• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ XScaramouche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:57 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Nee, klopt. Ze zijn nog op het vliegveld. Maar ik moet er morgen om 6:20 uit, zoals iedere dag en mijn bed trekt nu toch even mijn aandacht ^^.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    phantasia schreef:
    (...)
    [Als het inderdaad daarom is denk ik dat je het inderdaad wat te zwaar opgevat is mensen geven je een feedback jullie hadden gewoon een miscommunicatie maar daar kun je verder toch gewoon op inspelen.

    Ik heb Mia nog steeds op het vliegveld trouwens, tenzij ik ergens overheen heb gekeken]


    Ik ben blijkbaar gauw op mijn teentjes getrapt, sorry dan.

    [@phantasia ik wacht eerst nog even op een reactie van Maartje aka Password a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga slapen. Morgen ochtend zal ik wel weer posgten maar nu trekt mijn bed - maar vooral mijn Economie proefwerkstof- mijn overgrote deel van de aandacht. Tot morgen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amanuensis schreef:
    (...)

    Ik ben blijkbaar gauw op mijn teentjes getrapt, sorry dan.


    [Het maakt niet uit. Het kan gebeuren toch? Gewoon een miscommunicatie ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Is goed joh, ik heb nog even wat tijd nodig voor mijn laatste 3 dialogen en opdrachten van geschiedenis maar goodnight allemaal]

    Damario Da Silva Reyes
    "Strand feesten die lijken me geweldig! Ken jij de juiste mensen?" Vraag ik nieuwschierig. Ze opent een deur. "Dit is jullie kamer" shit we delen een kamer. Nu kan ik nooit mijn wonden verbergen. "Bedankt" zeg ik met een glimlach en de kuiltjes verschijnen in mijn wangen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    [Het maakt niet uit. Het kan gebeuren toch? Gewoon een miscommunicatie ]


    Het maakt wel uit voor mij. En het mag niet gebeuren. En haal me maar uit de lijst want dit word niks.

    Fennila Minté Blueford

    Ik gooi mijn tas op de keukentafel en hang mijn jas aan de kapstok. De uiwisselingsstudenten zouden er onderhand wel zijn, waar ik eigenlijk echt de balen van had. Ik was liever alleen. Ik vul een beker met water en drink hem leeg. Mijn haar deed ik even snel in een knot terwijl ik een koekje uit de trommel pakte. Ik ging me niet teveel bemoeien met de studenten, wist ik nu al. Er kwamen wat stemmen van boven maar ik besloot gewoon te doen alsof die er niet waren. Stilletjes begon ik alvast aan mijn wiskunde huiswerk. Ik tikte met mijn voet tegen de rand van de keukentafel en kauwde op mijn pen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Amanuensis schreef:
    [Ze geeft hem geen taart om nu op te eten? Is een beetje gek om dan een stuk te nemen, maar goed.
    Appolina is bij de Starbucks, waar ze een paar meter van af staan, dus het is een beetje gek als je met haar praat als haar moeder en zusje bij jullie staan. Ze zitten nog niet aan een tafel, dus het klopt niet echt wat je typt haha.]


    [Dan heb ik dat verkeerd gelezen. En niet om grof te doen. Maar Cádiz en Shane waren dus al bij Starbucks, Cádiz had zich al voorgesteld aan Appolina en daar heb je ook gewoon overheen gelezen. We zijn allemaal menselijk hoor en mensen maken fouten. En Shane ging naar Appolina toe omdat hij niet houdt van drukte. Hij is toch niet verplicht bij haar moeder en zus te blijven staan. Nogmaals, ik zeg dit niet om te zeiken.]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 22:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    (...)

    [Dan heb ik dat verkeerd gelezen. En niet om grof te doen. Maar Cádiz en Shane waren dus al bij Starbucks, Cádiz had zich al voorgesteld aan Appolina en daar heb je ook gewoon overheen gelezen. We zijn allemaal menselijk hoor en mensen maken fouten. En Shane ging naar Appolina toe omdat hij niet houdt van drukte. Hij is toch niet verplicht bij haar moeder en zus te blijven staan. Nogmaals, ik zeg dit niet om te zeiken.]


    Ja ik weet het nu wel, ik zat he-le-maal fout.

    Bethany
    Ik lach; "Natuurlijk ken ik die."
    Beneden hoor ik gerommel.
    "Mijn jongste zusje is ook thuis dus als je met haar nog kennis wel maken moet je naar beneden. Ik laat jullie nu wel alleen kunnen jullie uitpakken en jezelf opfrissen, de badkamer is de deur hiernaast, als je me nodig hebt ben ik beneden."
    Ik loop de trap weer af en kijk in de keuken daar zit me zusje.
    "De uitwisselingsstudenten zijn er," zeg ik en ik pak een flesje cola en loop naar de huiskamer.
    (ik ben weg)


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    [Ik wilde het niet onder je neus wrijven, ik wilde het gewoon even duidelijk maken zodat je een kleine samenvatting hier zodat je makkelijker een post kon maken mocht je willen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Damario Da silva Reyes
    Ik til mijn koffer op het bed. Mijn kleding stop ik in de kast aan het voeteneind van mijn bed en de schoenen op de onderplank voor ik hem dicht doe. Wat personlijke spulletjes en oplader van mijn mobieldoe ik in het nachtkastje en leg mijn koffer onder het bed. dan loop ik met een schoon shirt naar de badkamer. Ik doe mijn shirt uit. Was mijn oksels hals en rug. De wonden vallen mee. Ik doe het schone shirt aan en loop weer terug naar de kamer waar ik wat deo en parfum opdoe. "Het lijkt me een leuke familie" zeg ik met een zwak glimlachje tegen raphael, haal mijn schouders op en loop naar beneden naar de woonkamer
    "Hey" zei ik bescheiden. "Ik ben damario"ik glimlach en de kuiltjes verschijnen in mijn wangen

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 22:22 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fennila Minté Blueford

    "De uitwisselingsstudenten zijn er." zegt Bethany terwijl ze een flesje cola pakt. Ik knik even vaag. "Fijn." mompel ik verveeld terwijl ik met de achterkant van mijn potlood op mijn wiskunde schrift tik. Verveeld staar ik naar mijn boek. Op begeven moment heb ik er genoeg van en pak ik boeken van een ander vak. Wiskunde gaat toch niet lukken. Ik leer voor de biologie toets die we morgen hebben en eet mijn koekje verder op. "Hey." hoor ik een jongens stem zeggen.
    "Ik ben damario" hij glimlacht even waardoor er kuiltjes in zijn wangen verschijnen. Ik knik even kort. "Fennila." zeg ik zacht.

    [ Sorry als mijn post korter is dan vier regels, op de iPad zijn het er vier maar ik weet niet of het minder is op een laptop ofzoiets. ]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 22:23 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.