• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ XScaramouche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:57 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bethany Richelle Blueford
    "Heb je zin in een ijsje?" Vraag ik vrolijk. "Daarna gaan we wel in wat inkels kijken voor leuke shorts en whatever," zegt Damario.
    Ik knik.
    "Ik ben dol op ijsjes, en shoppen," antwoordt ik lachend.
    Ik loop naast hem richting een ijssalon, de beste van heel Perth (naar mijn mening)en hou de deur voor hem open, de koele lucht van de airco waait naar ons toe.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Austin Braylon Linscott.

    "Ik ben hier wel klaar volgens mij," Antwoord Miare op mijn vraag. Beaudine knikt even kort. "Ik vind het goed, het is hier echt benauwd," Het laatste mompelt ze, maar toch kan ik het verstaan en ik ben het volkomen met haar eens.
    Ik haal mijn schouders even op, als Beaudine begint te lopen en haar koffer op wieltjes achter haar aan trekt. Ik werp nog even een blik op Rebecca die met Scott aan het praten is. Verder zoek ik er niets achter, want Rebecca kent Scott langer dan vandaag en praat wel vaak met hem. Het is een goede vriend van me, maar erg vind ik het niet dat ze met elkaar praten.
    "Weet jij waar we heen moeten, niet zo intelligente broer van Rebecca?" Vraagt Beaudine, als ze naast me is komen lopen, met een speelse grijns op haar gezicht.
    "Naar de uitgang? Tenminste dat lijkt me nogal logisch" Zeg ik en lach even, waarna ik naar de grote deur wijs die wagenwijd open staat. Hoe dichterbij we komen, hoe frisser het word. Daar word de geur uit het vliegveld in de openlucht verspreid en andersom natuurlijk alleen merk je dat wat minder als je verder in het gebouw bent.
    Grinnikend kijk ik Beaudine aan en besluit om eens aardig te zijn en haar een handje te gaan helpen.
    "Geef mij die weekendtas maar" Zeg ik en lach even. Het ziet er gewoon komisch uit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Aaaah.. medelijden met Mebarak en Cosette. Er zijn geen familieleden om ze op te vangen. Hoe doen we dat? Worden ze verdeeld over twee familie's ofzo? Anders kunnen ze niet verder..]

    [Misschien is dat wel handig, tussen Linscott en Covin bv.
    Daar zijn immers geen jongens als uitwisselings studenten]


    That is a perfect copy of reality.

    Damario da silva reyes
    "Dat hoort andersom dame" grinnik ik en ik prik in haar zij. "Welke smaak wil je? Ik betaal" zeg ik. "Een hoorntje met hazelnoot en mango alstublieft" ik kijk beth vragend aan. "Je mag twee bolletjes" ik grijns mijn witte tanden bloot en de kuiltjes verschijnen in mijn wangen. Lijkt het nou weer alsof ik flirt? God Dam kap Eens!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Zal ik wachten op de anderen tot die reageren of zal ik met Beaudine op Austin reageren?
    Hoe zit het trouwens met Alana en Manon. Komen ze richting Scott en Nathalie?]

    [Aw. Poor Shane, gescheiden van zijn stiekeme crush waarvan hij het zelf nog niet doorheeft :W. Nee, doe maar, volgens mij kan het niet anders en ik wil graag blijven meedoen met dit rpg.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bethany Richelle Blueford
    "Je mag twee bolletjes," grijnst hij.
    Ik lach naar hem, en denk even na.
    "Witte chocola en vanille," antwoord ik, zijn lach was echt mooi bedenk ik me ineens.
    We gaan aan een tafeltje zitten met onze ijsjes.
    "Vertel eens wat over jouw familie," zeg ik "Aangezien jij mijn familie al hebt ontmoet."
    Ik neem een likje van mijn ijs en keek hem aan.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 16:18 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Password schreef:
    [Zal ik wachten op de anderen tot die reageren of zal ik met Beaudine op Austin reageren?
    Hoe zit het trouwens met Alana en Manon. Komen ze richting Scott en Nathalie?]

    Ik ga nu eentje voor Mia schrijven.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 16:25 ]

    damario da silva reyes
    Het onderwerp waar ik het juist niet over wilde hebben. "Mijn familie is niet zo bijzonder" antwoord ik na een tijdje gezwegen te hebben. "Ik woon met mijn vader en moeder en twee jongere zusjes van 17 en 14" zeg ik. "En onze hond een mastiff van 8" ik neem een likje van mijn ijsje. "Jou familie lijkt me aardig" zeg ik, hopend dat het over mijn familie over is.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ehm, Zullen we Como bij Linscott plaatsen en Shane bij Covin?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bethany Richelle Blueford
    Ik lach.
    "Haha, ja we zijn allemaal heel verschillend, Fennila is heel rustig, en de jongste. Summer is echt heel rebels, en de oudste, en ik ben de middelste maar ik ga mijn eigen karakter niet beoordelen," zeg ik. "En mijn ouders zijn niet zo bijzonder."
    Ik zwaai even naar iemand die voorbij komt lopen, en richt daarna mijn aandacht weer op Damario en glimlach.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario da silva reyes
    "Mijn zusjes tsjah" zeg ik. "Het zijn me zusjes ik vind ze vaal irritant maar niemand moet aan ze komen" ik haal mijn schouders op. "Ze zijn wel rustig maar houden heel erg van uitgaan" ik zwijg even. "En mijn ouders" ik haal mijn schouders op en vind mijn ijsje opeens interesant


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Miare Cathelyn Downett

    Het meisje dat zich heeft voorgesteld als Rebecca blijft bij een andere jongen staan praten
    'Ik vind het goed, het is hier echt benauwd' hoor ik Beaudine zeggen, ik haal mijn schouders op. Heel aangenaam is het hier inderdaad niet maar het stoort me ook niet echt. Beaudine begint te lopen en Austin vergezelt haar of andersom net hoe je het ziet. Grijnzend trek ik mijn koffer achter me aan door het vliegtuig, ben wel klaar om Perth vanuit een ander perspectief te zien dan vanuit de lucht.
    'Weet jij waar we heen moeten, niet zo intelligente broer van Rebecca?' ik grinnik, typisch Beaudine well done.
    'Naar de uitgang, tenminste dat lijkt me nogal logisch' antwoordt Austin en hij lacht even, ik schud even mijn hoofd mooi is dat hij heeft in ieder geval het vermogen om logisch na te denken dat is al heel wat.
    Ik steek mijn neus in stukje in de lucht wanneer we de uitgang naderen, dit is toch wel heel wat anders dan de bedompte lucht die op het vliegveld hangt.
    'Geef mij die weekendtas maar' lacht Austin naar Beaudine. In the pocket dat doet ze goed, als hij maar van de mijne afblijft.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 16:37 ]

    Bethany Richelle Blueford
    Ik merk dat hij niet over zijn ouders wil praten en vraag me af wat er is maar vraag niet verder, ik heb geen zin in ruzie.
    "Vanavond is er een kampvuur op het strand, ik weet niet of je mee het huis uit wil glippen?"vraag ik terwijl ik zachtjes aan het koekje van mijn ijshoorntje begin te knabbelen.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 16:39 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous