• PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133386

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sun

    Ik vind het jammer dat de helft van mijn pijlen zijn weg gegaan, maar gelukkig heb ik ze vanaf het beging gerycled. Dat zal ik nu wel weer moeten doen.
    Ik loop zachtjes rond en ik heb al een dik konijn en een gazant. Ik wil nog een ding schieten voordat ik terug kom.


    Kiekeboe!

    (Aww ik vind Blue zielig. Er valt een waterflesje in een zilveren pakketje voor je :) iknow dat ik dit niet hoor te doen maar het MOET)


    Kiekeboe!

    Rich

    " We moeten ze nu egt gaan. ingraven, strks komt die beroeps nog ik heb maar 1schot gehoord"
    zeg ik,, ik begin alvast wat te graven, "kijk als we ze in zo'n patroon ingraven kunnen we er zelf nog door heen"
    zeg ik tegen Jasmine, Sun is er nu niet
    ik snap no steeds niet wrm ze zo weinig over haar eigen district weet,
    ik weet er blijkbaar genoeg van want ik had een 10 voor de test.
    "Als we dees nou om ons kamp zelf heen zetten, dan zet ik hem wel onder stroom"
    ik laat een klos met koperdraad zien, ook heel handig


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sunflower

    Ik verveel me nu even.
    Ik begin maar met rond te stampen. Misschien vliegt er dan nog een beest op.
    En dat beest komt.
    Maar het is geen normale.
    Ik slaak een kreet en ren zo hard als ik kan naar de anderen toe.
    Een reuzachtige spin met scherp uitziende kaken volgt me. Zijn poten zijn ongeveer twee keer zo lang als ik ben en hij...
    Toen werd alles zwart voor. Mijn ogen. Ik voelde alleen nog een stekende pijn in mijn schouder en ik zaq vlagen uit mijn verleden.
    Mijn moeder die me in elkaar ramde.
    Mijn moeder die me verbood ook maar iets wat met elektronica te maken had te leren omdat ik daar te gevaarlijk voor zou zijn.
    ER WORDEN NU SPINNEN MUTILANTEN LOS GELATEN! SUN HEEFT NET OMSCHREVEN HOE.ZE ZIJN! ZE ZIJN OOK GIFTIG EN JE KRIJGT WAANBEELDEN


    Kiekeboe!

    Jasmine Madison
    "Ja, dat lijkt me een goed idee" Ik loop naar Rich toe en steek mijn hand uit "geef er maar een, dan gaan we beginnen".


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Rich

    Opeens hoor ik een raar geluid,,
    cker mulitanten
    "snel blijf graven!! dan doe ik het stroom hek om ons kamp heen"
    schreeuw ik "snel"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jasmine Madison
    Plotseling hoor ik gegil. Het is Sun.... Ik ren er snel heen met mijn mes gereed. "Rich blijf hier!"


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Sunflower

    Ik lig bloedend en stuiptrekkend op de grond. Ik heb allemaal rare dromen van paarse teddy beren en grote pluizige hartjes die veranderen in gemene onweerswolken en me insluiten.


    Kiekeboe!

    Rich

    Ik blijf door graven en zet het stroom hek klaar,
    "daarma schakel ik de granaten ff uit zodat ik er door heen kan
    daarna schakel ik ze weer in,
    gelukkig weten ze niet wat mijn aandenken is,
    strks noemen zij mij ook nog knetter,
    whaha een moordende knetter


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    PinkArrow schreef:
    (Is het goed als Sun Damon tegenkomt? En zo ja mag ze hem dan dood maken? Is ook goed als het niet mag hoor :P)


    [Niet dood...]


    El Diablo.

    Damon

    Opeens hoor ik iets achter me, en ik draai me om.
    Shit mutilanten! Ik begin met rennen, en ben gelukkig sneller.
    Hoe lang blijven die beesten?


    El Diablo.

    (Mag ze dan wel nog een pijl in zijn schouder? Is het goed als je aan een oor doof bent? Vanwege die bom...?
    Is het goed als ik eerst weer even wordt opgelapt door Jasmine en dan weer wil jagen omdat Rich een vreetbui had. Dan ga ik dus jagen, denk dat Damon een dier was en schiet een pijl in zijn schouder?)


    Kiekeboe!

    PinkArrow schreef:
    (Mag ze dan wel nog een pijl in zijn schouder? Is het goed als je aan een oor doof bent? Vanwege die bom...?
    Is het goed als ik eerst weer even wordt opgelapt door Jasmine en dan weer wil jagen omdat Rich een vreetbui had. Dan ga ik dus jagen, denk dat Damon een dier was en schiet een pijl in zijn schouder?)

    [Is goed, hij is doof aan zijn rechteroor, maar Damon wil haar ook verwonden..]


    El Diablo.

    Jasmine Madison
    Sun ligt bloedend op de grond, terwijl een grote mutilanten spin op haar staat. Ik kook van woede en gooi een mes richting de spin. Net voordat de mutilant de genadeklap aan Sun gaf, raakt het mes zijn zij. Ik pak mijn tweede mes en ik spring op zijn rug. Ik steek hem continu, tot dat de spin doodvalt. Snel ren ik naar Sunflower, "Sun!!!". Ik kniel naast haar, wat moet ik nu in godsnaam doen! Sun wijst zwakjes naar links van me. Ik kijk om, een zilveren parachuteje landt langzaam op de grond. Ik sprint er naar toe en maak hem open. Een zalfje, ik aarzel geen moment en smeer hem op Suns reusachtige wond.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    (Is goed. Maar nog ff wachten ermee. Moet eerst beter worden. Je mag me heek pijnlijk dood maken, maar rek het wel uit tot dat Rich ziet dat jij dat doet)


    Kiekeboe!