• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Lloyd ~ weerwolf ~ weer beheersen ~ Morticia
    2 jongens en 4 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste les dag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik reageer dadelijk, eerst een douche nemen]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Philip Wayne Parker.

    "Loop niet zo gek," Grinnikt ze.
    "Oké, oké, madame," Zeg ik met een grijns en ga normaal lopen.
    "En hoe wil je naar de stad? Lopend, bus, auto of scooter? zeg het maar,"
    Ik denk even na. "Scooter? Als je bij me achterop durft, tenminste," Dat 'tenminste' voeg ik er met een mysterieuze grijns aan toe.

    Feline Haven Chase
    Jace duwt me woedend tegen een boom en houdt mijn schouders stevig vast. 'Zeg me verdomme wat Celeste van plan is.'
    'Jezus, rustig maar. Je hoeft niet gewelddadig te worden,' mompel ik. 'En als je het zo graag wil weten, ze gaat vanavond ergens zingen,' zucht ik daarna. 'En kan je me dan nu misschien loslaten? Mijn schouders beginnen pijn te doen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste Jade Fox.
    Ik wilde hem net nog wat zwoeler kussen toen hij voorzichtig de kus verbrak. Hij deed alles voorzichtig en bij die gedachte, voelde ik me enorm opgelucht. Hij hield rekening met me, en dat is ongelooflijk lief, waardoor ik gelijk begin te glimlachen.
    Hij drukt verschillende kusjes in mijn nek en laat zijn hand iets zakken, totdat deze op mijn heup ligt, waardoor mijn hart wat overslaat. Ik voel zijn andere hand door mijn haren strelen en ik kijk hem aan.
    “Ehm…” Stamelde hij, “Wat hebben wij nu?” Vroeg hij voorzichtig, en bij die vraag voelde ik hoe er vlinders door mijn buik fladderden en tegen de binnenkant van mijn buik kietelden. “Als je het aandurft…” Grinnikte ik, maar ik klonk nog steeds een beetje onzeker, “kunnen we… het wel proberen…” Doordat ik me een beetje nerveus voelde, begon ik weer te glimlachen, maar je kon duidelijk zien dat ik me verlegen bij hem voelde. “Geovanni, ik... ik mag je echt heel graag.” Ik keek hem recht aan in zijn ogen en kon het niet laten snel nog een kusje op zijn lippen te drukken. Ik zou op een ander moment, als ik het durfde, wel zeggen dat ik van hem hield. Nu nog niet. Nog niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jace Fox.
    “Jezus, rustig maar. Je hoeft niet gewelddadig te worden,” Mompelde ze, maar ik besteedde er geen aandacht aan. Ik wilde alleen dat verdomde antwoord weten. “En als je het zo graag wil weten, ze gaat vanavond ergens zingen,” Zuchtte ze daarna. Wacht, wáár gaat ze precies zingen? Waarom? Celeste en haar stomme droom… “En kan je me dan nu misschien loslaten? Mijn schouders beginnen pijn te doen,” Watje. Geïrriteerd gromde ik en keek haar aan en negeerde haar verzoek om haar los te laten. “Waar is ze nu?” Aan Feline heb ik niets, ik moest zelf naar Celeste gaan als ik meer wilde weten.

    [@Maartje, zal ik Jace Celeste zo laten zoeken voor wat drama? :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    'Oké, oké, madame,' grijnst hij en hij loopt normaal.
    'Scooter? Als je bij me achterop durft, tenminste'. Tenminste voegt hij er met een mysterieuze grijns aan toe.
    'Ik heb zelf ook een scooter, schat,' zeg ik geamuseerd. 'Maar oké, ik ga bij je achter op. Weet wel dat ik op de terug weg rijd,' grijns ik daarna.

    Feline Haven Chase
    Hij gromt geïrriteerd en laat me niet los. 'Waar is ze nu?'
    'Eh, ik heb echt geen idee,' antwoord ik. 'Volgens mij loop ze gewoon ergens door de gangen. En als je bang bent dat er iets met haar gebeurd of zoiets dan hoef je dat niet te zijn want ik ga er ook heen,'

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 22:35 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.

    "Als je het aan durft…" Begint ze aarzelend. "Kunnen we… het wel proberen…"
    Op de een of andere manier krijg ik een heel ander idee, maar verbied deze uit mijn gedachten. Geovanni, doe nou niet zo vies. Toch krijg ik de gedachten niet uit mijn hoofd.
    "Geovanni, ik... ik mag je echt heel graag," Voegt ze er nog aan toe en drukt een kusje op mijn lippen.
    Speels druk ik mijn lippen even kort op de hare.
    "Wil je met me?" Mijn stem klinkt zwoeler dan ik bedoel, maar ik probeer dat te verbloemen, door haar arm te strelen.

    [@Maartje, zal ik Jace Celeste zo laten zoeken voor wat drama? :'D]


    [Jaaaaaa!! Kom maar op! ;D;D]

    Philip Wayne Parker.

    "Ik heb zelf ook een scooter, schat," Zegt ze dan.
    Oeps, niet aan gedacht. Logisch..
    "Maar oké, ik ga bij je achter op. Weet wel dat ik op de terug weg rijd," Voegt ze er grijnzend aan toe.
    "Wat bedoel je daarmee?" Zeg ik met een lichtelijke frons in mijn wenkbrauwen.
    Ondertussen zijn we benden aangekomen bij de kluisjes. Ik open de mijne en loop alvast richting de deur, terwijl ik wacht op Aurora.

    [Kan ik iemands inspiratie jatten? Ik weet niks (cat)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    'Wat bedoel je daarmee?' vraagt hij fronsend.
    'Daarmee bedoel ik dat we gewoon op een van de scooters gaan. Ik ga de heen weg bij jou achterop en jij de terugweg bij mij,' zeg ik. 'Of durf je soms niet bij een meisje achterop?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Fox.
    “Eh, ik heb echt geen idee.” Antwoordde ze. Nou, daar heb ik lekker veel aan. “Volgens mij loopt ze gewoon ergens door de gangen. En als je bang bent dat er iets met haar gebeurd of zoiets dan hoef je dat niet te zijn, want ik ga er ook heen,” Nee, daar heeft ze lekker veel aan zeg. Ze heeft een Caligas nodig om haar te beschermen en niet een zwak Leonim meisje.
    “Maakt mij het uit wat er met haar gebeurd, ik irriteer me gewoon aan het feit dat ze me niets zegt,” Gromde ik geïrriteerd en liet haar los om weg te stormen, nadat ik Aiden een blik had gestuurd dat ze mevrouwtje hier gezelschap moest houden.
    Toen ik de school binnen liep, begon ik te roepen. “Celeste!” Er keken verschillen leerlingen naar me om, maar ik keek alleen chagrijnig terug of reageerde er niet eens op. “Waar ben je, verdomme?!” Oké, misschien niet de beste tactiek, maar goed.

    Celeste Jade Fox.
    “Wil je met me?” Zijn stem klinkt zwoel, voor mijn doen dan, ik wist niet of hij het zo bedoelde, maar het maakte me niets uit. Zijn hand streelde mijn arm en ik keek hem liefdevol aan, waarna ik weer dichter naar hem toe kwam en verschillende kusjes in zijn nek drukte.
    “Ja, heel graag,” Fluisterde ik in zijn oor en ik wilde hem net weer een kus op zijn mond geven, toen ik opeens een stem hoorde roepen naar mij. Eentje die ik maar al te goed ken.
    “Celeste! Waar ben je, verdomme?!” Niet antwoorden, niet de deur openen zodat hij je kan zien. Wie weet wat hij wil doen. Bovendien ben je nu bij Geovanni, je wilt niet dat hij ziet hoe Jace je soms aftuigt. “Wees… stil…” Fluisterde ik zo zachtjes naar hem dat ik zelfs mijn best moest doen om het nog te kunnen verstaan.
    “Als je nu niet hier komt, hé…!” Gromde Jace hard door de gangen en ik begon te rillen, ik kon er niets aan doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    RainbowShine schreef:
    [Kan ik iemands inspiratie jatten? Ik weet niks (cat)]

    [Hahaha. Pest hem met kusjes en vraag of hij je ook leuk vindt? Of had je dat al gevraagd? :'D Anyway, ik zou hem pesten. Is altijd goed. :Y)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [is er anders iemand die Aiden even wil spelen a.? Dan heb ik iets te doen ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    Hij haalde zijn schouders op.'Misschien, 'Zei hij op een mysterieuze manier.
    Ik stond even op en pakte een nieuwe fles met water. Ik ging weer op de bank zitten. 'Dit keer laat ik het niet uit mijn handen vallen. Hoop ik.' Het laatste klonk niet echt overtuigend. Ik nam een slokje en draaide veilig de dop er weer op. Ik keek hem even aan. 'Best wel schattig dat je wangen zo rood zijn!'Plaagde ik hem.'Heb je nog Feline gezien? Ik heb haar al een tijdje niet meer gezien.' vervolgde ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor