• Ik ben momenteel bezig met mijn Marshall Lee cosplay uit Adventure Time. Ik dacht, laat ik een topic aanmaken om het process te laten zien! Ik ga niet alleen zijn outfit en alles maken, ik maak ook zijn Axe Bass.

    Hier het officiële design van Marshall Lee.



    Hier is zijn basgitaar.



    Dus ja, hieronder zal ik het process posten voor degenen die het interessant vinden! Wens me succes (ik heb het nodig)!

    Deze cosplay ga ik overigens dragen voor een talentenshow bij ons op school. Een vriendin van mij gaat als Marceline en zij gaat zingen. Ik bespeel dan de basgitaar. Word een vet gekke act! Heb er echt zin in!


    I look inside myself and see my heart is black.

    Ik heb de lenzen net besteld! Het zullen deze worden.



    En ik doe momenteel mijn best deze schoenen te kopen. Ik vind ze echt zo perfect!

    =/$(KGrHqF,!pcFB(4HNoZSBQYccWSz5w~~60_84.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />



    Het overhemd ben ik zelf aan het maken (wat een rotwerk, maar ach), de broek had ik al en de pruik moet ik nog stylen. De make-up is ook maar een kwestie van kopen, net als de vampier tanden. De Axe Bass word het echte werk..


    I look inside myself and see my heart is black.

    Awh, ziet er zo gaaf uit !
    Maak je deze cosplay voor een speciale comic con die op komst is of zo? :3


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Shaerose schreef:
    Awh, ziet er zo gaaf uit !
    Maak je deze cosplay voor een speciale comic con die op komst is of zo? :3


    Thanks!

    Ik maak 'm eigenlijk niet voor een specifieke, maar ga 'm dragen met mijn Fiona naar Abunaicon volgend jaar. En naar Tsunacon misschien.

    Er is wel iets anders waar ik 'm voor maak, namelijk de talentenshow bij ons op school. We gaan als Marshall Lee en Marceline de school overvallen en als het lukt het podium veroveren haha.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Vett laat snel je hele outfit zien!


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)



    Heb mijn haar zwart geverfd zodat ik geen pruik ophoef! (:


    I look inside myself and see my heart is black.

    MickeyMousee schreef:
    Vett laat snel je hele outfit zien!


    Overmorgen gaan we foto's nemen! (:


    I look inside myself and see my heart is black.

    Eindelijk, hij is af! Deze foto is niet heel erg duidelijk, maar de bovenste ben ik. Ik had een kerstmuts op dus ziet er een beetje raar uit. Ik had ook puntoren enzo. De gitaar is bijna af. We deden deze cosplays op school haha.


    I look inside myself and see my heart is black.

    waaauuw echt leuk :D echt heel leuk gedaan!!


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Thanks!

    Ik maak 'm eigenlijk niet voor een specifieke, maar ga 'm dragen met mijn Fiona naar Abunaicon volgend jaar. En naar Tsunacon misschien.

    Er is wel iets anders waar ik 'm voor maak, namelijk de talentenshow bij ons op school. We gaan als Marshall Lee en Marceline de school overvallen en als het lukt het podium veroveren haha.

    Ga je ook naar Abunai? ^^ Me too! C:
    Je cosplay is awesome btw! Al heb ik geen idee wie die Marshall Lee moet zijn xd


    Inspiration can hit you any time