• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ XScaramouche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:57 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Appolina.
    Leroux was bezig met het open en dicht ritsen van haar toilettas die ze gisteravond gekregen had. Mijn vader had hem mee gebracht uit Frankrijk, waar hij zijn moeder had bezocht aangezien ze ziek was. Hij had afscheid van haar moeten nemen. Hoe het was had ik niet durven vragen. Hij leek het er erg moeilijk mee te hebben. "Brossez les dents." Mompelde ik richting mijn vijftienjarige zusje. Haar rode haren had ik ingevlochten, ze ergerde zich enorm aan het feit dat ik haar als oefenpop gebruikte. Leroux betekend roodharig in het Frans, iets waar mijn ouders niet erg creatief in waren geweest. Ze had het rode haar van mijn moeder, ik was er nog wel eens jaloers op. "D'accord." Antwoordde ze met haar honingzoete stem. Het was een onafgesproken regel dat we Frans met elkaar spraken. We hadden veel onafgesproken regels. Je kon het ook wel gewoontes noemen, maar zo noemde ik het niet aangezien ik me verplicht voelde om me er aan te houden. "Je vais à mama." Meldde ik, voor ik de badkamer uit liep richting de keuken waar mijn moeder Meredith haast altijd te vinden was.
    "Ik ben zenuwachtig." Zei ze zodra ze me binnen zag lopen. Ik knikte en haalde een pluk haar van mijn gezicht vandaan door die achter mijn oor te verstoppen. "Waar is papa?" Vroeg ik nadat ik even gestaard had naar haar trillende handen. De trillende handen waren druk bezig met het versieren van een taart die ze van plan was om te geven aan de studenten. Ze was er al mee bezig sinds gistermiddag. "Weg." Mompelde ze kortaf, dat was het teken dat ik er verder niet meer over moest praten.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 21:00 ]

    [Ondertussen ben ik CSI en daarna BONES kijken.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    [Ondertussen ben ik CSI en daarna BONES kijken.]


    _O_ Ik ga ook zo kijken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rebecca Charlie Linscott
    Half huppelend ga ik het huis door om de laatste dingetjes op te ruimen. Mijn ouders willen dat de Amerikanen een goede eerste indruk krijgen. Als het goed ik komen er twee meisjes bij ons. Beaudine en Miare. Ik hoop dat ik die namen kan onthouden. Bij de gedachte dat Austin nu met vier meisjes opgescheept zit laat me even grinniken. Ach, hij moet niet gaan zeuren. Zolang hou ik de badkamer 's ochtends ook nou niet weer bezet.
    Terwijl ik verder ga met opruimen denk ik even aan gisteravond met Scott krijg ik automatisch een glimlach op mijn gezicht. Maar wanneer ik mijn moeder zie trek ik mijn gezicht snel in de plooi, als ik zo loop te glimlachen heeft zo door dat er iets is.
    Beneden ben ik nu wel klaar dus ik loop al zingend naar boven.
    At first when I see you cry
    Yeah, it makes me smile, yeah, it makes my smile
    At worst I feel bad for a while
    But then I just smile I go ahead and smile


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MeLuvZaynx schreef:
    [Ondertussen ben ik CSI en daarna BONES kijken.]


    haha ik voel me zo'n softie maar daar krijg ik echt de rillingen van. Jullie twee in ieder geval plezier met kijken :Y)

    -> Mijn Topic's.

    [Ik moet gaan.. Sorry! );]

    Austin Braylon Linscott.

    De wandeling richting huis met mijn koptelefoon zet me aan het denken. Hoe dichter ik bij huis kom, hoe zenuwachtiger ik word. Eigenlijk had ik nooit gedacht dat ik zo zenuwachtig zou worden om een paar studenten. Uit Amerika nog wel.
    Ik weet dat als ik thuis kom we meteen richting het vliegveld vertrekken om de studenten op te halen. Ik vraag me al dagen af hoe ze eruit zien en of ze een beetje aardig zijn, want arrogantie tegen mij of mijn familie? Nee, zulke mensen zijn écht niet welkom hier.
    Sinds de aardbeving ben ik pas écht om mijn familie gaan geven. Ik heb gevoeld hoe erg je iemand kan missen. Ik had geen bereik, dus kon ik ze niet spreken en wist ik dus ook niet of ze het hadden overleefd of niet. Gelukkig voor mij hebben ze het wel overleefd en daar ben ik heel blij mee, ondanks dat ik nog wel eens wat meningsverschillen en lichte ruzie's heb met Rebecca of Skyler.
    "Thuis!" Roep ik door het huis, als ik de voordeur open heb geslagen en door de gang naar de keuken loop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    phantasia schreef:
    (...)

    haha ik voel me zo'n softie maar daar krijg ik echt de rillingen van. Jullie twee in ieder geval plezier met kijken :Y)


    [x'D. Dat kan toch? Ik kan niet tegen bloed. -Ik ben een keer flauwgevallen tijden Biologie-. Maar CSI en BONES is anders..]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    [x'D. Dat kan toch? Ik kan niet tegen bloed. -Ik ben een keer flauwgevallen tijden Biologie-. Maar CSI en BONES is anders..]

    [Daar gaan ze met naalden in je oogbol :') Nee, lekker geruststellend. Ik kijk alleen BONES omdat ik daar de onderlinge relaties leuker vind.']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [):]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Damario Da Silva Reyes
    Met een zucht leg ik mijn hoofd tegen de leuning van de stoel. Ik was met Raphael in een gast gezin geplaatst. Tenminste iemand die ik kon maar ik besef wel dat ik een beetje bang ben. Ik heb geen idee hoe de familie is en hoe ze ons zullen ontvangen. Ik kijk nogmaals om me heen, in poging een blik van mijn mede studenten op te vangen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mebarak schreef:
    (...)
    [Daar gaan ze met naalden in je oogbol :') Nee, lekker geruststellend. Ik kijk alleen BONES omdat ik daar de onderlinge relaties leuker vind.']

    Ik hoor het al, daar moet ik maar niet aan beginnen. Het is niet zo dat ik een fobie heb of iets dergelijks, ik vind het gewoon niet zo aangenaam om te zien. Ik weet niet of jullie nog van plan zijn verder te spelen maar in dat geval is mijn reactievermogen nogal vertraagd want ik ben dialogen aan het vertalen

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 21:50 ]

    Appolina.
    "Dépêchez toi." Riep ik vanuit de hal richting Leroux. Mijn moeder had haar jas aangetrokken, haar haren 17 keer gekamd en de taart stevig in haar handen. De rode lippenstift die ze op had stond goed bij haar haarkleur. "Lippenstift?" Vroeg ik, waarna er een glimlach op mijn gezicht kwam. Ze knikte. Het was niet de uitleg die ik verwacht had, maar ik nam het haar niet kwalijk want mijn vraag had ik niet goed gesteld. Ik trok mijn spijkerjasje aan omdat het te warm was voor een jas. Mijn haar zat in een slordig knotje gewikkeld aangezien ik niet van plan was om indruk te maken op deze studenten. Leroux was een mooie verschijning. Haar jurk vloog een stukje omhoog aangezien ze de trap af rende. Ik wierp haar een glimlach toe om haar duidelijk te maken dat ze er mooi uit zag. Ze glimlachte terug, wat me een goede zus deed voelen. "Oké, gaan we?" Vroeg mijn moeder. Een onnodige vraag. Ze deed de deur al open zonder te wachten op een antwoord. Geluidloos liepen we haar achterna naar de auto waarmee we naar het vliegtuig moesten rijden. Ik hielp haar met de autodeur door de taart die ze nog steeds in haar handen had. "Roux, liefje, pak jij de taart even?" Vroeg ze. Leroux pakte de taart aan en liet hem op haar schoot liggen - wat ik een eng idee vond aangezien de taart in één bocht omgekeerd op mijn schoot zou liggen. "Waar is - au!" Begon Leroux. Ik schopte tegen haar voet omdat ik wist wat ze ging vragen. Waar is papa? Ook ik was erg nieuwschierig naar het antwoord. Mijn vader was veel weg de laatste tijd, wat mijn moeder veel verdriet deed. Meestal kwam hij dronken thuis, laat in de avond. Het komt door zijn moeder. Had mijn moeder uitgelegd.
    Mijn twee oma's kwamen uit Frankrijk, en ook mijn opa van mijn moeders kant. Maar mijn andere opa kwam uit Spanje. Hij was al een lange tijd terug gestorven, ik had hem maar een keer mogen ontmoeten. Daar kwam onze achternaam Santora vandaan, al was mijn moeders echte achternaam Endelore. De reden dat we naar Australië verhuisd waren, was omdat mijn vader hier werk gekregen had. Ik was 9 toen dit gebeurde, waardoor ik ook geen problemen meer had met de Engelse taal en het sterke accent want ze hier spraken.

    [Scott en Beaudine zijn er weer. Kan ik ergens inspringen? (:]