hoor." geef ik toe en knijp zachtjes in zijn hand.
    "Anders gaat het opvallen." vervolg ik zachtjes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [@Liam: waarom Faye?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Joking ;)]

    Rey

    "Juist niet, vanavond zal je me namelijk wel met rust moeten laten, hoor. Anders gaat het opvallen."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Dat bedoel ik niet. Voorlopig, als we kunnen alleen zijn, verkies ik dat boven dat bijvoorbeeld Cam je gaat ondervragen en preken geven over dat het 'absoluut ongehoord is dat een Fauniel en een Floraat samen zijn'."
    Dat laatste zeg ik met een hoge Cam-imiterende stem, hoewel ze absoluut niet zo erover zou denken. Daarvoor ken ik haar te goed.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    [@Liam: waarom Faye?]


    [Inderdaad, hahaha. Ze kennen Faye nauwelijks, weten niet eens dat ze daar nog is? Plus, ik denk dat er ergens nog wel een soort haat is, aangezien Faye toch wel meegeholpen heeft met de ontvoering?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Faye
    "Dat bedoel ik niet. Voorlopig, als we kunnen alleen zijn, verkies ik dat boven dat bijvoorbeeld Cam je gaat ondervragen en preken geven over dat het 'absoluut ongehoord is dat een Fauniel en een Floraat samen zijn'." Ik kijk hem serieus en tegelijk onbegrijpelijk aan.
    "Gaat ze dat doen, denk je?" vraag ik, toch redelijk benieuwd wat vanavond met zich mee gaat brengen. Als Cam echt zo is, kan ik namelijk zeker wel een harde uitbrander verwachten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Gaat ze dat doen, denk je?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik denk het niet. Al is Cam wel nieuwsgierig, en zal ze wel een soort van waarschuwing geven dat het niet natuurlijk is. Maar dan komt haar lieve aard boven, en wenst ze dat iedereen gelukkig is met de persoon van wie ze houden, en raadt ze iedereen aan niet zo dom te zijn als Liam en zij, die duizenden jaren gevoelens leken te hebben voor elkaar, maar het nog maar zo'n 3 weken bekend hebben."
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Het gaat wel raar doen," zucht ik.
    "Cam is zo een beetje de moederkloek die heel de groep samenhoudt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Meade schreef:
    (...)

    [Inderdaad, hahaha. Ze kennen Faye nauwelijks, weten niet eens dat ze daar nog is? Plus, ik denk dat er ergens nog wel een soort haat is, aangezien Faye toch wel meegeholpen heeft met de ontvoering?]


    [Moest Fedea zijn ;') ik raak echt in de war door die namen..]