• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?




    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.


    Volturi:

    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Alice Cullen

    'Door mijn familie, we beschouwen onszelf zogezecht als vegetariërs' Leg ik uit waarna ik naar haar kijk, ik had niet veel gehoord over de groep, maar wel gezien toen ik wist dat ik hier heen zou.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jona
    Ik knik geïnteresseert en went me dan weer tot Ace. 'Deze keer is het gelukkig goed afgelopen maar denk de volgende keer alsjeblieft na,' zeg ik en ik kijk weer naar Alice. 'Zou je het iets vinden om bij ons te blijven? Ik persoonlijk vind dat die gangen toch wel iets hebben.'


    Remember to be ridiculous.

    Ace
    Ik zuchtte opgelucht en ging tegen de muur aan leunen, terwijl ik opnieuw nieuwsgierig het gesprek volgde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    'Tuurlijk' Andwoorde ik luchtig op de vraag van Jona, ik zou hier graag blijven, en door aan strijd die er waarschijnlijk zou komen zou ik ook graag meevechten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jona
    'Geweldig,' zeg ik. 'We hebben nog wel een kamer over, nog best wel veel. En o ja, als je iemand hoort schreeuwen, er zit er een in zijn transformatie maar hij doet het goed, nog niet geschreeuwd.'
    Ik kijk Alice even aan. Zou dit meisje ook een gave hebben. 'Heb je ook nog een gave?' Vraag ik. 'Anders ben je de eerste zonder hier.'


    Remember to be ridiculous.

    Alice Cullen

    'Ja, ik heb een gave. Ik kan de toekomst zien, in iedergeval delen ervan, ik kan zien wat er gebeurt als iemand iets besluit, maar vaak is het niet zeker of diegene presies datgene gaat doen, of niet van gedachten veranderd' Zeg ik waarna ik de kamer kort rondkijk, zo mochten het hier in ieder geval wel eens leuker inrichten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Manora
    Vrouwtjes hert, shit. Nog erger met jong. Ik draai om en loop een stukje terug. Ik ga wel op haaien jagen ofzo. Dan heb ik iets te doen... Vissoorten zijn sowieso niet mijn favorite dieren, behalve orka's die zijn gewoon cool.
    Als ik richting de zee ren bedenk ik nog dat het vuur nog aan is. Ik wil nog terug naar dat bos. Maar dan niet een die half afgefikt is!

    [zo komt nog een stukje van sake!]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Elena
    Ik liep rustig de kamer van Callum uit. Na een tijdje stappen op menselijk tempo, zag ik Jona, Ace en nog een meisje staan dat ik niet kende. Ik liep rustig op hun af.
    'Hallo, ik ben Elena.' stelde ik me voor aan het meisje.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jonaa
    'Gaaf,' zeg ik.
    Waar ken ik de naam Cullen ook alweer van? Ik wist zeker dat ik hem eerder heb gehoord en dan weet ik het. 'Ken jij Carlisle Cullen?' Vraag ik.
    Een vegetariër die ik tegen ben gekomen toen hij bij de Volturi vertrok. Hij had me gevraagd om mee te gaan maar ik gaf er de voorkeur aan om hier te blijven.


    Remember to be ridiculous.

    Ace
    Ik had wat staan dagdromen. Natuurlijk hoorde ik wel dat er iemand aankwam, maar ik lette er niet echt op. Toen ik Elena's stem hoorde schoot ik overeind.
    "Elena!" grijnsde ik. Ik vertikte het om verlegen te worden. "Ik moet je iets zeggen!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    'Wow, Ace, kalm,.' grinnikte ik. 'Wat is er?' vroeg ik hem daarna. Ik vroeg me af sinds wanneer hij zo actief was. Aan zijn ogen te zien was hij net gaan jagen, misschien was het daardoor.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ace
    Ik keek even naar de rest die rond ons stond.
    "Niet hier." siste ik.
    Ik deed teken om me te volgen en begon richting de uitgang te lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    Ik volgde hem rustig. 'Je weet toch dat we naar buiten moeten eh, dat ze ons anders nog kunnen horen.' zei ik nog voor de zekerheid.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ace
    "Zo dom ben ik nu ook weer niet!" zuchtte ik. Alhoewel dat ik wel reden had om daaraan te twijfelen. Ik schudde de gedachte uit mijn hoofd.
    "Ok." mompelde ik, toen we eenmaal buiten waren.
    "Ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen. Misschien had ik daar beter over nagedacht. Ik ben ook zo impulsief." stroomden de woorden uit mijn mond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    'Kalmeer eerst.' zei ik en kon het niet laten even te lachen. Het was dan ook zo'n grappig zicht. Ahja, ofwel kwam het omdat ik makkelijk me dingen lach.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe