• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?

Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.

Volturi:

Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx

San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone

Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]

Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

Meedoen mag en kan altijd

[ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:49 ]

Remember to be ridiculous.

Nahuel
    Ik kijk haar glimlachend aan. Ik mag dit meisje wel. 'Ik ook niet,' zeg ik. 'Nou ben ik meestal aan het einde van een gevecht, zelfs een oefengevecht zo uitgeput dat ik het lieft even ga maffen,' zeg ik glimlachend. 'Leuk om eens een keer een Giovanni te ontmoeten. Volturi's heb ik al zoveel gezien.'

Remember to be ridiculous.

May Violet Grey
    Ik grinnik even. 'Ja dat is wel is weer wat anders. Al snap ik niet dat sommig nare dingen over jullie zeggen, wan jullie zijn best aardig afgezien van een aantal mensen.' Zeg ik glimlachend. Ik kijk even naar die jongen Nahuel. Als Aro het in zijn gedachte zou zien dat ik met Nahuel praatte en we over hem roddelde zou hij dood gaan. 1 omdat hij me min of meer laat gaan. Maar dan gewoon mij in het persoon. 2. Omdat hij over Aro roddelt. En 3 omdat hij een San Giovanni niet vermoord maar met ze gaat kletsen. Opzich vond ik Nahuel wel een aardige jongen zolang hij maar geen rare dingen ging doen.

[Ughh irritante ouders...]

I'm finally back, Finally after a Year break

Elena
    'Dat lijkt me een nog beter plan.' zei ik en grijnsde vals. Ik kon je al zeggen dat als hier ooit een Volturi binnen kwam, hij of zij er niet levend uitkomt.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Jasper Withlock Cullen
    Ik zette mijn tanden in het vlees. Dit was zoooooo goed. De warme vloeistof ging via mijn mond, naar mijn keel, naar mijn lichaam. Daar verspreidde zich het warme goedje en mijn brandende keel werd gedoofd. Ik stond op, merkte dat ik geen druppel had geknoeid, en liep trots weer naar huis. Maar zodra ik net het hert uit zicht had, kreeg ik alweer dorst. Ach een extra hert, wat maakt het ook uit? Emmett kan vast wel alleen naar huis rennen. Ik draaide me om, nam een diepe snuif, en hoorde een hert bij het meertje verderop. Ik grijnsde wanneer ik zijn kloppene hart hoorde, zette mijn jaaginstinct weer aan, en begon te rennen.

[goedemorgen schatjes :)]

Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

Manora
    Rustig zit ik bij het kampvuur. Niet dat ik vuur nodig had om warm te blijven, maar ik vind het gewoon grappig om iets in de fik te steken.
    Terwijl ik takjes in de buurt op het vuur gooi zit ik zachtjes te neuriën.
    Ik doe alles om dat brandende gevoel in mijn keel te vergeten. Niet dat het heel erg lukt. Ik hoor het snuiven van een hert, meteen zit ik recht overeind. Eten!

Sake
    Woedend loop ik door Volterra. Mensen kijken mij raar aan als ik langs kom lopen. Ik heb een paar redenen om boos te zijn.
    Één, Ik heb bijna een week niets gedronken. Officeel mag ik nu nieteens door de stad lopen.
    Twee, mijn zus is pleite normaal zou ze nu al bijna oud zijn. Maar ze is nergens tevinden, dus geloof ik eerder dat ze een vampier is.
    Drie, Ik wist net optijd een paar San Giovanni weten te ontwijken.
    Al met al, dit is niet mijn beste dag.

[Sorry duurde even voor ik kon beginnen]

Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

{ Uffh, ben pas net thuis. Kan iemand zo lief zijn en weer een samenvatting maken...? }

[ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 15:26 ]

-

[@iMacbook heb je eigenlijk al geschreven? Want volgens mij kwam je wel een paar keer aan bod, maar ik heb je nog niet gezien?]

[Hallotjes iedereen]

[Hallooooootjes :) xx]

[Ik ga eten. Tot straks.]

[En nu ga ik naar ballet, kan pas tegen 9 uur terug online komen.
    Tot dan. x]

{ @ Martha1Dx, een zusje van een vriendin is overleden dus ik ben nog niet zo actief. }

-

{Mijn topics}

Don't be like the rest of them, darling

[@iMacbook Gecondoleerd meid (H)]

iMacbook schreef:
    { @ Martha1Dx, een zusje van een vriendin is overleden dus ik ben nog niet zo actief. }

[sterkte!]

Ace
    Ik vond haar nergens dus begon ik haar naam te roepen. Niet te luid, want als ze ergens in de buurt was zou ze me toch wel horen.
    "Elena!" zuchtte ik. "Waar ben je." geïrriteerd liep ik verder.

“To live will be an awfully big adventure.”