• Oké deze serie gaat over de populaire serie, dit is al mijn zo veelste Naruto serie, maar toch is deze anders!

    Dit zijn alvast de eerste delen.

    I'll be the next Hokage, BELIVE IT![ Naruto, older version]

    Nee dit is niet in de shippuden. We gaan zelfs een stapje verder.


    Dit gaat 19 jaar verder de toekomst in, Naruto is Hokage en iedereen kijkt tegen hem op. Ook Kiki, een meisje van 12 jaar. Ze is gemotiveerd om Hokage te worden zodat ze net zo wordt als Naruto. We beginnen op de dag dat Kiki gaat afstuderen van de Acedemy. En dus een trainer krijgt.



    Kiki is een heel spontaan maar verlegen meisje, ze vind haar vader hartstikke koel maar ligt vaak overhoop met haar moeder. Toch heeft ze het gevoel dat ze niet helemaal thuis hoort daar. Maar het moeten haar echte ouders wel zijn, want ze hebben baby foto's van hun met haar in hun armen. Kiki is een op zich zelf gericht meisje. Haar engie doel is om Hokage te worden, haar teamgenoten kunnen daarbij nogal flink op haar zenuwen werken.

    Ga mee in dit avondtuur en ontdek alle gevaren die Kiki en haar "vrienden" moeten afleggen naar de top. Kiki moet en zal haar droom waar maken



    Goed dat was de uitleg een beetje, laat ik zeggen dat dit dus een nieuw verzonnen seisoen is. Waar nieuwe mensen in voor komen, hier spreek je eel over de kinderen van anderen. IK zal daar ook een stukje over uit kunnen leggen:



    kinderen van Ino en "gastje":

    -Yamanaka Shisu
    -Yamanaka Niro

    Kinderen van Shikamaru en Tamari:

    -Nara Asuma
    -Nara Toki
    -Nara Shina


    Kinderen van Chouji en "vrouwtje":

    -Akimichi Soka

    -kinderen van "het zusje"(je denkt je maar in dat ze er een heeft) van Anko en gastje:

    -Mitarashi Takashi

    Kinderen van Kakashi en "vrouwtje":

    Hatake katsumi( Ja hij heeft laat kinderen gekregen maar dat maakt niet uit)


    Kinderen Kiba en "vrouwtje"
    Inuzuka Kiki( but is it true?)




    Goed nu heb je alvast een overzicht.


    Ik wil deze rollen hebben:

    - Zusje Anko

    - vrouwtje kakashi( weet dat ze overleden is)

    - vrouwtje Kiba


    - En nog belangrijker moet ik dus verschillende Ninja's gaan tegen komen, wat dus super super super hard nodig is!
    Wat kan je hier nog aan verzinnen? Je kan zelf clans verzinnen of kinderen van anderen, let wel op. Kinderen van Naruto, Sakura en Sasuke mogen niet. Want daar is iets voor verzonnen. Je kan oudere en jongere ninja's bedenken. Ik moet tegen verschillende mensen kunenen vechten.

    Nog iets, weet wel dat er kans is dat je personage dood gaat. je zal waarschijnlijk niet tot het einde van de serie in de serie zitten.


    Wat moet ik weten?

    Voor naam:

    Achter naam:

    Leeftijd:

    Speciale jutsu's:

    waar die woont:

    goed of slecht:

    een speciale wens:( wat wil je nou ec ht graag wat gebeurd, als je geluk hebt gebeurd het. ligt eraan of het in het verhaal kan)

    klein tekstje ofzo:

    mag foto, maar is niet zeker dat die gebruikt wordt. Misschien kies ik een andere, en misschien word de foto helemaal niet gebruikt. Ligt eraan wat voor rol hij krijgt.

    dit is neit van 'oh ik heb zomaar ff 5 rollen nodig' Nee ik moet uitdaging voor haar hebben ik meot op missies gaan en verschillende mensen tegen komen. Verscillende uitdagingen en moeilijkheden.


    Jullie mogen het verzinnen<33

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 16:45 ]

    Voor naam: Naomi

    Achter naam: Hatake

    Leeftijd: 12

    Speciale jutsu's: Water style, bullet rain jutsu :')

    waar die woont: Konoha

    goed of slecht: goed

    Moeder: May Hatake

    Vader: Kaito -achternaam-

    maaaaagggg dat???? want dat is het enige wat in mijn hoofd kan opkomen, het personage in mijn serie, dus het zusje van kakashi. en als het niet goed is verander dan gewoon de achternaam maar :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.