• © MeLuvZaynx And Password.

Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.

Familie 1: Covin;

Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

Familie 2: Blueford;

Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.

Familie 3: Linscott;

Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ XScaramouche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

Regels:

- Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.

© MeLuvZaynx And Password.

[ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:57 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Shane Welsch

"Volgens mij moeten we jou hebben," zegt Cádiz tegen het blondje dat ik herken van de foto. Ik krijg niet eens de kans mezelf voor te stellen, want de snelle jongen naast me blijkt me voor te zijn. "Cádiz en deze heer heet Shane."
    Ik voel me licht ongemakkelijk worden als hij op mijn schouder slaat en doe mijn best zo oprecht mogelijk terug te glimlachen naar hem.
    Ik weet even niet waar ik eerst moet kijken als ik gebombardeerd word met zuiders klinkende namen. Hoewel ik er echte geen zin in heb, neem ik uit beleefdheid het stukje taart dat Leroux me geeft aan.
    "Bedankt," zeg ik met een klein lachje. Mijn ogen glijden naar het meisje vanop de foto, Apollina -ik onthoud het ook alleen maar omdat het me aan Apollo, een Griekse god doet denken- dat rustig aan het tafeltje blijft zitten. Ik excuseer mezelf bij Cádiz, Leroux en Meredith om op het stoeltje naast het blondje te glippen.
    "Hou je ook niet van drukte?" vraag ik rustig. "Ik ben trouwens Shane."

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Ze geeft hem geen taart om nu op te eten? Is een beetje gek om dan een stuk te nemen, maar goed.
    Appolina is bij de Starbucks, waar ze een paar meter van af staan, dus het is een beetje gek als je met haar praat als haar moeder en zusje bij jullie staan. Ze zitten nog niet aan een tafel, dus het klopt niet echt wat je typt haha.]

[ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:28 ]

[Je speelt met je personage. Niet met de hele familie. Sowieso komt het allemaal een beetje vaag over en stelde ze zich aan Appolina voor (A)]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Dat is raar als mijn moeder en zusje naar jullie toe lopen? Ik speel ook met mijn personage, ik zeg alleen wat ik zie gebeuren, en dat is mijn zusje en moeder die zich aan jullie voorstellen.

Niks vaag, jullie lezen niet goed. ]

[ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:33 ]

Amanuensis schreef:
    [Dat is raar als mijn moeder en zusje naar jullie toe lopen? Ik speel ook met mijn personage, ik zeg alleen wat ik zie gebeuren, en dat is mijn zusje en moeder die zich aan jullie voorstellen.]

[Zucht. Heb je het eerste gelezen van Cádiz zei tegen Appolina voordat haar hele familie ons overdonderde? I don't think so. Maak er niets zo'n probleem van. Life goes on!]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Ik maak nergens een probleem van? Waarom gaan we het opeens over het leven doorgaat hebben? Dat slaat nergens op.]

Ik heb geen zin meer.

Bethany
    De jongen zegt iets over sporten en lacht daarna, te gekke glimlach heeft hij.
    "Ik had me nog niet aan jou voorgesteld, maar ik heet Beth, en je moet hier echt een surfen bij zonsopgang dat is echt heel gaaf," zeg ik lachend.
    Achter de jongens sluit ik de deur.
    "Kom ik laat jullie kamer zien," zeg ik terwijl ik de trap op loop.

Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

[ Zal ik maar doen dat Fennila net thuis komt van school? ]

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Damario Da Silva Reyes
    "Bij zonsondergang? Dat lijkt me te gek" ik volg haar de trap op terwijl ik de koffer zonder moeite mee til. Ik kan me straks eindelijk omkleden en de wonden verzorgen! God wat had ik daar behoefte aan. "Zijn hier leuke dingen te doen Beth?" Vraag ik

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

[@Amanuensis hoe bedoel je dat je geen zin meer hebt?]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Amanuensis schreef:
    Ik heb geen zin meer.

[Waar geen zin meer in? Het kan toch dat mensen je verkeerd begrepen hebben?]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

[Hoe ik het zeg? Ik heb geen zin meer om te schrijven als mijn tegenspelers me niet aan staan, en ik blijkbaar een o zo groot probleem maak van iets. Ik schrijf voor mijn lol en nu heb ik er geen lol in.]

MeLuvZaynx schreef:
    (...)

[Waar geen zin meer in? Het kan toch dat mensen je verkeerd begrepen hebben?]

[Als het inderdaad daarom is denk ik dat je het inderdaad wat te zwaar opgevat is mensen geven je een feedback jullie hadden gewoon een miscommunicatie maar daar kun je verder toch gewoon op inspelen.

Ik heb Mia nog steeds op het vliegveld trouwens, tenzij ik ergens overheen heb gekeken]

[ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:50 ]

Bethany
    "Je kan hier heel goed feesten, vooral strandfeestjws zijn erg leuk, maar daarvoor moet je wel de juiste mensen kennen als je geen saai feestje wil, je kan hier ook heel goed surfen, en shoppen, niet dat jou dat wat uitmaakt, er is eigenlijk altijd wel wat te doen," zeg ik terwijl ik een kamer deur opengooi, er staan 2 bedden 2 kasten en een heel groot bureau.
    Ik zet het raam open.
    "Dit is jullie kamer," zeg ik
    (gaisford je kan binnenkomen wij zijn boven)

[ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:52 ]

Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous