• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Lloyd ~ weerwolf ~ weer beheersen ~ Morticia
    2 jongens en 4 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste les dag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xMarvelous schreef:
    [is er anders iemand die Aiden even wil spelen a.? Dan heb ik iets te doen ^^]

    [Op zich wil ik Aiden wel even spelen hoor. Gehe. Totdat hij of jij weggaat :'D Dan zoek ik wel even een plaatje, zodat we allebei weten hoe hij eruitziet en shit.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    [Op zich wil ik Aiden wel even spelen hoor. Gehe. Totdat hij of jij weggaat :'D Dan zoek ik wel even een plaatje, zodat we allebei weten hoe hij eruitziet en shit.]


    [Okee, is goed ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xMarvelous schreef:
    (...)

    [Okee, is goed ^^]

    [Als jij dan wel eerst nog wil reageren, dan heb ik namelijk nog zoektijd en zo, hehe.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    [Als jij dan wel eerst nog wil reageren, dan heb ik namelijk nog zoektijd en zo, hehe.]


    [Is goeed a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    'Maakt mij het uit wat er met haar gebeurd, ik irriteer me gewoon aan het feit dat ze me niets zegt,' gromt Jace geïrriteerd. Hij werpt Aiden een blik toe en stormt vervolgens weg.
    Ik zucht diep en rol met mijn ogen. 'Jaja vast,' mompel ik en ik wil al weglopen maar zie dan dat Aiden me nog steeds aankijkt. 'Wat?' vraag ik bot.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.

    "Ja, heel graag," Fluistert ze en buigt zich naar me toe, maar ze kust me niet.
    "Celeste! Waar ben je, verdomme?!" Schreeuwt iemand.. Wie kan haar zoeken, nu op dit tijdstip? Dat moet.. Jace zijn.. Nee!
    "Wees… stil…" Fluistert ze zachtjes.
    Ik knik en hou haar goed vast, alsof ik haar wil beschermen tegen een monster.
    "Als je nu niet hier komt, hé…!" Schreeuwt hij.
    Ik voel dat ze begint te rillen.
    "Celeste, ik ga wel naar hem toe," Fluister ik zachtjes. "Maak je maar geen zorgen,"
    Ik probeer hoopvol te kijken, maar ik besef maar al te goed dat ik de confrontatie met Jace wil aangaan. Iemand die je liever mijdt.

    Philip Wayne Parker.

    "Daarmee bedoel ik dat we gewoon op een van de scooters gaan. Ik ga de heen weg bij jou achterop en jij de terugweg bij mij," Zegt ze. "Of durf je soms niet bij een meisje achterop?"
    Ik schud mijn hoofd. "Ik rij de dames liever zelf, als een echte gentlemen," Zeg ik met een charmante grijns.

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    Philip schudt zijn hoofd. 'Ik rij de dames liever zelf, als een echte gentlemen,' grijnst hij charmant.
    'Hmmm, nu ben je dus alleen op de heenweg een gentlemen,' grijns ik waarna ik met mijn hand op zijn wang klop. 'Let's go,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Louise haalt een nieuw flesje water en drinkt eruit. "Dit keer laat ik het niet uit mijn handen vallen. Hoop ik,"
    "Gelukkig maar, het ziet eruit alsof ik in mijn broek geplast heb," Zeg ik terwijl ik mijn benen een stukje bij elkaar vandaan trek.
    "Best wel schattig dat je wangen zo rood zijn!"
    Ik kijk haar aan. "Schattig dat jouw wangen rood waren!" Roep ik terug.
    "Heb je nog Feline gezien? Ik heb haar al een tijdje niet meer gezien,"
    Ik schud mijn hoofd. "Ik heb haar niet meer gezien," Mompel ik, sta op van de bank, til Louise op en leg haar zo op de bank, dat ik op haar kan zitten.
    Ik ga op haar zitten en kijk haar aan. "Noem me niet schattig," Zeg ik onschuldig.

    Philip Wayne Parker.

    "Hmmm, nu ben je dus alleen op de heenweg een gentlemen," Grijnst ze en geeft een klapje op mijn wang.
    "Let's go," Zegt ze tegen me.
    Ik loop naar buiten met Aurora achter me aan. "Jouw scooter of de mijne?" Zeg ik met een grijns.

    Feline Haven Chase
    'Jouw scooter of de mijne?' grijnst hij.
    Ik denk even na. 'Doe die van mij maar,' zeg ik uiteindelijk en ik loop naar mijn scooter die ik alvast van het slot haal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd
    “Jaja vast,” Mompelde ze en ze wilde al weglopen, totdat ik haar weg versper en haar nog steeds vermakelijk aankijk. “Wat?” Vroeg ze nogal bot, maar het deerde me niets. Vermakelijk haalde ik dus mijn wenkbrauw op en grijnsde. “Niets, ik vraag me gewoon af wat er in dat mooie hoofdje van je omgaat,” Grijnsde ik verder en beet even op mijn lip om wat dichter naar haar toe te lopen.

    Jace Fox.
    Waar is dat kind, in hels naam? Verdomme, ik begin nu wel een beetje geïrriteerd te worden. Meestal komt ze wel, maar de laatste tijd doet ze dat zelfs niet meer. Zou ze echt boos op me zijn?
    Even keek ik verslagen naar de grond, maar loop dan verder en grom. “Celeste!” Mijn stem werd steeds luider en je kon er duidelijk in horen dat ik steeds ongeduldiger werd. Straks zou ik haar nog echt wat aandoen ook, en dat zou dan komen omdat ik me niet in kon houden.
    “Fuck! Celeste Jade Fox, kom verdomme nú!”
    Ik moest en zou weten waar ze heen zou gaan. Hoe kon ik haar anders beschermen? En daar gaat het nog niet eens helemaal om. Waarom verteld ze me geen flikker meer?

    Celeste Jade Fox.
    Hij knikte en hield me goed vast, alsof hij me wilde beschermen tegen hem. Maar hij wist niet dat het niet kon, hij kon me niet beschermen tegen hem. Op een gegeven moment moest ik hem wel onder ogen komen, en dan? Werd ik dan weer uitgescholden, geslagen of… misschien wel erger? Ik wist het niet en dat maakte me alleen nog maar meer angstiger.
    “Celeste, ik ga wel naar hem toe,” Fluisterde hij zachtjes, en ik schudde gelijk verschrikt dat hij het niet moest doen. Er kwam op het moment geen geluid uit mijn mond, alsof mijn stem het begeven had. “Maak je maar geen zorgen,” Nee, Geovanni! Je weet niet wat hij kan doen…
    “N-nee!” Ik kijk bang en dat is duidelijk in mijn ogen te zien. “Ik wil niet dat hij jou wat aan doet, dan wil ik liever mezelf weer ‘opofferen’…” Ook al zei ik dit tegen hem, ik wist toch dat het hopeloze moeite was.

    [Oké. hehe.. eindelijk ben ik klaar D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [@Nyssa: Heb je nog zo'n lekkerding plaatje voor me? :9~]

    Feline Haven Chase
    Hij trekt geamuseerd zijn wenkbrauw op. 'Niets, ik vraag me gewoon af wat er in dat mooie hoofdje van je omgaat,' grijnst Aiden. Hij bijt even op zijn lip en komt dan dichterbij me staan.
    Ik reageer door een stap naar achteren te doen. 'Wat snap jij niet aan de woorden: Ik vind je niet leuk,' bijt ik hem toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    Hij schudde zijn hoofd.'Ik heb haar niet meer gezien,'Mompelde hij. Opeens stond hij op de bank en tilde mij. Toen legde hij me weer neer en ging op me zitten. Hij was wel een beetje zwaar. Hij keek me aan. 'Noem me niet schattig,'Zei onschuldig. Ik duwde hem van me af. 'Dan zeg ik cute.' Plaagde ik. Ik ging nu op hem zitten. 'Iets fijner dan onderop zitten.'
    [Morgen reageer ik weer. Ik val hier bijna om van de slaap :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor